Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 16

17-10-2022 19:23 3019 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Ik vind die dreads met die pony oprecht heel leuk bij haar staan. Dreads past goed bij haar en dit ziet er veel verzorgder uit dan de dreads van haar eigen haar.
Alle reacties Link kopieren
Bommetje_87 schreef:
24-11-2022 15:05
Ik ken ook maar heel weinig vrouwen die een soort van nachtjapon met een kippen patroon aan trekken als jurk. Wendy heeft wat dat betreft sowieso al een alternatieve stijl.

Ik vraag me af wat Vin er van vindt. Als ik een jurk met kippenprint en een pimpelpaarse legging aan zou trekken dan zou mijn man me af zetten bij villa kakelbont zodat ik met annika en tommy kan gaan spelen ;)
Haha, ik moet wel lachen om jou

Maar ik denk dat Vin niet op Wendy gevallen is om haar leggings of kledingkeuze. Het is gewoon een onwijs lief mens!
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
24-11-2022 16:03
Haha, ik moet wel lachen om jou

Maar ik denk dat Vin niet op Wendy gevallen is om haar leggings of kledingkeuze. Het is gewoon een onwijs lief mens!
Nou, het oog wil ook wat qua geiligheid.
Deze dreads/pony/kippenjurk zouden de mannen die ik ken gillend doen laten wegrennen.
Maar ieder zijn mannetje.
I'll be back..forumfossiel.
Alle reacties Link kopieren
Bommetje_87 schreef:
24-11-2022 15:05
Ik ken ook maar heel weinig vrouwen die een soort van nachtjapon met een kippen patroon aan trekken als jurk. Wendy heeft wat dat betreft sowieso al een alternatieve stijl.

Ik vraag me af wat Vin er van vindt. Als ik een jurk met kippenprint en een pimpelpaarse legging aan zou trekken dan zou mijn man me af zetten bij villa kakelbont zodat ik met annika en tommy kan gaan spelen ;)
Dat is gewoon wie Wendy is. Ik ga ervan uit dat ze al jaren dezelfde kledingstijl heeft en Vin is al jaren bij haar. Ik gok dus dat hij er geen problemen mee heeft 😉. Ieder zijn eigen stijl toch. Ik vind je opmerking wat neerbuigend.
Alle reacties Link kopieren
Bommetje_87 schreef:
24-11-2022 15:05
Ik ken ook maar heel weinig vrouwen die een soort van nachtjapon met een kippen patroon aan trekken als jurk. Wendy heeft wat dat betreft sowieso al een alternatieve stijl.

Ik vraag me af wat Vin er van vindt. Als ik een jurk met kippenprint en een pimpelpaarse legging aan zou trekken dan zou mijn man me af zetten bij villa kakelbont zodat ik met annika en tommy kan gaan spelen ;)
Dat is gewoon wie Wendy is. Ik ga ervan uit dat ze al jaren dezelfde kledingstijl heeft en Vin is al jaren bij haar. Ik gok dus dat hij er geen problemen mee heeft 😉. Ieder zijn eigen stijl toch. Ik vind je opmerking wat neerbuigend.
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
24-11-2022 13:30
Oh ik vind het haar van Wendy echt vreselijk lelijk, zo'n pony die vanaf midschedel naar voren loopt? Why?
En dan nu als bonus ook nog die net niet dreads. En dannog wat losse haren die erbij hangen.
Echt dat je als kapper iemand zo naar huis laat gaan vind ik bizar.
Haar haar begint pas midschedel dus pony moet ook wel 😃
Alle reacties Link kopieren
Hocuspocus schreef:
24-11-2022 16:22
Dat is gewoon wie Wendy is. Ik ga ervan uit dat ze al jaren dezelfde kledingstijl heeft en Vin is al jaren bij haar. Ik gok dus dat hij er geen problemen mee heeft 😉. Ieder zijn eigen stijl toch. Ik vind je opmerking wat neerbuigend.
Welnee, niks neerbuigends aan. Ieder zijn stijl van praten en dat is prima. :thumbsup:
I'll be back..forumfossiel.
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring hoe nepdreads ruiken? Is dat van echt haar ingevoerd uit China of India? Of kunststof?

Echt haar vind ik dan wel weer een dingetje. Arme mensen die hun lange haar laten knippen voor een grijpstuiver voor de rijke Westerlingen.
I'll be back..forumfossiel.
Alle reacties Link kopieren
_2Nice2B_ schreef:
24-11-2022 16:31
Iemand ervaring hoe nepdreads ruiken? Is dat van echt haar ingevoerd uit China of India? Of kunststof?

Echt haar vind ik dan wel weer een dingetje. Arme mensen die hun lange haar laten knippen voor een grijpstuiver voor de rijke Westerlingen.
Het is nog maar zelden echt haar, tegenwoordig is nephaar niet van echt te onderscheiden.
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
24-11-2022 16:03
Haha, ik moet wel lachen om jou

Maar ik denk dat Vin niet op Wendy gevallen is om haar leggings of kledingkeuze. Het is gewoon een onwijs lief mens!

Mooi gezegd en dat moet het ook zijn. Wendy is een leuke verzorgde vrouw. Het is alleen haar kleding stijl die ik niet mooi vind.

Ieder z’n stijl toch!
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
24-11-2022 17:03
Het is nog maar zelden echt haar, tegenwoordig is nephaar niet van echt te onderscheiden.

Gewone hair extensions die westerse vrouwen gebruiken, zijn van écht haar. Veel al gekocht van handelaren in India, afkomstig van meisjes die hun haar hebben verkocht of geschonken aan de tempel.
In het westen wordt het duur verkocht.
Ik zie er niet zoveel kwaad in. Zolang de vrouwen die hun haar geschonken of verkocht hebben, dit maar vrijwillig doen. Het groeit weer aan.

Ik weet niet hoe het met dreads zit. Of daar nylon haar voor gebruikt wordt. In het gebruik merk je enorm verschil tussen nylon haar en human hair.
Alle reacties Link kopieren
Of haar van de oeigoeren wat ze afgenomen is omdat ze onderdrukt worden.

Ik vind het kapsel typisch Wendy. En ik denk dat er een kleine subgroep is die er ongeveer zoals Wendy uitzien qua stijl en ik geloof zeker dat sommige mannen dat aantrekkelijk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Smsje schreef:
24-11-2022 16:25
Haar haar begint pas midschedel dus pony moet ook wel 😃
:HA:

Precies wat ik dacht!
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
24-11-2022 11:46
Ik vind de post van Hipenhot over dat ze alleen wijn drinkt tijdens vakanties, met etentjes en uitjes nogal bijzonder. Wat wil ze daarmee zeggen, dat ze weinig drinkt? Ik zie haar echt heel vaak met wijn. Helemaal haar keuze (ik ben ook dol op wijn) maar wat het nut van deze post is?

Een van de reacties is spot-on: Maar je gaat best vaak uit eten op vakantie.
:proud:
Zij hadden toen van vakantie ook veel wijn meegenomen kan ik mij herinneren. Een gelegenheidsdrinker vind ik haar echt niet.
Trouwens, het bordje eten vandaag zag er niet smakelijk uit
Op zich niet zo gek om een pony te doen omdat het leek alsof het gewicht van haar vorige dreads haar haarlijn naar achteren leek te trekken.
Ik vind het wel leuk, t is weer eens wat anders, met meer aandacht dan AM
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen verstand van paarden of maneges maar ik zie dat Am altijd een zak wortelen meeneemt en geeft aan de paarden. Ik vraag me dus af kan dat zomaar, is dat wel goed voor de paarden, of is dat gebruikelijk dat je als je komt rijden de paarden verwend? Ik weet bijv. van kinderboerderijen dat je de beesten niet zomaar mag voeren. Maar misschien is dat anders bij paarden ik heb dus echt geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de dreads ook leuk. Ze heeft inderdaad van zichzelf een hoog voorhoofd. Dus dan is een pony wel mooi om dat wat minder zichtbaar te laten zijn.
Ik vind haar kledingstijl erg leuk maar ik draag zelf ook deels dit soort merken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk staan. Ze straalt en is er volgens mij zelf ook blij mee.
Heerlijk, zo'n niet 13 in een dozijn type!
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren
Die shoot in die privé sauna bij AM. Ik kan alleen maar denken aan alles wat op die banken is gebeurd en dat ik bij thuiskomst een Dettol douche zou nemen met alles wat je daar aan hebt geraakt, brrrr :sherlock:
Holaa schreef:
24-11-2022 18:43
Die shoot in die privé sauna bij AM. Ik kan alleen maar denken aan alles wat op die banken is gebeurd en dat ik bij thuiskomst een Dettol douche zou nemen met alles wat je daar aan hebt geraakt, brrrr :sherlock:
Ik word er vooral heel claustrofobisch van: van die kleine ruimtes zonder daglicht, laag plafond. Ik zou ook echt de buitenruimte missen: dat vind ik toch wel een must voor een saunabezoek.
Alle reacties Link kopieren
NoPepsiPlease schreef:
24-11-2022 18:37
Ik vind het leuk staan. Ze straalt en is er volgens mij zelf ook blij mee.
Heerlijk, zo'n niet 13 in een dozijn type!
Ik ook.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Vin heeft zelf ook een aparte kleding stijl. Leuk stel zo samen.
Gique schreef:
24-11-2022 18:46
Ik word er vooral heel claustrofobisch van: van die kleine ruimtes zonder daglicht, laag plafond. Ik zou ook echt de buitenruimte missen: dat vind ik toch wel een must voor een saunabezoek.
Dat vond ik al toen ze er waren en vandaag, zonder de sauna-setting, alleen maar meer. Waar is het raam??
Ik zou er echt niet heen hoeven.
Ik probeer me elke dag voor te stellen hoe dat gaat bij Tamara, straks in Spanje. Nu ben ik niet zo bekend met de Spaanse keuken, maar er zit toch weinig AGV bij.
Kleding- en haarstijl van Wendy: ik hou ervan. Belangrijker is dat zij er gelukkig van wordt en zo ziet het er wel uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven