Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 19

16-03-2023 16:17 3010 berichten
Hier praten we over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Ik ben nooit ziek. Ik was bij mijn huidige baan (>12 jaar) nog nooit thuisgebleven van vanwege ziekte (van mezelf dus). Tot ik Covid kreeg. Ik kon de eerste drie dagen met geen mogelijkheid mn bed uit. Ik was echt doodziek.
Dus sorry, ik vind het stoer gepraat. Als je écht flink ziek wordt, kun je niet anders.

Verder geen idee hoe ziek Maarten is natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
16-03-2023 20:55
Ik ben nooit ziek. Ik was bij mijn huidige baan (>12 jaar) nog nooit thuisgebleven van vanwege ziekte (van mezelf dus). Tot ik Covid kreeg. Ik kon de eerste drie dagen met geen mogelijkheid mn bed uit. Ik was echt doodziek.
Dus sorry, ik vind het stoer gepraat. Als je écht flink ziek wordt, kun je niet anders.

Verder geen idee hoe ziek Maarten is natuurlijk.
Idd makkelijk praten 'ik ga niet op bed'. Ik was laatst goed ziek, lag 2 dagen alleen maar te slapen. Ik wilde wel graag iets doen maar viel haast om.
Moeder kan niet ziek zijn wordt er altijd gezegd, maar ik had echt geen keuze 😅
Alle reacties Link kopieren
Brokkel* schreef:
16-03-2023 20:15
Judith met 2u slaap per nacht. De horror. Iemand een idee hoe dat komt? Ik heb niet zo goed opgelet de laatste tijd. Wendy heeft nog niks gepost. Ik hoop dat het goed gaat met haar.
Judith denkt zelf dat het door haar cyclus komt. Evt pre overgang. Ze heeft het altijd in de week voor haar menstruatie. Ik kan ook wel functioneren op weinig slaap maar 2u is wel heel weinig.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
16-03-2023 20:55
Ik ben nooit ziek. Ik was bij mijn huidige baan (>12 jaar) nog nooit thuisgebleven van vanwege ziekte (van mezelf dus). Tot ik Covid kreeg. Ik kon de eerste drie dagen met geen mogelijkheid mn bed uit. Ik was echt doodziek.
Dus sorry, ik vind het stoer gepraat. Als je écht flink ziek wordt, kun je niet anders.

Verder geen idee hoe ziek Maarten is natuurlijk.
Het is een beetje geschreven alsof niet naar bed gaan als je ziek bent een soort prestatie is, dat je dan heel stoer bent. Ik maak er ook uit op dan Maarten in haar ogen wel meteen gaat liggen. Een keuze is het gewoon niet, je hebt gewoon geluk al je niet vaak echt ziek bent.
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
16-03-2023 21:20
Judith denkt zelf dat het door haar cyclus komt. Evt pre overgang. Ze heeft het altijd in de week voor haar menstruatie. Ik kan ook wel functioneren op weinig slaap maar 2u is wel heel weinig.
Dan kun je toch niet meer goed functioneren?
Alle reacties Link kopieren
Heeft Tamara al iets verteld over Spanje?
Rosalind* schreef:
16-03-2023 20:55
Ik ben nooit ziek. Ik was bij mijn huidige baan (>12 jaar) nog nooit thuisgebleven van vanwege ziekte (van mezelf dus). Tot ik Covid kreeg. Ik kon de eerste drie dagen met geen mogelijkheid mn bed uit. Ik was echt doodziek.
Dus sorry, ik vind het stoer gepraat. Als je écht flink ziek wordt, kun je niet anders.

Verder geen idee hoe ziek Maarten is natuurlijk.
Nou dat.
Tadelief schreef:
16-03-2023 21:48
Heeft Tamara al iets verteld over Spanje?
Nee.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook benieuwd hoe het nu precies zit met Tamara en haar man. Hij lijkt er niet altijd te zijn terwijl hij wel weer in Nederland is volgens mij.
Elke maand een paar nachten zo weinig slapen lijkt me een ramp. Daar zou ik toch echt mee gaan dokteren, zeker als het samen lijkt te hangen met de cyclus.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tadelief schreef:
16-03-2023 21:48
Heeft Tamara al iets verteld over Spanje?
Die gaan voorlopig niet.
Alle reacties Link kopieren
Lostit schreef:
16-03-2023 22:04
Ben ook benieuwd hoe het nu precies zit met Tamara en haar man. Hij lijkt er niet altijd te zijn terwijl hij wel weer in Nederland is volgens mij.
Hij is daar gewoon niet joh. Vanmiddag had ze een oppas. Die is niet nodig als vader er is.

Voorheen werden de kinderen altijd heel vroeg wakker omdat hij zo vroeg uit bed ging. Is blijkbaar ook niet meer. Ze deelt elke poep en scheet maar hier is ze niet eerlijk over.
Alle reacties Link kopieren
Dievanhiernaast schreef:
16-03-2023 21:13
Idd makkelijk praten 'ik ga niet op bed'. Ik was laatst goed ziek, lag 2 dagen alleen maar te slapen. Ik wilde wel graag iets doen maar viel haast om.
Moeder kan niet ziek zijn wordt er altijd gezegd, maar ik had echt geen keuze 😅
Ik vond het vooral heel frappant! Ik kan niet ziek zijn als moeder Vrijwel daarna, ik ga een uur rusten 🙈
Alle reacties Link kopieren
Hocuspocus schreef:
16-03-2023 22:38
Hij is daar gewoon niet joh. Vanmiddag had ze een oppas. Die is niet nodig als vader er is.

Voorheen werden de kinderen altijd heel vroeg wakker omdat hij zo vroeg uit bed ging. Is blijkbaar ook niet meer. Ze deelt elke poep en scheet maar hier is ze niet eerlijk over.
Ze deelt er niks over. Dat is toch niet oneerlijk? Ieder zijn ding vind ik, wat je wel of niet deelt met je volgers.
Alle reacties Link kopieren
LoveCheese schreef:
16-03-2023 23:04
Ik vond het vooral heel frappant! Ik kan niet ziek zijn als moeder Vrijwel daarna, ik ga een uur rusten 🙈
Haha ja, heel stoer, wel elke middag op bed gaan liggen…..
Alle reacties Link kopieren
Dat kartonnen schaap zou mijn ding niet zijn. Past wel bij het consuminderen van AM o_o
Alle reacties Link kopieren
SEM72 schreef:
16-03-2023 21:20
Judith denkt zelf dat het door haar cyclus komt. Evt pre overgang. Ze heeft het altijd in de week voor haar menstruatie. Ik kan ook wel functioneren op weinig slaap maar 2u is wel heel weinig.
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat precies weet van die tijd dat ze heeft geslapen. Is ze echt wakker? Volgens mijn smartwatch zou ik ook erg kort slapen maar ben echt gewoon ruim 8 uur aan het slapen dus die metingen kloppen vaak niet.
Alle reacties Link kopieren
Huppeltante schreef:
16-03-2023 23:45
Ik ben wel benieuwd hoe ze dat precies weet van die tijd dat ze heeft geslapen. Is ze echt wakker? Volgens mijn smartwatch zou ik ook erg kort slapen maar ben echt gewoon ruim 8 uur aan het slapen dus die metingen kloppen vaak niet.
Ik heb het niet gezien bij Judith, maar als je het bijv 02:00u ziet worden en je daarna vanaf 04:00u wakker ligt dan heb je maar 2 uurtjes geslapen. Zo lastig is dat niet.
Alle reacties Link kopieren
BettyBoop82 schreef:
17-03-2023 07:03
Ik heb het niet gezien bij Judith, maar als je het bijv 02:00u ziet worden en je daarna vanaf 04:00u wakker ligt dan heb je maar 2 uurtjes geslapen. Zo lastig is dat niet.
Judith gelooft vooral haar smartwatch. Die van mij zegt ook wel eens dat ik prima heb geslapen terwijl ik heel veel wakker was of andersom.
Alle reacties Link kopieren
Jet gaat weer naar school✔️ Daar krijgen de kinderen nooit de tijd om uit te zieken.
Vandaag heeft ze blijkbaar een afspraak… persoonlijk zou ik daar nu echt niet naar toe gaan.. Geen zin om ziek te worden…
Ik vind sommige van jullie wel hilarisch om door te blijven gaan over het dutje 🙃 Ik zie het probleem gewoon echt niet..
Alle reacties Link kopieren
morgeniserweereendag schreef:
17-03-2023 07:45
Jet gaat weer naar school✔️ Daar krijgen de kinderen nooit de tijd om uit te zieken.
Vandaag heeft ze blijkbaar een afspraak… persoonlijk zou ik daar nu echt niet naar toe gaan.. Geen zin om ziek te worden…
Ik vind sommige van jullie wel hilarisch om door te blijven gaan over het dutje 🙃 Ik zie het probleem gewoon echt niet..
Het gaat niet om het dutje, heerlijk als dat kan.
Het gaat mij er om dat er een reeks storys zijn met als moeder kan je niet ziek zijn en in bed gaan liggen. Gelijk daar op volgend een story met ik ga een uur naar bed. Dan spreek je toch echt jezelf heel erg tegen
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
16-03-2023 23:26
Ze deelt er niks over. Dat is toch niet oneerlijk? Ieder zijn ding vind ik, wat je wel of niet deelt met je volgers.
Toen ze ging scheiden moesten al haar volgers het als eerste weten. Toen waren ze ineens weer samen maar zei ze niets. Is haar goed recht maar dan had ze haar ‘scheiding’ ook stil moeten houden. Dat ze niets deelt is niet oneerlijk, nee. Maar over het feit of ze nu wel of niet een relatie hebben, daar is ze niet eerlijk over 😉
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil Jeroen het privé houden. Op zich logisch, maar als je elke dag vanalles deelt vragen volgers zich gewoon af hoe het zit.
Ik hoop voor haar en de kinderen dat het gewoon goed zit.
Ik heb ook niet de indruk dat hij daar woont. Ik zou daar persoonlijk wel moeite mee hebben. Helemaal alleen met zoveel kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven