Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 16

17-10-2022 19:23 3019 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Brokkel* schreef:
24-11-2022 19:49
Ik probeer me elke dag voor te stellen hoe dat gaat bij Tamara, straks in Spanje. Nu ben ik niet zo bekend met de Spaanse keuken, maar er zit toch weinig AGV bij.
Aardappels, bietjes en chorizo.
;-D
Linda heeft een flinke klap gemaakt! Wat zal ze een pijn hebben!
Brokkel* schreef:
24-11-2022 19:54
Linda heeft een flinke klap gemaakt! Wat zal ze een pijn hebben!
Ja zeg. En niet alleen pijn maar ook heftige gevolgen.
Rosalind* schreef:
24-11-2022 19:58
Ja zeg. En niet alleen pijn maar ook heftige gevolgen.
Ja, dat ook.
Alle reacties Link kopieren
Brokkel* schreef:
24-11-2022 19:54
Linda heeft een flinke klap gemaakt! Wat zal ze een pijn hebben!
Oh bah zeg! Maar was ze nou flauwgevallen door de rugpijn?
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
24-11-2022 20:07
Oh bah zeg! Maar was ze nou flauwgevallen door de rugpijn?
Zo begreep ik het ook uit haar verhaal
Alle reacties Link kopieren
Brokkel* schreef:
24-11-2022 19:54
Linda heeft een flinke klap gemaakt! Wat zal ze een pijn hebben!
welke linda?
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
24-11-2022 20:07
Oh bah zeg! Maar was ze nou flauwgevallen door de rugpijn?
Als je goed door je rug bent gegaan kan het best gebeuren dat je tegen de vlakte gaat van de pijn.

Flinke klapper gemaakt idd en ook beroerd terecht gekomen zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de kippenjurk van Wendy geweldig. Ik hou niet van dreads maar ze ziet er goed uit
Alle reacties Link kopieren
Sushi schreef:
24-11-2022 20:48
Als je goed door je rug bent gegaan kan het best gebeuren dat je tegen de vlakte gaat van de pijn.

Flinke klapper gemaakt idd en ook beroerd terecht gekomen zeg.
wel acount heeft linda ook alweer
Alle reacties Link kopieren
Nou, AM weer lekker vol van zichzelf hoor. Vliegende start door samenwerkingen met haar, kleine ondernemingen helpen, er niet doorheen komen als je je product opstuurt enz. enz. 🙄 (maar toch die ene benoemen die het wel lukte en het schouderklopje aan zichzelf uitdelen). Bah bah 🤢
Bommetje_87 schreef:
24-11-2022 15:05
Ik ken ook maar heel weinig vrouwen die een soort van nachtjapon met een kippen patroon aan trekken als jurk. Wendy heeft wat dat betreft sowieso al een alternatieve stijl.

Ik vraag me af wat Vin er van vindt. Als ik een jurk met kippenprint en een pimpelpaarse legging aan zou trekken dan zou mijn man me af zetten bij villa kakelbont zodat ik met annika en tommy kan gaan spelen ;)
Ik heb me eens verdiept in deze nachtjapon, maar het is een veelgekocht en veelgebruikt (Deens) jurkenpatroon. Een vriendin/kennis/kleine ondernemer heeft deze jurk voor haar gemaakt. Ik snap niet zo goed hoe je in deze jurk met mooie snit, V-hals én paspelband een nachtjapon kunt zien.

Ik hou overigens van deze stijl en de Tante Betsy-stijl die ze ook vaak draagt.
Ik snap die onverlichte route van Annemarie vanaf de manege niet zo. En dan ook nog met een van de dochters, die geen of een niet goed werkende koplamp heeft.
Met kinderen kies ik altijd de verlichte route (die er ook vrijwel altijd gewoon is) en voor mijzelf ook, nadat ik eens een gigantische smak over een boomtak heb gemaakt.

Wel goed dat ze tegenwoordig gewoon op de fiets gaan.
Alle reacties Link kopieren
Gique schreef:
24-11-2022 21:28
Ik snap die onverlichte route van Annemarie vanaf de manege niet zo. En dan ook nog met een van de dochters, die geen of een niet goed werkende koplamp heeft.
Met kinderen kies ik altijd de verlichte route (die er ook vrijwel altijd gewoon is) en voor mijzelf ook, nadat ik eens een gigantische smak over een boomtak heb gemaakt.

Wel goed dat ze tegenwoordig gewoon op de fiets gaan.
Nu nog zonder het te filmen. Dat is toch echt levensgevaarlijk!
Alle reacties Link kopieren
miep schreef:
24-11-2022 21:06
wel acount heeft linda ook alweer
levenvanlinda
Rocky schreef:
24-11-2022 21:33
Nu nog zonder het te filmen. Dat is toch echt levensgevaarlijk!
Dat filmen vind ik onbegrijpelijk. Ik snap ook niet hoe je dat aan je kinderen verkoopt. Of mogen die ook gewoon op de mobiel tijdens het fietsen?
Alle reacties Link kopieren
AM gaat in de kerstvakantie offline. Ik gok dat ze geen vrij neemt van haar "werk" en dus gewoon twee weken alles gaat filmen. Dames bereiden jullie je alvast voor op de maandag ná de vakantie? :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
24-11-2022 21:34
levenvanlinda
dank je wel
Alle reacties Link kopieren
Gique schreef:
24-11-2022 21:36
Dat filmen vind ik onbegrijpelijk. Ik snap ook niet hoe je dat aan je kinderen verkoopt. Of mogen die ook gewoon op de mobiel tijdens het fietsen?
Ik vind mijn beeldschermgebruik echt wel binnen de perken (anders dan dat van AM :proud: ), maar toch word ik heel regelmatig aangesproken door mijn kinderen als ik afwijk van de regels, bv door even iets op te zoeken tijdens het eten, even een whatsappje beantwoorden terwijl we samen film kijken, etc. Dus ik zou inderdaad door mijn kinderen wel aangesproken worden op het filmen op de fiets. Ben bang dat het het voor die kinderen zo normaal is dat alles wordt vastgelegd, dat ze het niet eens meer merken als mama de wereld weer eens door het telefoon bekijkt.
Alle reacties Link kopieren
Jenn-1806 schreef:
24-11-2022 21:44
AM gaat in de kerstvakantie offline. Ik gok dat ze geen vrij neemt van haar "werk" en dus gewoon twee weken alles gaat filmen. Dames bereiden jullie je alvast voor op de maandag ná de vakantie? :thumbsup:
Hoho, ze gaat ‘haar’ boek schrijven he? ;)
Alle reacties Link kopieren
Vind Wendy onwijs stralen!
Vind haar stijl leuk. Vind t een stuk fleuriger dan AM .
AM weer lekker vol van zichzelf :pukey:
Hoop dat ze een keer een flinke bekeuring krijgt voor dat filmen op de fiets. Je geeft je kind het voorbeeld dat dit normaal is.
Straks ongelukken omdat de kids zelf met een telefoon op de fiets zitten.
Doe het gewoon niet. Wat boeit ons dat stuk fietsen überhaupt. :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Lostit schreef:
24-11-2022 17:38
Of haar van de oeigoeren wat ze afgenomen is omdat ze onderdrukt worden.

Ik vind het kapsel typisch Wendy. En ik denk dat er een kleine subgroep is die er ongeveer zoals Wendy uitzien qua stijl en ik geloof zeker dat sommige mannen dat aantrekkelijk vinden.
Het zijn synthetische dreads schrijft ze.
Alle reacties Link kopieren
Je bent gewoon extreem verslaafd aan je telefoon en aandacht als je blijft filmen op de fiets in zulke gevaarlijke situaties. Het is gewoon sneu.
Alle reacties Link kopieren
Nou AM helpt weer een kleine ondernemer naar de 10K hoor, hoezee!
Zou alleen al door die zelfingenomenheid niet gaan volgen, naastdat ik die vrouw van liefslabel echt niet trek én die spullen veel te lomp vind.
Alle reacties Link kopieren
AM is en ware weldoener. Wat een zelfinzicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven