Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 3

09-07-2017 20:26 3430 berichten
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?

Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
De auto heeft het niet.. Hopelijk brengt de Honda motor verbetering.. Ben bang dat ze dit seizoen best of the rest blijven..
Enigme schreef:
26-08-2018 07:49
De auto heeft het niet.. Hopelijk brengt de Honda motor verbetering.. Ben bang dat ze dit seizoen best of the rest blijven..
misschien hier en daar nog een succesje. Meer zal er niet in zitten. Hoop iig wel dat er nog mooie inhaalactie komen.
Het wordt eigenlijk steeds erger want Renault staat stil en met name Ferrari maakt grote stappen met de motor. Het verschil in vermogen wordt steeds groter, en daar kun je gewoonweg niet tegenop sturen.
Ik denk dat we ook volgend jaar niet meteen wonderen moeten verwachten. Bij Honda gaan ze hun best doen maar zo'n grote achterstand loop je niet zomaar in.
:(

Agent doodgeschoten in Spa, Nederlandse verdachte opgepakt
Ik had het gelezen, verschrikkelijk.
toch wel handig die halo in geval van verkeer van boven ;-D
Tjezus, wat vals
Dit doet Max toch wel weer ontzettend goed zeg!
Go Max!!!! :thumbsup:
Ik hoop/gok/vrees op 30 rondjes in niemandsland voor Max.

Maar een podiumplek voor hem hier zou echt top zijn!
Over de helft al.
Everything you see I owe to spaghetti!
Max moet nu wisselen. Nu moeten Ocon en Perez nog.. en Bottas niet ( huh ) en daar komt hij nu nog voor de spitstraat uit... maar alleen als hij nu gaat.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 26-08-2018 16:12
5.23% gewijzigd
Ahh, toe ga wisselen nu.
Max verveelde zich volgens mij dat hij om regen vroeg :proud:
He bah, de combi Duits en Italiaans volkslied doet me nog altijd opkijken en aan Schumi denken :-(
Ghe ghe

Afbeelding
Mooi; toch weer een podiumplek voor Max.
Enige nadeel is het wegkomen met je auto, dat duurt uren en daarna weer files op de snelweg.
anoniem_218055 wijzigde dit bericht op 27-08-2018 20:00
51.06% gewijzigd
Wel grappig dat Max nu het beste resultaat van een Nederlander op het Belgische circuit heeft geëvenaard. Die andere Nederlander was zijn vader.
Je staat er niet bij stil omdat we eigenlijk al niet meer opkijken van een podiumplek maar bijzonder is het natuurlijk wel.
Slowmo beelden van de startcrash waarin je kunt zien dat het toch maar goed is dat die halo er zit. Dat voorwiel leek toch echt wel op weg naar zijn hoofd.

https://www.youtube.com/watch?v=tC6ZcYfH7FQ
RikM schreef:
23-08-2018 21:12
Ik maak me in deze hele situatie wel een beetje zorgen om Stoffel Vandoorne; dit weekend zou weleens zijn laatste GP kunnen zijn. Het schijnt dat Mercedes een deal heeft bekokstooft om Ocon (die dus plaats moet maken voor Stroll) onder te brengen bij McLaren. Dat zou dan ten koste gaan van Stoffel. Ik hoop maar dat hij dan volgend jaar nog ergens een plekje kan vinden want ik vind niet dat hij zijn potentieel heeft kunnen tonen in F1.

Stoffel hoeft zich nog even geen zorgen te maken; Ocon blijkt niet in de McLaren te passen. :facepalm:

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/24 ... aren-paste
Pakt die ouwe toch maar mooi even de pole! Dat vinden ze in Finland wel mooi. :biggrin:

Finse commentatoren gaan los
Kijkt er iemand?
Yes
Tjezus, wat vals
Fijn!
Vettel alweer op pos. 7. Die hijgt lekker in de nek van Max zo direct.
Ik gun het Raikkonen meer dan Vettel vandaag. Zeker omdat ze bij Ziggo zeiden dat hij wellicht het veld moet ruimen.
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven