Entertainment alle pijlers

Fantasy boeken

20-04-2025 12:02 84 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb alle boekenserie's van Sarah. J. Maas gelezen (heb net het laatse boek van de laatste serie uit) en val nu een beetje in een zwart gat.

Ook ben ik door mijn zelfgemaakte lijstje van boeken heen.

Ik ben dus op zoek naar nieuwe fantasyboeken. Mag zowel Young Adult als Adult boeken zijn. Het liefst serie's met meerdere delen.

Wie heeft er tips?
Leuk een topic over fantasy boeken. Ik lees niet vaak genoeg en ook niet heel snel maar doe mijn best. Ik lees wel liever Nederlands mijn Engels is best goed maar ik vind het toch niet zo relaxed lezen.

Ik ben fan van Robin Hobb ik heb net de farseer/ boeken van de zieners uit en ben nu bezig met de boeken van de nar.
Ik kan alleen het eerste boek nergens in het Nederlands als e book vinden.
Op mijn oude ereader staat ie wel maar die is zo oud daar krijg ik ze niet meer af. Deel 2 en 3 zijn er wel.
De levende schepen lang geleden ook gelezen.

Ooit begonnen aan de wetten van de magie ook lang geleden maar nooit verder gekomen dan de 4e.
Terug van weggeweest
Ditishet25 schreef:
10-08-2025 17:56
Leuk een topic over fantasy boeken. Ik lees niet vaak genoeg en ook niet heel snel maar doe mijn best. Ik lees wel liever Nederlands mijn Engels is best goed maar ik vind het toch niet zo relaxed lezen.

Ik ben fan van Robin Hobb ik heb net de farseer/ boeken van de zieners uit en ben nu bezig met de boeken van de nar.
Ik kan alleen het eerste boek nergens in het Nederlands als e book vinden.
Op mijn oude ereader staat ie wel maar die is zo oud daar krijg ik ze niet meer af. Deel 2 en 3 zijn er wel.
De levende schepen lang geleden ook gelezen.

Ooit begonnen aan de wetten van de magie ook lang geleden maar nooit verder gekomen dan de 4e.
Bedoel je het eerste deel van de boeken van de nar? stuur dan even n pb
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
10-08-2025 19:07
Bedoel je het eerste deel van de boeken van de nar? stuur dan even n pb
Je hebt pb
Terug van weggeweest
Ditishet25 schreef:
10-08-2025 19:45
Je hebt pb
jij ook
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
leeg_zakje schreef:
10-08-2025 17:34
Heb je de serie ook gezien?
Deels, maar ik ben geen seriekijker :)
Celaena schreef:
11-08-2025 19:23
Deels, maar ik ben geen seriekijker :)
Ah oké. Duurt het je dan te lang zo'n serie?

Ik vond de serie geweldig! Aangezien ik de film, the Golden Compass al gezien had, was seizoen 1 al bekend, maar de rest niet
Ik kan me nooit zo concentreren op beeld. Veel liever heb ik een luisterboek en dan iets om handen. Alleen film/serie kijken kan ik niet en als ik dan iets erbij doe dan kan ik niet lekker kijken, dan mis ik dingen.
leeg_zakje schreef:
10-08-2025 17:34
Aangezien ik de TO ben, vind ik het niet heel fijn, als je het topic kaapt. Ik vind het fijner als het "mijn" topic blijft. Als het een kletstopic word, ben ik ook bang, dat ik alle boekentips niet meer kan vinden en door alle geklets heen moet om zaken terug te vinden.

Het staat je uiteraard vrij om zelf een kletstopic over fantasy boeken te openen en dan kom ik zeker even buurten!
Oh sorry hier overheen gelezen gisteren.
Terug van weggeweest
Celaena schreef:
11-08-2025 19:39
Ik kan me nooit zo concentreren op beeld. Veel liever heb ik een luisterboek en dan iets om handen. Alleen film/serie kijken kan ik niet en als ik dan iets erbij doe dan kan ik niet lekker kijken, dan mis ik dingen.
Wat jammer, dat je je niet goed kan concentreren op beeld. Wel heel fijn, dat je luisterboeken luisteren wel fijn vind!

Ik kan dan weer geen luisterboeken luisteren. De keren, dat ik het geprobeerd heb, vond ik de stem zeer irritant en ook bijvoorbeeld het verbeelden, mis ik als ik een luisterboek aan het luisteren was. Ik baal er nog steeds van dat luisterboeken het niet zijn voor mij.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven