Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 16

17-10-2022 19:23 3019 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of Wendy de pony zelf heeft geknipt, maar het heeft iets tuttigs.
Highlights zou haar haar goed ophalen.
Maar het gaat erom dat Wendy er blij mee is, wat ik ervan vind is totaal onbelangrijk.

Verder vind ik het onbegrijpelijk dat AM haar kinderen exploiteert voor haar portemonnee.
Je zal ook maar de hele tijd gefilmd worden en door wild vreemden dag in dag uit gezien worden, in je pyjama, in je badpakje, je poepluiers werden besproken, echt ongekend.
Alle reacties Link kopieren
Superleuk die pony bij Wendy.
Vind t stoer staan!
Sam doet een ICT/security opleiding, en zal mede daardoor er voor willen kiezen om niet in beeld te komen. Slimme jongen, alleen neemt zijn moeder daar geen genoegen mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat highlights zou beter staan. Pony...kweet niet. Even aanzien :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vreselijk. Maar dat maakt niet uit, als ze het zelf maar mooi vindt!
Alle reacties Link kopieren
De mymuesli wordt wel goed gegeten in gezin Geerts…..

Alle kinderen aan een boterham. Muesli niet eens op tafel :rofl: goede reclame!
Alle reacties Link kopieren
Het is een antroposofische pony. Past bij het type Wendy.
I'll be back..forumfossiel.
Alle reacties Link kopieren
Wendy gaat nog even terug naar de kapper. Ze maken het af !
Bommetje_87 schreef:
24-11-2022 10:23
Wendy gaat nog even terug naar de kapper. Ze maken het af !
Waarom je zelf een pony knipt als je de volgende dag naar de kapper gaat is me een raadsel.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
24-11-2022 10:33
Waarom je zelf een pony knipt als je de volgende dag naar de kapper gaat is me een raadsel.
Daar snapte ik ook niks van
Laat de kapper advies geven en laat daar dan eventueel een pony knippen.
Alle reacties Link kopieren
Marianka schreef:
23-11-2022 23:33
Superleuk die pony bij Wendy.
Vind t stoer staan!
Ik vind het ook wel leuk!
Ik vind de post van Hipenhot over dat ze alleen wijn drinkt tijdens vakanties, met etentjes en uitjes nogal bijzonder. Wat wil ze daarmee zeggen, dat ze weinig drinkt? Ik zie haar echt heel vaak met wijn. Helemaal haar keuze (ik ben ook dol op wijn) maar wat het nut van deze post is?

Een van de reacties is spot-on: Maar je gaat best vaak uit eten op vakantie.
:proud:
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
24-11-2022 11:21
Daar snapte ik ook niks van
Laat de kapper advies geven en laat daar dan eventueel een pony knippen.
Ze heeft hem nogal breed en van ver op het hoofd geknipt, paar plukjes was misschien wat speelser, pony knippen is best lastig, zeker bij jezelf. Maar het staat wel leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh wat jammer weer die dreads, maar ik vind het wel echt bij haar passen, maar dan wel zonder pony. Ach ja, zijn is gelukkig en daar gaat het om.
Alle reacties Link kopieren
Vandaar dat Wendy naar de kapper ging ze heeft dreads extensions laten zetten. Het is niet mijn smaak maar zij is er blij mee.
Ik denk dat wat losse plukjes mooier geweest was als zo'n volle pony, maar wie ben ik :-D

Van het begrip antroposofische pony heb ik nog nooit gehoord trouwens.
Alle reacties Link kopieren
O wat lelijk die dreads. Ik vind dreads bij witte vrouwen verschrikkelijk, sorry.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
24-11-2022 13:04
O wat lelijk die dreads. Ik vind dreads bij witte vrouwen verschrikkelijk, sorry.

Ik vind het dan al snel alternatief staan. Ik zou er nooit voor kiezen.

Maar het haalt Wendy wel op. Het past bij haar. Een hele verbetering ten op zichte van wat het was
Alle reacties Link kopieren
Iig stukken beter dan de dreads van eigen haar. Dat vond ik echt onverzorgd staan.
Dit is niet mijn smaak, maar ziet er tenminste wel fris uit. En het past bij haar.
Oh ik vind het haar van Wendy echt vreselijk lelijk, zo'n pony die vanaf midschedel naar voren loopt? Why?
En dan nu als bonus ook nog die net niet dreads. En dannog wat losse haren die erbij hangen.
Echt dat je als kapper iemand zo naar huis laat gaan vind ik bizar.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze haarstijl goed bij Wendy passen! Ik had persoonlijk denk ik gekozen voor een wat vrolijkere kleur dreads.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral heel kinderlijk staan.

Maar uiteindelijk gaat het erom dat ze er zelf blij mee is natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Haar hoofd. Verder zeg ik niets.
Alle reacties Link kopieren
Titatoverbal schreef:
24-11-2022 13:30
Oh ik vind het haar van Wendy echt vreselijk lelijk, zo'n pony die vanaf midschedel naar voren loopt? Why?
En dan nu als bonus ook nog die net niet dreads. En dannog wat losse haren die erbij hangen.
Echt dat je als kapper iemand zo naar huis laat gaan vind ik bizar.
Het zijn inderdaad net 2 soorten van kapsels in 1. Net alsof ze de pony vergeten zijn bij de rest van het kapsel.

Ze kan nu wel leuk meedoen met Extinction Rebellion.
I'll be back..forumfossiel.
Alle reacties Link kopieren
Jenn-1806 schreef:
24-11-2022 13:54
Ik vind deze haarstijl goed bij Wendy passen! Ik had persoonlijk denk ik gekozen voor een wat vrolijkere kleur dreads.
Heeft haar zus een keer gehad. Stond vreselijk.
Maar bij Wendy past dit gewoon
Alle reacties Link kopieren
Ik ken ook maar heel weinig vrouwen die een soort van nachtjapon met een kippen patroon aan trekken als jurk. Wendy heeft wat dat betreft sowieso al een alternatieve stijl.

Ik vraag me af wat Vin er van vindt. Als ik een jurk met kippenprint en een pimpelpaarse legging aan zou trekken dan zou mijn man me af zetten bij villa kakelbont zodat ik met annika en tommy kan gaan spelen ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven