Fans seizoen 2
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:13
Ik kan het oude topic niet meer vinden dus nu een nieuwe...
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
zaterdag 26 februari 2011 om 00:15
zaterdag 26 februari 2011 om 00:41
quote:waranaka schreef op 26 februari 2011 @ 00:04:
Als BZN al zulke fans heeft... hoe erg zijn dan de fans van artiesten die iets meer .. ehm... aan de weg timmeren?
Wat een malloten krijgen al die entertainers tegenover zich.Pas maar op, als hier fans hebt dan openen ze zomaar een topic over je wat ze van je vinden , je hoeft alleen maar je mening over een tv programma geven, meer niet.
Als BZN al zulke fans heeft... hoe erg zijn dan de fans van artiesten die iets meer .. ehm... aan de weg timmeren?
Wat een malloten krijgen al die entertainers tegenover zich.Pas maar op, als hier fans hebt dan openen ze zomaar een topic over je wat ze van je vinden , je hoeft alleen maar je mening over een tv programma geven, meer niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 26 februari 2011 om 08:16
quote:Mylene_Valerie schreef op 26 februari 2011 @ 00:41:
[...]
Pas maar op, als hier fans hebt dan openen ze zomaar een topic over je wat ze van je vinden , je hoeft alleen maar je mening over een tv programma geven, meer niet.
Hehe, ik daag ze uit om alle trash topics te lezen en te filteren op wie welk onaardig commentaar heeft gegeven
Die krijgen een dagtaak aan topics openen over ons allen
[...]
Pas maar op, als hier fans hebt dan openen ze zomaar een topic over je wat ze van je vinden , je hoeft alleen maar je mening over een tv programma geven, meer niet.
Hehe, ik daag ze uit om alle trash topics te lezen en te filteren op wie welk onaardig commentaar heeft gegeven
Die krijgen een dagtaak aan topics openen over ons allen