Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 12

28-04-2022 12:39 3007 berichten
Hier praten we verder over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommy vloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
deTandenfee schreef:
28-04-2022 21:42
Waar ik me nogal aan erger bij AM is dat ze doet alsof haar volgers/lezers achterlijk zijn. Nu ook weer.....uitleggen hoe je artisjok moet eten. :facepalm:
Heb ze laatst met vrienden gegeten. Er zit werkelijk geen smaak aan. Maar bij AM eten de kinderen alles… inclusief uitleg hoe te eten!! Het sausje wat ik erbij gemaakt had vond ik wel lekker. Ze komen niet op het week menu te staan :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het het leuk om AM en haar gezin in Frankrijk te zien. Lijkt me een heerlijke vakantie.

Guus is thuis niet veel anders denk ik. Een rustige jongen die meegaat in de flow van het gezin en nog niet echt pubert. Ik kijk er best een beetje jaloers naar :mrgreen: Mijn puber is sinds zn twaalfde pittig en zet zich tegen bijna alles af. Zo'n vakantie zou hij echt niet trekken!
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
28-04-2022 21:47
Openhartig!

Ik denk dat iedereen wel eens een moment in zijn relatie heeft gehad dat je elkaar dreigt kwijt te raken. En iedereen pakt het anders op om weer tot elkaar te komen. Ik kan me voorstellen dat een tweeling even de boel uit disbalans brengt. Fijn voor ze dat ze elkaar weer hebben gevonden. Ik zie ze als een goed team samen.
Maar dit verhaal heb ik al minimaal 2x eerder voorbij zien komen op haar insta.
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
28-04-2022 22:23
Je mag je hart uitstorten in het Mommyvlogtopic!
Jij bepaalt wie waar besproken mag worden? :?:
Zodat het hier maar vooral over AM (en een klein beetje over Wendy) gaat…
Brokkel schreef:
28-04-2022 21:47
Openhartig!

Ik denk dat iedereen wel eens een moment in zijn relatie heeft gehad dat je elkaar dreigt kwijt te raken. En iedereen pakt het anders op om weer tot elkaar te komen. Ik kan me voorstellen dat een tweeling even de boel uit disbalans brengt. Fijn voor ze dat ze elkaar weer hebben gevonden. Ik zie ze als een goed team samen.
Zeker weten. Zelfs 24 uur per dag samenwerkend, samen wonend enz. De dip is er geweest.

Alle gezamenlijke hobby’s is bij hun wat ze bij elkaar houdt en een goed team maakt. Of zoals zij zegt elke avond na 10 uur schermen uit en een glas wijn.
Alle reacties Link kopieren
Socie schreef:
29-04-2022 07:08
Maar dit verhaal heb ik al minimaal 2x eerder voorbij zien komen op haar insta.
Ja en nu vraagt een tijdschrift er om. Dus dan is het niet gek dat je weer hetzelfde verhaal leest. Het zou juist raar zijn als het nu ineens anders zou zijn... Ik zie de berichten hier al helemaal voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Hocuspocus schreef:
29-04-2022 09:06
Ja en nu vraagt een tijdschrift er om. Dus dan is het niet gek dat je weer hetzelfde verhaal leest. Het zou juist raar zijn als het nu ineens anders zou zijn... Ik zie de berichten hier al helemaal voor mij.
Het zou natuurlijk niet nieuw zijn dat AM zichzelf tegenspreekt… ;-) Maar klopt hoor, nu ineens een heel ander verhaal was vreemd geweest. Ik vraag me alleen af waarom ‘verhalen van vrouwen zoals AM’ altijd zo overal tevoorschijn moeten komen. Ik ben er niet zo van om steeds hetzelfde verhaal te lezen op verschillende plekken en verschillende momenten. Voelt voor mij als niets minder dan zieltjes (in dit geval volgers) winnen… Het is een verhaal van inmiddels een flink aantal jaren geleden. Ze zijn eruit gekomen, dat is fijn voor het gezin. Ik kom ook niet steeds terug op een verhaal wat ik 8 jaar geleden meegemaakt heb, het leven gaat door..?
Blubber schreef:
29-04-2022 07:09
Jij bepaalt wie waar besproken mag worden? :?:
Zodat het hier maar vooral over AM (en een klein beetje over Wendy) gaat…
Ja! :proud: Dat is mijn enige taak hier,

Als je alleen je hart wilt luchten, be my guest, maar ik neem aan dat het leuk is om met elkaar de verwondering uit te spreken. En dan vind je meer gelijkgestemden op het mommyvlogtopic.

HIer worden ook andere gezinnen besproken, dus dat argument gaat niet op. Maar als je de blubber over mij wilt uitsmeren: ook helemaal prima.
Mus90 schreef:
29-04-2022 09:20
Het zou natuurlijk niet nieuw zijn dat AM zichzelf tegenspreekt… ;-) Maar klopt hoor, nu ineens een heel ander verhaal was vreemd geweest. Ik vraag me alleen af waarom ‘verhalen van vrouwen zoals AM’ altijd zo overal tevoorschijn moeten komen. Ik ben er niet zo van om steeds hetzelfde verhaal te lezen op verschillende plekken en verschillende momenten. Voelt voor mij als niets minder dan zieltjes (in dit geval volgers) winnen… Het is een verhaal van inmiddels een flink aantal jaren geleden. Ze zijn eruit gekomen, dat is fijn voor het gezin. Ik kom ook niet steeds terug op een verhaal wat ik 8 jaar geleden meegemaakt heb, het leven gaat door..?
De familie Geerts zoekt gewoon enorm de publiciteit op. De pool waaruit tijdschriften e.d. putten is meestal niet zo heel groot, dus het is niet gek dat je vaak dezelfde verhalen hoort.
Als je die publiciteit leuk vindt, dan doen ze het prima natuurlijk.
Ik verbaas mij wel enigszins dat iemand als Jim nog meewerkt aan een fotoshoot, dat geeft wel aan dat ze enorm hecht zijn.

Ik hoor Annemarie weleens een soort van semi-klagen over de pubers, maar ik vind dat best wel meevallen. Ik vind de pubers daar enorm braaf. Mijn pubers zijn ook relatief braaf, dus ik bedoel het niet als een oordeel, maar ik zie bij vrienden/kennissen dat het ook heel anders kan.
Mus90 schreef:
29-04-2022 09:20
Het zou natuurlijk niet nieuw zijn dat AM zichzelf tegenspreekt… ;-) Maar klopt hoor, nu ineens een heel ander verhaal was vreemd geweest. Ik vraag me alleen af waarom ‘verhalen van vrouwen zoals AM’ altijd zo overal tevoorschijn moeten komen. Ik ben er niet zo van om steeds hetzelfde verhaal te lezen op verschillende plekken en verschillende momenten. Voelt voor mij als niets minder dan zieltjes (in dit geval volgers) winnen… Het is een verhaal van inmiddels een flink aantal jaren geleden. Ze zijn eruit gekomen, dat is fijn voor het gezin. Ik kom ook niet steeds terug op een verhaal wat ik 8 jaar geleden meegemaakt heb, het leven gaat door..?
Dit is marketing.

AM wil meer volgers, want dan verdien je meer bij samenwerkingen, Door de publiciteit op te zoeken, krijgt AM meer volgers. Zo werkt het.

Op dit verhaal is haar hele bedrijfsplan gemaakt: ik run mijn gezin als een bedrijf. Daar horen vaste pauzetijden bij, vaste evaluatiemomenten, enz.
Wel lekker dat Maarten nog zoveel thuiswerkt. Daar ben ik dan wel jaloers op. Mijn vriend werkt al weer tijden op kantoor (en is niet om 18 uur al thuis), en hij reist ook alweer voor zijn werk (snik). En hij heeft ook geen 2 weken vrij.

Klaagmodus uit (na twee jaar zonder reizen, moet ik weer enorm wennen aan het regelen van werk/kinderen ophalen e.d.).
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
29-04-2022 09:30
Ja! :proud: Dat is mijn enige taak hier,

Als je alleen je hart wilt luchten, be my guest, maar ik neem aan dat het leuk is om met elkaar de verwondering uit te spreken. En dan vind je meer gelijkgestemden op het mommyvlogtopic.

HIer worden ook andere gezinnen besproken, dus dat argument gaat niet op. Maar als je de blubber over mij wilt uitsmeren: ook helemaal prima.
:rofl:
snaky wijzigde dit bericht op 29-04-2022 10:15
0.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
29-04-2022 09:33
Dit is marketing.

AM wil meer volgers, want dan verdien je meer bij samenwerkingen, Door de publiciteit op te zoeken, krijgt AM meer volgers. Zo werkt het.

Op dit verhaal is haar hele bedrijfsplan gemaakt: ik run mijn gezin als een bedrijf. Daar horen vaste pauzetijden bij, vaste evaluatiemomenten, enz.
Precies.
Alle reacties Link kopieren
deTandenfee schreef:
28-04-2022 21:42
Waar ik me nogal aan erger bij AM is dat ze doet alsof haar volgers/lezers achterlijk zijn. Nu ook weer.....uitleggen hoe je artisjok moet eten. :facepalm:
Vond ik eigenlijk wel handig ....;-)
.....
Brokkel schreef:
29-04-2022 09:30
Ja! :proud: Dat is mijn enige taak hier,

Als je alleen je hart wilt luchten, be my guest, maar ik neem aan dat het leuk is om met elkaar de verwondering uit te spreken. En dan vind je meer gelijkgestemden op het mommyvlogtopic.

HIer worden ook andere gezinnen besproken, dus dat argument gaat niet op. Maar als je de blubber over mij wilt uitsmeren: ook helemaal prima.
:HA: en zo is het.
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
29-04-2022 09:33
Dit is marketing.

AM wil meer volgers, want dan verdien je meer bij samenwerkingen, Door de publiciteit op te zoeken, krijgt AM meer volgers. Zo werkt het.

Op dit verhaal is haar hele bedrijfsplan gemaakt: ik run mijn gezin als een bedrijf. Daar horen vaste pauzetijden bij, vaste evaluatiemomenten, enz.
Ik weet dat dit zo werkt en toch vind ik het schokkend om te lezen. Hoezo wil je je gezin runnen als een bedrijf en daar geld mee verdienen?

Met ál die shitload aan meningen en kritiek. Over jouw privé leven/bedrijf. Zij heeft nauwelijks een écht privé leven.

Natuurlijk kiest ze er zelf voor wát ze online zet maar het is voor niemand een verrassing hoe enorm die impact is op een privé leven.

Is dat het waard? Verdient ze hier zo veel geld mee dat dit alles het waard is? Ik heb dus werkelijk geen idee wat een influencer van haar kaliber verdient.

Wat ik nog steeds heel leuk vind zijn de beelden in Frankrijk. En wat is Guus een lieve meegaande puber. Mijn puber is 12 en die zou ik geen plezier doen met zo’n vakantie. Die moet toch minimaal een WiFi infuus en een zwembad. Maar Guus zit gewoon lief op de trampoline met z’n zusjes “hond en puppy” spelen ! Lief.
bommetje_87 wijzigde dit bericht op 29-04-2022 09:52
0.31% gewijzigd
Brokkel schreef:
29-04-2022 09:30
Ja! :proud: Dat is mijn enige taak hier,

Als je alleen je hart wilt luchten, be my guest, maar ik neem aan dat het leuk is om met elkaar de verwondering uit te spreken. En dan vind je meer gelijkgestemden op het mommyvlogtopic.

HIer worden ook andere gezinnen besproken, dus dat argument gaat niet op. Maar als je de blubber over mij wilt uitsmeren: ook helemaal prima.
:rofl:
Fijn dat jij ook terug bent Brokkel :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd vind ik dit geen verhaal wat ik zo breed zou delen.
Ook hierbij denk ik dan aan de kinderen, als die het al moeten of willen weten dan willen ze toch niet dat hun hele sociale netwerk het weet?
Bommetje_87 schreef:
29-04-2022 09:51
Ik weet dat dit zo werkt en toch vind ik het schokkend om te lezen. Hoezo wil je je gezin runnen als een bedrijf en daar geld mee verdienen?

Met ál die shitload aan meningen en kritiek. Over jouw privé leven/bedrijf. Zij heeft nauwelijks een écht privé leven.

Natuurlijk kiest ze er zelf voor wát ze online zet maar het is voor niemand een verrassing hoe enorm die impact is op een privé leven.

Is dat het waard? Verdient ze hier zo veel geld mee dat dit alles het waard is? Ik heb dus werkelijk geen idee wat een influencer van haar kaliber verdient.
Ik denk dat het niet alleen om de inkomsten gaat maar ook om de fame/aandacht. AM staat heel graag in de schijnwerpers. Ze ontleent status aan haar gezin.
Snaky schreef:
29-04-2022 09:52
Eerlijk gezegd vind ik dit geen verhaal wat ik zo breed zou delen.
Ook hierbij denk ik dan aan de kinderen, als die het al moeten of willen weten dan willen ze toch niet dat hun hele sociale netwerk het weet?
Dit is ook mijn mening.
Ik had het gehouden bij "Natuurlijk heeft onze relatie ups en downs".
Rosalind* schreef:
29-04-2022 09:54
Dit is ook mijn mening.
Ik had het gehouden bij "Natuurlijk heeft onze relatie ups en downs".
Helemaal eens.

En ik ben ook blij dat ik weer 'thuis' ben. :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
29-04-2022 09:54
Dit is ook mijn mening.
Ik had het gehouden bij "Natuurlijk heeft onze relatie ups en downs".
Eens
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
29-04-2022 10:00
En ik ben ook blij dat ik weer 'thuis' ben. :bigkiss:
:lol:
Rosalind* schreef:
29-04-2022 09:53
Ik denk dat het niet alleen om de inkomsten gaat maar ook om de fame/aandacht. AM staat heel graag in de schijnwerpers. Ze ontleent status aan haar gezin.
Vooral dat laatste: ze is trots op haar gezin, wat ik volkomen begrijp (want het zijn echt leuke kinderen), maar er zit ook wel een gevaar in.
De druk op de kinderen kan onbedoeld groot zijn, wanneer zij het idee krijgen dat ze verantwoordelijk zijn voor het geluk van hun ouders.
Annemarie legt ook altijd erg de nadruk op de groep die de kinderen vormen (als iemand iets doet wat niet kan/mag, wordt hij/zij door de rest gecorrigeerd).

Dat is een mooie gedachte, maar in hoeverre is er dan ruimte voor kinderen en jongeren om zichzelf te ontdekken en ontwikkelen. Als iemand zich een beetje buiten het gezin om ontwikkelt: is daar dan ook de ruimte voor?

Ik vind het intrigerend, omdat het totaal haaks staat op mijn ideeën omtrent opvoeding. Daarmee niet gezegd dat er een goed of fout is overigens.
Alle reacties Link kopieren
Vakantiebeelden bij Wendy van Vincent die in het toch wel frisse water springt voor een bommetje, leuk! En dan de kinderen eromheen ‘nee, dat was geen goede’. De vakantie van AM ziet er fijn uit (op het steeds boodschappen doen en dierenleed na dan ;)) maar bij Wendy lijkt het me ook leuk en gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven