Fans seizoen 2
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:13
Ik kan het oude topic niet meer vinden dus nu een nieuwe...
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
zaterdag 28 april 2012 om 22:19
quote:rosanna08 schreef op 28 april 2012 @ 22:14:
Ieb, dan moet je iig die met Thomas Berge kijken!!! en nick en simon dat een fan beweerde zwanger te zijn en ruzie met andere fans heeft. en wie was het met dat andere drama achter de auto aan rennen?
Ieb, dan moet je iig die met Thomas Berge kijken!!! en nick en simon dat een fan beweerde zwanger te zijn en ruzie met andere fans heeft. en wie was het met dat andere drama achter de auto aan rennen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 28 april 2012 om 22:19
quote:lulu_ schreef op 28 april 2012 @ 22:16:
*breekt even in*
Weet iemand of je na afloop van de uitzending Stichting Korrelatie kunt bellen? Ik raak hier echt beschadigd van.
*breekt weer uit*
Je kunt nu alleen mailen:Vraag@korrelatie.nl
(je bent toch niet toevallig Astrid he )
*breekt even in*
Weet iemand of je na afloop van de uitzending Stichting Korrelatie kunt bellen? Ik raak hier echt beschadigd van.
*breekt weer uit*
zaterdag 28 april 2012 om 22:23
quote:phoolan schreef op 28 april 2012 @ 22:19:
[...]
Crap, daar gaat m'n dekmantel...
'T zou overigens geen kwaad kunnen voor haar; ze doen ook aan advies bij verslaving en depressie...
[...]
Crap, daar gaat m'n dekmantel...
'T zou overigens geen kwaad kunnen voor haar; ze doen ook aan advies bij verslaving en depressie...
zaterdag 28 april 2012 om 22:24