Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 2 [Gesloten door Moderator]

22-05-2021 15:23 2460 berichten
Bericht van Moderator:
Beste forummers,

We hebben dit topic gesloten. De manier waarop hier over gezinnen/personen wordt gesproken kan echt niet. Wij zullen in de loop van de dag een nieuw topic openen met bepaalde voorwaarden. Het is dus niet toegestaan dit zelf te doen. Erg jammer dat dit nodig blijkt te zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.


Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Linkje naar het eerste topic::
entertainment/familievloggers/list_mess ... #p32176619
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2021 08:32
Reden: Bericht toegevoegd
39.61% gewijzigd
Dolarde schreef:
24-05-2021 22:08
Echt waar? Wat vreselijk stom, het was vandaag nog op tv dat 1 glas al schade kan geven, wat een dom mens.....en volgens mij drinken ze meer dan ze laten zien ook.
Ik denk dat wat je ziet, dat dat het wel is: elke avond een glas en in het weekend bij de borrel en in de avond. Ik zie de flessen wijn nooit staan bij de boodschappen, dus misschien is het wel veel meer ;-D
Borstvoeding wordt gemaakt uit bloed dus je moet echt een tijdje niet voeden als je drinkt. Of kolven en dat weggooien.

Ze drinken iedere middag en avond, doordeweeks en in het weekend. Dat is veel naar mijn mening.
Maar dan begrijp ik wel gelijk waarom ze drinkt als ze zwanger is...
Met zoveel kinderen moet je wel gaan drinken 🤣
Alle reacties Link kopieren
Expreszo schreef:
24-05-2021 22:04
Nou ik zie regelmatig de consequenties bij kinderen, FAS is geen grap. Regelmatig alcoholgebruik tijdens de zwangerschap is gewoon ontzettend dom.
Wat walgelijk van Annemarie. Ik heb mijn afstudeeronderzoek destijds over FAS gedaan en ook met FAS kinderen gewerkt. Is echt niet mis wat voor problemen alcoholgebruik tijdens de zwangerschap kan veroorzaken bij kinderen. Ook 1 glas wijn is al slecht. Kan hier echt kwaad om worden.
Volgens mij drinken ze allemaal graag, Wendy ook.
Alle reacties Link kopieren
In dat laatste filmpje bij 16 minuten geeft ze een uitleg over waarom zij vindt dat alcohol tijdens de zwangerschap best kan. Ze is echt nog dommer en egoïstischer dan ik dacht.
Nou ja, het feit dat ze elke scheet van hun kinderen op internet gooien is toch al genoeg aanwijzing dat het ze niet zoveel boeit allemaal? Lekker terug naar de jaren '70.
Alle reacties Link kopieren
Dat mens verdient het niet om moeder te zijn. Wat een verschrikking. Op alle gebieden.
Maar het ergste is dat er nu veel vrouwen zijn die haar adoreren, en dan wellicht ook gaan vinden dat ze alcohol kunnen drinken tijdens hun zwangerschap.
diamantje123 schreef:
24-05-2021 22:38
In dat laatste filmpje bij 16 minuten geeft ze een uitleg over waarom zij vindt dat alcohol tijdens de zwangerschap best kan. Ze is echt nog dommer en egoïstischer dan ik dacht.
“Daar sta ik niet zo achter dat dat allemaal niet goed is”

Man man man wat kansloos! Dan heb je naar mijn mening toch wel een alcoholprobleem hoor!
Alle reacties Link kopieren
tess07 schreef:
24-05-2021 22:48
“Daar sta ik niet zo achter dat dat allemaal niet goed is”

Man man man wat kansloos! Dan heb je naar mijn mening toch wel een alcoholprobleem hoor!
Nou inderdaad. Maar ze heeft ook zoveel kinderen. Je zou maar 72 maanden geen alcohol mogen drinken, dan mag je dus 6 jaar geen alcohol. Dat is natuurlijk veels te lang voor haar.
tess07 schreef:
24-05-2021 22:48
“Daar sta ik niet zo achter dat dat allemaal niet goed is”

Man man man wat kansloos! Dan heb je naar mijn mening toch wel een alcoholprobleem hoor!
:bonk:

Ze wil het gewoon niet weten he? Net als met het stoken en astma.
Alle reacties Link kopieren
Jemig, wat is de moeite om die mnd niet te drinken? Al wordt het met 8 kinderen + borstvoeding wel zo'n 15 jaar :-)-) Ik snap dat egoïsme gewoon niet, je gaat dat risico toch niet lopen om een wijntje.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
24-05-2021 22:54
:bonk:

Ze wil het gewoon niet weten he? Net als met het stoken en astma.
Dat omschrijft haar hele karakter, zolang het haar maar allemaal uitkomt en in haar straatje past. Dat een ander eronder lijdt boeit haar niet.
diamantje123 schreef:
24-05-2021 23:00
Dat omschrijft haar hele karakter, zolang het haar maar allemaal uitkomt en in haar straatje past. Dat een ander eronder lijdt boeit haar niet.
Eens.
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
24-05-2021 23:00
Dat omschrijft haar hele karakter, zolang het haar maar allemaal uitkomt en in haar straatje past. Dat een ander eronder lijdt boeit haar niet.
Maar je eigen kinderen zelfs, dat is onbegrijpelijk! En die man maar meepraten.....
Haar geweldige carrière stond al klaar. Egocentrisch persoon, kinderen krijgen net zo... altijd in het middelpunt willen staan. Arme buren, worden dagelijks haast vergast door alle uitstoot.

We zien alleen maar mooie beelden. Van een opgeruimd huis. Want volgens mij zijn de kinderen goed afgericht. Want van 1 taak per dag hou je het met zoveel personen nooit zo netjes.
Alle reacties Link kopieren
Dolarde schreef:
24-05-2021 23:12
Maar je eigen kinderen zelfs, dat is onbegrijpelijk! En die man maar meepraten.....
Die man is gewoon een pussy. Als mijn man me zou zien drinken nu ik zwanger ben zou die me toch een partij kwaad worden.
Alle reacties Link kopieren
Hij zwetst wat over hoe weinig alcohol er bij de baby terecht komt, maar een embryo is geen volwassen vrouw toch? Ik kan er echt niet bij dat je zulke risico’s neemt, ik walg daar van, wat een egoisme.
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
24-05-2021 23:38
Die man is gewoon een pussy. Als mijn man me zou zien drinken nu ik zwanger ben zou die me toch een partij kwaad worden.
Die man is echt een watje zeg. Heeft de pech dat ie zo'n vreselijk vrouw heeft. Ik vind haar uitdrukking zo akelig in het gezicht. Alles is onsympathiek aan haar. En haar schrijfstijl is helemaal :cencored:
Alle reacties Link kopieren
Idris schreef:
24-05-2021 22:09
En ook dénkt dat het oké is. Ik zou me schamen en het niet vertellen, gezien de algemene mening over drinken tijdens de zwangerschap.

Ik las vandaag een artikel dat 1 op de 20 vrouwen bleef drinken tijdens de zwangerschap. Alcohol kan heel veel schade toebrengen aan het ongeboren kind. Maar goed, je kunt natuurlijk je kind niet tegen alles beschermen (aldus AG zelf).
Ja was gisteren op het nieuws idd. Een baby in de buik heeft maar 3% alcohol afbraak mogelijkheden van de moeder. Dus als moeder een glaasje drinkt duurt het voor een baby 33,3x zolang voordat het weer weg is. Plus dat alcohol ophoopt in het vruchtwater of zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Wow ik vond Annemarie wel eens op of over het randje maar dit...

Het is niet een kwestie van: ik ben het er niet zo mee eens dat het niet goed is.

Hallo daar is echt voldoende wetenschappelijk onderzoek naar gedaan.
Ik hoop dat er meer vrouwen luisteren naar hun verloskundige dan naar Annemarie.
Alle reacties Link kopieren
Vind zo’n reactie echt een rode vlag voor een alcoholprobleem trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Annemarie hier verschijnt.
sparoodislekker schreef:
25-05-2021 08:53
Vind zo’n reactie echt een rode vlag voor een alcoholprobleem trouwens.
Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven