Farmville - DEEL 2
maandag 1 maart 2010 om 18:02
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
vrijdag 26 maart 2010 om 22:00
quote:crewgirl schreef op 26 maart 2010 @ 14:51:
Ik kan nu alleen maar oude dakpannen en ramen geven (en die heb ik al compleet) voor dat huis... is er een manier om alle gifts te zien, zodat ik stenen en planken kan sturen en ook weer terug kan krijgen?
(binnenkort zou ik wel wat mensen toe willen voegen, maar heb het nu eigenlijk te druk om veel te farmvillen)Never mind, probleem opgelost. (dakpan of iets anders selecteren, naar de volgende stap gaan en aan het eind van de url bijvoorbeeld 'slatetile' vervangen door 'agedbrick')
Ik kan nu alleen maar oude dakpannen en ramen geven (en die heb ik al compleet) voor dat huis... is er een manier om alle gifts te zien, zodat ik stenen en planken kan sturen en ook weer terug kan krijgen?
(binnenkort zou ik wel wat mensen toe willen voegen, maar heb het nu eigenlijk te druk om veel te farmvillen)Never mind, probleem opgelost. (dakpan of iets anders selecteren, naar de volgende stap gaan en aan het eind van de url bijvoorbeeld 'slatetile' vervangen door 'agedbrick')
zaterdag 27 maart 2010 om 20:52
quote:misschicken schreef op 26 maart 2010 @ 14:48:
Ik ben erg benieuwd wat ze bedoelen met coöp farming....zou je dan eindelijk dingen mogen ruilen met elkaar?Dat zou nog wel eens handig zijn. Maar het zal vast niets spectatulairs zijn... of het werkt weer de eerste dagen bagger. Ik wacht het wel af.
Ik ben erg benieuwd wat ze bedoelen met coöp farming....zou je dan eindelijk dingen mogen ruilen met elkaar?Dat zou nog wel eens handig zijn. Maar het zal vast niets spectatulairs zijn... of het werkt weer de eerste dagen bagger. Ik wacht het wel af.
zondag 28 maart 2010 om 06:29
Hmmm mijn Aloë Vera oogst dood, en al mijn fabrieken over de zeik in de city....grrrrrr
Vooral dat laatste kost me veel geld én een stuk voorsprong op Does hahahaha
Ik hoop dat die verbinding het nog een beetje houdt....KPN is een onderzoek begonnen, en dat kan wel een paar dagen duren. Ik zei nog, doe me gewoon een nieuw modem, maar nee hoor!
Vooral dat laatste kost me veel geld én een stuk voorsprong op Does hahahaha
Ik hoop dat die verbinding het nog een beetje houdt....KPN is een onderzoek begonnen, en dat kan wel een paar dagen duren. Ik zei nog, doe me gewoon een nieuw modem, maar nee hoor!
zondag 28 maart 2010 om 11:21
even een vraagje hier voor de farmville verslaafden.
Ik probeer al een tijdje farmville te spelen.
Maar zowel op mijn laptop als op mijn gewone computer word ik steeds weer uitgelogd zodra ik bepaalde dingen aan klik ( buren toevoegen , soms het aanklikken van de market)
Ik heb firefox maar heb het ook al geprobeerd met internet explorer.
Iemand enig idee waar dat door komt?
Ik probeer al een tijdje farmville te spelen.
Maar zowel op mijn laptop als op mijn gewone computer word ik steeds weer uitgelogd zodra ik bepaalde dingen aan klik ( buren toevoegen , soms het aanklikken van de market)
Ik heb firefox maar heb het ook al geprobeerd met internet explorer.
Iemand enig idee waar dat door komt?
zondag 28 maart 2010 om 12:22
Hallo allemaal,ik heb me gisteren ook op Farmville aangemeld.
Heb al wat geoogst en er is ook al wat oogst verloren gegaan.
Heb alleen nog geen buren,ik begrijp dat jullie een club hebben oid?
Moet ik misschicken mailen om mee te doen?
Ik ben begonnen met lezen in het andere topic maar om nou 60 pagina's door te gaan worstelen....
Heb al wat geoogst en er is ook al wat oogst verloren gegaan.
Heb alleen nog geen buren,ik begrijp dat jullie een club hebben oid?
Moet ik misschicken mailen om mee te doen?
Ik ben begonnen met lezen in het andere topic maar om nou 60 pagina's door te gaan worstelen....
zondag 28 maart 2010 om 15:48