Entertainment alle pijlers

Favoriete terugkijktips?

16-06-2013 00:43 32 berichten
Heb 2 lange nachtdiensten voor de boeg, wat zijn jullie favoriete programma's om terug te kijken?
Alle reacties Link kopieren
"Volgens Robbert" geweldige serie!
Ah, wat jammer: die zijn niet meer terug te kijken. Heb er ooit 1 deel van gezien en dat was idd leuk! Met Tjitske Reidinga toch? Die vind ik geweldig...

Toch bedankt Maze.
Ik kijk heel graag naar TED-talks, zeer inspirerend! www.ted.com

Bijvoorbeeld 'The surprising science of happiness' van Dan Gilbert.

Ook kun je natuurlijk wat detectives vinden op uitzending gemist.
Dank je Cheery, TED ken ik helemaal niet, ga 't bekijken. De detectives staan op mijn lijstje.
Ga naar playlists of naar new to TED om een hele avond zoet te zijn. Ik hoop dat je het leuk vindt.
2 series Penoza van de Kro.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja klopt, superleuke serie en wat anders dan anders.

Levenslied vond ik ook wel aardig

En natuurlijk Penoza!
O ja Cheery, ik bekeek het net even en heb daar al eens een stuk van een wetenschapster van gezien, vind ik heel interessant. Goede tip, bedankt!
Vuurzee

Jackie
Penoza ja, daar moet ik ook nog een paar afleveringen van kijken: check!

Mijn lijstje krijgt al aardig vorm.
http://www.ted.com/talks/ ... at_fear_can_teach_us.html

Die vind ik ook erg goed! En graag gedaan!
Wel eens in slaaploze nachten een paar jaar seizoenen `ik vertrek` gekeken, uiteraard Het familiediner en laatst alle seizoenen van DNA gemist. onbekend
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De rijdende rechter mag je niet missen en ook alle seizoenen van Met het mes op tafel.
O ja DNA onbekend! Wat een hartverscheurende, onroerende verhalen zijn dat.

Familiediner ook leuk!
Ahahaha, MV: ik heb Ik vertrek "uit", zeg maar. Alle afleveringen die er beschikbaar zijn heb ik gezien. En dat zijn er best veel.

Rijdende rechter idem dito. Maar het Familiediner is een goeie, die volg ik niet.
En sommige telefilms
Maze, DNA, hop, op mijn lijstje.
Metropolis!
Ja, Taralina, dat is ook leuk. Tnx!
Keuringsdienst van Waarde.
grenzeloos verliefd, dacht op net5 op de herhaling te zien
De serie Clan. Geweldige Belgische serie. Te bekijken op

http://vtm.be/clan

Volgens mij wordt het nu in NL uitgezonden. Hier was hij vorig jaar op televisie.
Holland doc en andere documentaire programma's. zeker als je op de laptop kijkt kun je wel terug tot 2010.
Downton abbey! De lama's, zembla, holland doc, teledoc...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven