Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 12

28-04-2022 12:39 3007 berichten
Hier praten we verder over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommy vloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Die winterjas van Lot viel mij ook op. Net als die slaapzak met deken waar ze iedere dag met rode konen in wakker wordt. En in de winter liep dat arme kind met blote benen. De logica ontgaat me.

De kinderen spelen real life “amanges” :facepalm: :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ze spelen ‘amenges’ volgens AM. Ik heb wel 10x gelezen wat daar nou stond. Toen hoorde ik Maarten iets zeggen over een Imposter, toen viel het kwartje: ze spelen Among us. Spelen mijn kinderen ook wel eens ;-)

Enne, mijn kids van 10 en bijna 13 zouden er daar denk ik geen drol aan vinden. Veel te saai. Maar het lijkt mij persoonlijk wel heerlijk daar!
Alle reacties Link kopieren
Yabanci schreef:
28-04-2022 20:38
Die winterjas van Lot viel mij ook op. Net als die slaapzak met deken waar ze iedere dag met rode konen in wakker wordt. En in de winter liep dat arme kind met blote benen. De logica ontgaat me.

De kinderen spelen real life “amanges” :facepalm: :rolling:
Ja, dat moest among us voorstellen neem ik aan? 😂
Alle reacties Link kopieren
Ik moest even bijlezen hoor......Wilde in het vorige topic nog reageren op bericht over Manon Proper. Vind het een een heerlijk account om te volgen. Hier ook vier kinderen waarvan er drie (waaronder een tweeling - en ja dat was soms pittig maar hier geen Elise taferelen hoor) die alles eten (olijven, franse kazen, alle groente enz) Maar nummer 2 in de rij was en is nog steeds een grote uitdaging....

En die slakken bij AM dat is natuurlijk een lachtertje. Die franse supermarktslakken zijn vooral een hap kruidenboter.
Alle reacties Link kopieren
Pinksterbloem schreef:
28-04-2022 19:41
Ik stoor me ook aan de manier waarop AM met vlees/ dieren om gaat. Verder ziet het er wel leuk uit daar op vakantie!

Ja ik ook. Totaal geen respect voor dieren.
Alle reacties Link kopieren
‘Ik wilde eigenlijk helemaal geen kinderen’ - echt de grappigste zin die ik télkens hoor terugkomen bij AM
Alle reacties Link kopieren
Verder wel hele mooie foto’s van het gezin in die Libelle!
Alle reacties Link kopieren
Nina-tje schreef:
28-04-2022 12:50
Ik vind de kinderen van AM over het algemeen ook best rustige kinderen. Saar en Suus kunnen soms even een drukker moment hebben.
Jet is erg rustig en zoet en ik vind Lot voor haar leeftijd ook nog erg braaf.
Ze gaat soms met ze op pad en dan bewegen ze wel wat maar ook best wel dagen dat ze vrijwel niet bewegen. Bijvoorbeeld na een schooldag is Jet bijna altijd gewoon rustig binnen aan het spelen.
Maar goed volgens mij slapen de kinderen goed in dus ze hebben geen bakken energie over waardoor ze in de avond niet kunnen slapen.
Bij Wendy bijvoorbeeld zijn de kinderen veel fysieker en actiever met spelen en ook echt veel buiten. Yuna fietste ook al vrij vroeg zelf naar school volgens mij.
Inderdaad het zijn volgens mij echt geen ADHD kinderen….
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook het idee dat Guus zich prima vermaakt. Zag hem vanochtend lekker met een boek zitten. Zie hem leuk spelen met zijn zusjes op de trampoline en lekker rondcrossen op het motortje en vissen met zijn vader.
Dit stuk vond ik wel erg verrassend te lezen:


Maarten en ik zijn elkaar bijna kwijtgeraakt. We waren altijd zo’n team met zijn tweetjes, tot we ineens twéé baby’s tegelijk kregen die al onze aandacht vergden. We wisten niet meer hoe het moest. Vroegen niet meer aan elkaar hoe onze dag was. Als de kinderen om zeven uur op bed lagen, zaten wij afgepeigerd op de bank en deden we allebei ons eigen ding. Hij op de computer, ik een serie. En toen kwamen er dagen dat we niet meer tegelijk naar boven gingen. Daarmee stoppen… dat is de doodsklap voor je relatie.”
Annemarie ging haar geluk buitenshuis zoeken, bij een gemeenschappelijke, openbare biologische tuin waar je gewassen kon kweken. Daar was een man die haar aandacht gaf. “Het werd geen affaire, maar ik was wel verliefd, op het puberale af. Ik weet nog dat ik tegenover Maarten aan de keukentafel zat en zat te glimlachen omdat ik aan die ander dacht. Toen voelde ik me zó schuldig. Ik bedrieg hem nu al, besefte ik. Toen heb ik het Maarten verteld. Die reageerde verdrietig, maar we wisten allebei dat we er samen uit moesten zien te komen. We kunnen dit gezin niet zonder elkaar runnen.” Er kwam een vrij concrete reddingspoging. Na tien uur alle schermen uit, samen op de bank, glas wijn, en vertel maar. Wat heb jij gedaan die dag, wat zit je dwars? “Dat waren heel heftige gesprekken, maar ze klaarden de lucht en het werd steeds beter.” Ze hebben hun gezamenlijke oude hobby opgepakt, paardrijden. Dus niet meer alleen naar de manege voor de kinderen, maar ook voor henzelf. Maarten haalde zijn motorrijbewijs, Annemarie daarna ook. “Dat zijn nu ook ónze momenten, samen op de motor.”
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
28-04-2022 14:25
Ik vond AM de afgelopen dagen leuk om te kijken, eindelijk weer eens wat anders als haar vaste verkoopriedeltje groenrijk etc.

Maar wordt nu op dag 3 wel al moe van haar zoveelste trip naar de supermarkt.
Ze heeft een koelkast. Daar past toch wel voor 2 dagen vlees en zuivel in?
En moet echt altijd die hele bubs mee winkelen?
Ik word er al moe van als ik er naar kijk 😁
Doen wij ook op vakantie in Frankrijk met t hele gezin, is een soort uitje. Heerlijk in die grote supermarkt ronddwalen.
Ps ze vertelde dat de koelkast erg klein is dus dat ze elke dag boodschappen moeten doen.
Dico schreef:
28-04-2022 21:03
Dit stuk vond ik wel erg verrassend te lezen:


Maarten en ik zijn elkaar bijna kwijtgeraakt. We waren altijd zo’n team met zijn tweetjes, tot we ineens twéé baby’s tegelijk kregen die al onze aandacht vergden. We wisten niet meer hoe het moest. Vroegen niet meer aan elkaar hoe onze dag was. Als de kinderen om zeven uur op bed lagen, zaten wij afgepeigerd op de bank en deden we allebei ons eigen ding. Hij op de computer, ik een serie. En toen kwamen er dagen dat we niet meer tegelijk naar boven gingen. Daarmee stoppen… dat is de doodsklap voor je relatie.”
Annemarie ging haar geluk buitenshuis zoeken, bij een gemeenschappelijke, openbare biologische tuin waar je gewassen kon kweken. Daar was een man die haar aandacht gaf. “Het werd geen affaire, maar ik was wel verliefd, op het puberale af. Ik weet nog dat ik tegenover Maarten aan de keukentafel zat en zat te glimlachen omdat ik aan die ander dacht. Toen voelde ik me zó schuldig. Ik bedrieg hem nu al, besefte ik. Toen heb ik het Maarten verteld. Die reageerde verdrietig, maar we wisten allebei dat we er samen uit moesten zien te komen. We kunnen dit gezin niet zonder elkaar runnen.” Er kwam een vrij concrete reddingspoging. Na tien uur alle schermen uit, samen op de bank, glas wijn, en vertel maar. Wat heb jij gedaan die dag, wat zit je dwars? “Dat waren heel heftige gesprekken, maar ze klaarden de lucht en het werd steeds beter.” Ze hebben hun gezamenlijke oude hobby opgepakt, paardrijden. Dus niet meer alleen naar de manege voor de kinderen, maar ook voor henzelf. Maarten haalde zijn motorrijbewijs, Annemarie daarna ook. “Dat zijn nu ook ónze momenten, samen op de motor.”
In een podcast bij "niet zo'n roze wolk" vertelt ze letterlijk hetzelfde.
De kraamhulp bij Suus en Saar heeft ze aangeraden om structuur aan te brengen in het gezin en dat heeft haar gered uit een zeer moeilijke tijd. Ze is daar volgens mij zo in doorgeslagen en ze kan nu niet meer zonder. Ze vindt het doodeng omdat ze bang is het anders niet aan te kunnen.

Ze zegt ook dat ze door de structuur wel meer kinderen aan kan.
Oh, ik had die podcast niet geluisterd
Ja de kraamhulp ken ik toevallig, die heeft haar echt ‘gered’ om het zo te zeggen. Dus ere wie ere toekomt, dat is wel netjes dat ze dat steeds noemt
Dit soort teksten kan ik.gewoon echt niet meer serieus nemen. Na alle verhalen uit de dikke duim. Alles aandikken.
Daantje schreef:
28-04-2022 21:07
Doen wij ook op vakantie in Frankrijk met t hele gezin, is een soort uitje. Heerlijk in die grote supermarkt ronddwalen.
Ps ze vertelde dat de koelkast erg klein is dus dat ze elke dag boodschappen moeten doen.
1x naar de supermarkt met z"n allen snap ik nog.

Maar daarna zou ik voor de snelle ronde gaan (en past het vlees en de zuivel toch wel in die koelkast voor 2 dagen?)
Alle reacties Link kopieren
Ze wil haar volgers het echte leven laten zien staat in de foto van Libelle die ze deelt.

Nou. Begin daar dan eens mee?
Of nog beter. Pak dat weer op. Want dat deed ze voorheen, toen nog niet alles reclame was.
Alle reacties Link kopieren
Waar ik me nogal aan erger bij AM is dat ze doet alsof haar volgers/lezers achterlijk zijn. Nu ook weer.....uitleggen hoe je artisjok moet eten. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan1 schreef:
28-04-2022 21:13
In een podcast bij "niet zo'n roze wolk" vertelt ze letterlijk hetzelfde.
De kraamhulp bij Suus en Saar heeft ze aangeraden om structuur aan te brengen in het gezin en dat heeft haar gered uit een zeer moeilijke tijd. Ze is daar volgens mij zo in doorgeslagen en ze kan nu niet meer zonder. Ze vindt het doodeng omdat ze bang is het anders niet aan te kunnen.

Ze zegt ook dat ze door de structuur wel meer kinderen aan kan.
Dit verhaal vertelt ze al heel lang aan wie het maar horen wil (of niet). Herhaling, herhaling, herhaling. Echt, hoe aandachtsziek ben je, nu weer in de Libelle?

Zou die kraamverzorgende beseft hebben dat ze de Geertsen op deze manier zowat tot alcoholist heeft gemaakt? Nou ja, beter dan gescheiden.
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
28-04-2022 21:25
1x naar de supermarkt met z"n allen snap ik nog.

Maar daarna zou ik voor de snelle ronde gaan (en past het vlees en de zuivel toch wel in die koelkast voor 2 dagen?)
Naja als ze elke dag zulke hompen vlees eten dan is de koelkast snel gevuld.
Seriously?
Dico schreef:
28-04-2022 21:03
Dit stuk vond ik wel erg verrassend te lezen:


Maarten en ik zijn elkaar bijna kwijtgeraakt. <knip>. “Dat zijn nu ook ónze momenten, samen op de motor.”
Openhartig!

Ik denk dat iedereen wel eens een moment in zijn relatie heeft gehad dat je elkaar dreigt kwijt te raken. En iedereen pakt het anders op om weer tot elkaar te komen. Ik kan me voorstellen dat een tweeling even de boel uit disbalans brengt. Fijn voor ze dat ze elkaar weer hebben gevonden. Ik zie ze als een goed team samen.
Alle reacties Link kopieren
Heel openhartig idd!
Alle reacties Link kopieren
Sporty_Spice schreef:
28-04-2022 16:38
Oh wauw Elise op Instagram:
'Precies 2 jaar geleden. Wolfje pas 3 maanden oud. Deze periode was heel intens omdat we maandenlang zonder hulp thuis zaten met z’n viertjes door de pandemie.'

Zoooooo intens. Ja, moet je je voorstellen beide 24u per dag thuis en dan GEEN hulp.
Dat is een vd ergste influencers ooit wat kan zij klagen. Ze wilde zooo graag kinderen maar eigenlijk geen energie en tijd om er voor te zorgen. En heeft te weinig me-time (lees nagels/wenkies/haartjes/lunchen/shopen/sporten/uit eten/netflixen/in de zon zitten/hotel bezoeken/massages etc) Heb nu al medelijden met wolf en luca als ze later al die klaagvideo's terugzien.

Als ze een uurtje minder slaapt brengt ze ze maar meteen weer ergens heen om bij te tanken. Als haar wout een paar dagen weg is. Hup wolfie en lucaatje een weekendje naar der zus, een middagje naar open en oma, een dag naar de crèche/naar de zusjesoppas etc) Boodschapjes worden besteld want ze moet er niet aan denken de boys in de wagen te zetten en even naar de winkel te lopen.. veel te veel moeite
*** Wees niet boos op luie mensen, zij hebben niks gedaan ***
Jemma70 schreef:
28-04-2022 22:14
Dat is een vd ergste influencers ooit wat kan zij klagen.
Je mag je hart uitstorten in het Mommyvlogtopic!
Brokkel schreef:
28-04-2022 22:23
Je mag je hart uitstorten in het Mommyvlogtopic!
kinderen/mommy-influencers-2-0/list_mes ... start=1300
deTandenfee schreef:
28-04-2022 21:42
Waar ik me nogal aan erger bij AM is dat ze doet alsof haar volgers/lezers achterlijk zijn. Nu ook weer.....uitleggen hoe je artisjok moet eten. :facepalm:
Ze zal er vast een berg DM 's over gehad hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven