Entertainment alle pijlers

First Dates

12-04-2017 13:03 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, meegluren met blind dates in een restaurant! Vanavond weer. Ik vind het heerlijke tv. Wie kijkt er nog meer? Meningen?



Ik probeer telkens aan de eerste ontmoeting te zien of het gaat werken of niet. Dat blijft toch lastig. Soms lijkt er totaal geen klik te zijn maar vinden ze elkaar tijdens het eten toch opeens superleuk. Of andersom, zie je zo'n man denken: woh wat een lekker wijf! Maar tijdens het eten totaal afknappen op hoe dominant of gek ze is. Haha...



Ik vond dat jonge jochie uit Manchester zo schattig, die nu al twee keer heeft meegedaan. In de uitzending van vorige week had hij een date met het (ook) plat pratende make-up-meisje dat een universitaire studie aan het doen was. Hij schijnt een beetje een casanova te zijn maar ik vond dat zo vertederend dat hij zei dat hij niet zo slim is ("not the brightest bulb in the box" ofzo). En tegelijk is hij wel heel open en eerlijk, en lief naar de meisjes toe. Met ontzettend flauwe grapjes probeert hij het ijs te breken.

(Ik geloof dat hij ook prof voetballer was geweest maar door een ernstig ongeluk niet verder kon.) Ik kreeg spontaan moedergevoelens voor dat joch.



En het lesbische setje van een paar weken terug vond ik heel grappig en heel goed bij elkaar passen, maar ik kreeg ook het gevoel alsof die elkaar al lang kenden voor deze date.



Ik krijg soms wel het gevoel dat het acteurs zijn of op een andere manier heel erg geënsceneerd (maar dat maakt niet uit haha).



En ik ben er ook nog niet over uit in welke volgorde het nou gebeurt: het moment met zijn tweeën naast elkaar waarbij ze tegen de redactie moeten zeggen of ze elkaar nog een keer willen zien; versus het afscheid op straat bij de taxi's (of samen instappen). Wat gebeurt nou eerst?

Want je ziet ze samen dat restaurant uit lopen naar de taxi's, en dan nog aftastend met elkaar kijken of ze nummers uitwisselen of meteen door, nog samen wat gaan drinken... dus dan lijkt het of ze dat moment samen voor de redactie nog niet gehad hebben. Is dat instappen in een taxi dan alleen voor de show en gaan ze direct daarna de studio in? Of toch andersom? Wat denken jullie?



En vinden jullie het 'genoeg info' over hoe het de matches naderhand is vergaan?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer aangeschoven. Blijft een heerlijkheid! Zeker nu met vakantie op de bank en terugkijken wat ik heb opgenomen.

Blij dat die homo's gisteren niet verder zijn gegaan. Dat zou zo ongemakkelijk zijn om naar te kijken.

Gus en Jo, arme Jo. Niet omdat ze is afgewezen maar om haar hoge verwachtingen. Ook al ben je 40+ dat betekent nog steeds niet dat je hetzelffe denkt en zoekt.

Dan Bella en Bertie,zo grappig! Zij was idd erg extravert en hij vindt dat voor een V+ prima. Maar voorstellen aan zn volgens mij conservatieve ouders? Ben benieuwd of die het gezien hebben op tv haha
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Keek de uitzending van gisteren. Hilarisch die man die als openingszin had hoe je kon berekenen hoeveel stenen er nodig waren om eea daar te verbouwen...Deed me denken aan Ross van Friends. Ook zo lekker onhandig. En geheel geen aanraken of iets lichamelijks. Heel Engels gereserveerd.

Die twee homo's; dat was snel bekoeld na de kritiek op de hoge hakken door Meneer Glitterjasje.

Wat ik ook altijd heel erg leuk vind om naar te kijken; hoe sommige vrouwen niet op hoge hakken kunnen lopen. Of juist wel.

Die dame in het blauw die zo 'blij' was dat een man van haar leeftijd een date met haar had....ik weet niet wat ik moet denken van haar insteek. Te serieus direct. Terwijl ik die man wel oprecht vond. Geen hufter. Maar om dan als een puber weg te lopen tijdens de afwijzing. Weird!
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ach die hondenliefhebbers van vorige week... zij zou denk ik er wel voor willen gaan. Geef haar echter groot gelijk dat ze zei al genoeg vrienden te hebben.

Dan het stel waarbij zij in de elektrische stoel zat, zo schattig! Ook leuk dat het echt wat is geworden tussen hen!

Op naar de 3e aflevering...
Een baksteen is nooit alleen
Inderdaad, dat 40+ stel van gisteren dat zij weg liep en met een vlekkerige nek later vertelde dat het niet done was dat je 'op deze leeftijd' alleen op je binnenkant beoordeeld dient te worden. Wat een onzin, er moet toch sprake zijn van aantrekkingskracht? Die man omschreef het prima, hij voelde zich niet aangetrokken.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa superleuk, ik kan niet wachten! Dank voor de tip!
Ananee schreef:
11-07-2017 12:19
Ik ben ook weer aangeschoven. Blijft een heerlijkheid! Zeker nu met vakantie op de bank en terugkijken wat ik heb opgenomen.

Blij dat die homo's gisteren niet verder zijn gegaan. Dat zou zo ongemakkelijk zijn om naar te kijken.

Gus en Jo, arme Jo. Niet omdat ze is afgewezen maar om haar hoge verwachtingen. Ook al ben je 40+ dat betekent nog steeds niet dat je hetzelffe denkt en zoekt.

Dan Bella en Bertie,zo grappig! Zij was idd erg extravert en hij vindt dat voor een V+ prima. Maar voorstellen aan zn volgens mij conservatieve ouders? Ben benieuwd of die het gezien hebben op tv haha
Ik vond Bella maar een aanstellerige kinkster-wannabee.
Ze liep er wel erg mee te koop. Kinky zijn is prima, maar had het idee dat ze het wel erg interessant vond om ermee te lonken.
En dan het hele restaurant meubilair ruïneren met je vetpakkie, gets.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom dit programma altijd per ongeluk weer ineens tegen. Vorige week donderdag dus, geen idee hoe lang het alweer liep. Die van gisteren opgenomen dus ik moet die nog even zien (dus kan even de comments hier niet lezen :hyper: )
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Saz schreef:
11-07-2017 10:49
Ik vond haar echt leuk en jammer dat hij haar op basis van uiterlijk afwees. Maar ik denk dat ze toch niet bij elkaar pasten. Zij was net een tikje intelligenter had ik het idee. Wel een leuke vent maar geen match met haar. Snap wel dat ze wegliep. Ze was über teleurgesteld.
Zij vond vooral zichzelf heel erg aantrekkelijk. Al die jonge mannen die ze zich met moeite van het lijf kon houden.
Komt er een qua leeftijd en uiterlijk leuke voorbij en die ziet haar helemaal niet zitten, niet aantrekkelijk genoeg voor hem. Au, dat zag ze niet aankomen, ze dacht dat zij als enige het voor het zeggen had.
Alle reacties Link kopieren
Op uitzendinggemist.nl kun je tot een week geleden terugkijken. Dus dan kun je ook nog die van afgelopen vrijdag, woensdag en dinsdag bekijken.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Kan de aflevering van vorige week maandag helaas niet meer terugkijken. Maar de aflevering van donderdag :love: :flirting:

Daten met de ober waarvan ik altijd dacht dat hij een oogje op Cece had..zo kjoet! En dat dwangmatige meisje met dr man.. ook zo lief! Je zag ze idd, zoals eerder benoemd, verliefd worden. En dat ze nu samenwonen.. hoop dat het nog steeds zo is! Eens kijken of er een "hoe is het nu met.." is
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Helaas... Scott and Vivian verloofden zich maar 8 maanden (of 8 maanden totaal..) later was het over :(
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die Franse ober zo schattig! :love:

Oh nee weer die rare Italiaan op hakken... why?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Awww die David en Millie waren schattig, en dat lijkt wat te zijn geworden. :heart:

Fijn voor de rare Italiaan dat hij een andere rare Italiaan vond.

Jammer van Fadi en de blonde dame. Hij was wel over enthousiast maar ze leken wel te klikken!

Die man van 38 die bij zijn oma woont, snapte hij nou echt niet dat hij zich gedroeg als 26? Wie besteld nou bij binnenkomst 2 jagerbommers en een glas bubbels terwijl hij een biertje in zijn hand heeft... :whut: en dan ook denken huh waar ging het mis?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
LunchLover schreef:
11-07-2017 22:46
Ik vind die Franse ober zo schattig! :love:

Oh nee weer die rare Italiaan op hakken... why?
Hoezo wat is er mis met die Italiaan? Knappe jongen met zelfkennis en die zich geen shit meer laat vertellen na een hele jeugd van pesten en uitsluiten.
Wat zou de wereld saai zijn als we allemaal precies hetzelfde en heel mainstream en voorzichtig waren.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Dat meisje in latex vond ik walgelijk narcistisch en haar date ook een arrogante kwal, bah. Die maniertjes van hem, kots.
Wel duidelijk te zien dat ze allebei heel gepriviligeerd en verwend waren opgegroeid en dat ze allebei zichzelf helemaal fantastisch vinden. Een goeie match, dat dan weer wel!
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Die nerdy jongen die begon over hoeveel stenen er nodig zijn bij een renovatie, wat een leuke vent qua innerlijk, hij was heel geïnteresseerd en oprecht en ik vond hem ook droog en grappig. Maar mij deed hij aan die jongen in The Big Bang Theory denken. Ik dacht wel dat dat meisje voor hem viel maar dat bleek toch niet zo helaas.

Gus en Jo... ik denk dat Jo als de dood is dat het leven voorbij is op je 40e. Dat dit haar laatste kans was ofzo. En er nu niemand meer ooit serieus in haar geïnteresseerd kan zijn (voor meer dan een wip). Maar inderdaad was ze ook niet gewend om afgewezen te worden en heeft ze wellicht een wat krom zelfbeeld over hoe aantrekkelijk ze is.
Ik vond die Gus een leuke vent en juist heel lief (beetje klunzig) in zijn afwijzing. Misschien had hij niet moeten zeggen dat hij nog liever een 'wow' had gehad bij binnenkomst, dat kan pijnlijk zijn, maarja zoiets floep je eruit omdat je wilt uitleggen waarom het voor jou geen match is. Hij heeft toch groot gelijk, zonder aantrekkingskracht kom je nergens. Het is geen vriendschapsshow maar een datingshow.

Ik ben benieuwd hoeveel mailtjes de deelnemers nog achteraf krijgen van zwijmelende kijkers die ze wél zien zitten.

Oh ja en die man die al die jägerbombs bestelde, die viel ook haast van de stoel bij dat praatje erna en hij snapte er niks van. Was staalbezopen. Kan zijn oma het hem niet uitleggen?

Die marinier met dat litteken vond ik een leuke vent. Zo grappig hoe die vrouw vond dat ze heel erg hetzelfde waren, die had helemaal niet naar hem gekeken of geluisterd, die zat helemaal in haar eigen bubble. En dat hij dan zegt dat ze juist totaal anders zijn, oeps. Hij zat ook telkens overduidelijk met zijn handen voor zijn gezicht of ogen, OMG wat moet ik met dit schunnig grappende, smerig etende mens aan?
You can never have too many hats, gloves and shoes
patsy--stone schreef:
12-07-2017 03:26
Hoezo wat is er mis met die Italiaan? Knappe jongen met zelfkennis en die zich geen shit meer laat vertellen na een hele jeugd van pesten en uitsluiten.
Wat zou de wereld saai zijn als we allemaal precies hetzelfde en heel mainstream en voorzichtig waren.
Helemaal met je eens.
Ik vond die Italiaanse jongen ook een ontzettend leuke vent.
Zelfbewust zonder arrogant te zijn, mooi om te zien.
patsy--stone schreef:
12-07-2017 03:38


Gus en Jo... ik denk dat Jo als de dood is dat het leven voorbij is op je 40e. Dat dit haar laatste kans was ofzo. En er nu niemand meer ooit serieus in haar geïnteresseerd kan zijn (voor meer dan een wip). Maar inderdaad was ze ook niet gewend om afgewezen te worden en heeft ze wellicht een wat krom zelfbeeld over hoe aantrekkelijk ze is.
Ik vond die Gus een leuke vent en juist heel lief (beetje klunzig) in zijn afwijzing. Misschien had hij niet moeten zeggen dat hij nog liever een 'wow' had gehad bij binnenkomst, dat kan pijnlijk zijn, maarja zoiets floep je eruit omdat je wilt uitleggen waarom het voor jou geen match is. Hij heeft toch groot gelijk, zonder aantrekkingskracht kom je nergens. Het is geen vriendschapsshow maar een datingshow.

Grappig, die indruk had ik niet van haar. Achteraf bezien zit hier wel wat in. Toch vond ik het wel een leuke vrouw.

Hij had het over fysieke aantrekkingskracht. En dan vind ik het wel jammer dat hij haar daarop afwijst want ze hadden wel een leuke date.
Maar misschien vond hij haar verder ook niet leuk. Zo leek het echter niet dus snap haar teleurstelling ook wel weer.

Ik bekijk het denk ik ook zo omdat ik het zelf heel fijn heb met iemand waar ik in eerste instantie totaal fysiek niet tot aangetrokken was.
LunchLover schreef:
11-07-2017 23:14
Die man van 38 die bij zijn oma woont, snapte hij nou echt niet dat hij zich gedroeg als 26?

Nou, inderdaad! Hij zag er niet alleen jong uit, maar hij gedroeg zich ook vooral heel jong en puberachtig. Heel anders dan die marinier met litteken, die net zo oud was.
Alle reacties Link kopieren
patsy--stone schreef:
12-07-2017 03:38
Die nerdy jongen die begon over hoeveel stenen er nodig zijn bij een renovatie, wat een leuke vent qua innerlijk, hij was heel geïnteresseerd en oprecht en ik vond hem ook droog en grappig. Maar mij deed hij aan die jongen in The Big Bang Theory denken. Ik dacht wel dat dat meisje voor hem viel maar dat bleek toch niet zo helaas.

Gus en Jo... ik denk dat Jo als de dood is dat het leven voorbij is op je 40e. Dat dit haar laatste kans was ofzo. En er nu niemand meer ooit serieus in haar geïnteresseerd kan zijn (voor meer dan een wip). Maar inderdaad was ze ook niet gewend om afgewezen te worden en heeft ze wellicht een wat krom zelfbeeld over hoe aantrekkelijk ze is.
Ik vond die Gus een leuke vent en juist heel lief (beetje klunzig) in zijn afwijzing. Misschien had hij niet moeten zeggen dat hij nog liever een 'wow' had gehad bij binnenkomst, dat kan pijnlijk zijn, maarja zoiets floep je eruit omdat je wilt uitleggen waarom het voor jou geen match is. Hij heeft toch groot gelijk, zonder aantrekkingskracht kom je nergens. Het is geen vriendschapsshow maar een datingshow.

Ik ben benieuwd hoeveel mailtjes de deelnemers nog achteraf krijgen van zwijmelende kijkers die ze wél zien zitten.

Oh ja en die man die al die jägerbombs bestelde, die viel ook haast van de stoel bij dat praatje erna en hij snapte er niks van. Was staalbezopen. Kan zijn oma het hem niet uitleggen?

Die marinier met dat litteken vond ik een leuke vent. Zo grappig hoe die vrouw vond dat ze heel erg hetzelfde waren, die had helemaal niet naar hem gekeken of geluisterd, die zat helemaal in haar eigen bubble. En dat hij dan zegt dat ze juist totaal anders zijn, oeps. Hij zat ook telkens overduidelijk met zijn handen voor zijn gezicht of ogen, OMG wat moet ik met dit schunnig grappende, smerig etende mens aan?
Die man met inderdaad die jägerbombs en bier en gin en weet ik veel om zijn onzekerheid weg te spoelen, allemaal nog voor het hoofdgerecht. Helemaal niet nodig, want best een leuke vent. Maar iemand die zo zijn date begint, zou voor mij een mega afknapper zijn. Meer pubergedrag.

Die dame (nou ja dame) die gewoon lekker met haar handen haar lamsvlees ging eten en heerlijk met haar mond open kauwde. Jemig....wie vindt dat nou aantrekkelijk? En inderdaad zo niet doorhebben dat die man afknapt. Zal wel weer op haar lijstje van knobs komen.

Lekker als het buiten regent naar dit programma kijken!
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Saz schreef:
12-07-2017 11:51
Grappig, die indruk had ik niet van haar. Achteraf bezien zit hier wel wat in. Toch vond ik het wel een leuke vrouw.

Hij had het over fysieke aantrekkingskracht. En dan vind ik het wel jammer dat hij haar daarop afwijst want ze hadden wel een leuke date.
Maar misschien vond hij haar verder ook niet leuk. Zo leek het echter niet dus snap haar teleurstelling ook wel weer.

Ik bekijk het denk ik ook zo omdat ik het zelf heel fijn heb met iemand waar ik in eerste instantie totaal fysiek niet tot aangetrokken was.
Oh echt? Dat is mij nog nooit overkomen. Ik weet eigenlijk binnen een paar minuten (seconden?) wel: NEE of MISSCHIEN. (of JA.) Een NEE wordt dan echt nooit meer een JA, hoe lang ik iemand ook ken en hoe leuk ik diegene ook vind.
Ik heb wel eens gehad dat ik na 2,5 jaar vriendschap wat met iemand kreeg, maar terugkijkend had ik meteen al bij de eerste kennismaking iets van: hee die is leuk. Verder niet bij nagedacht omdat we gewoon aan het sporten waren en zo.

Was het maar zo dat het nog kon veranderen! Ik heb vaak mensen ontmoet die echt superleuk zijn en heel goed bij me zouden passen (en nog gevoelens voor mij hadden ook), maar waar ik gewoon echt niet op viel. Ik heb er nog mijn best voor gedaan maar zo iets is er of het is er niet. Dus ik snap die Gus wel. Je gaat toch niet iemand aan het lijntje houden van wie je al zeker weet dat je daar never nooit mee wilt zoenen, laat staan méér.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
12-07-2017 13:07
Die dame (nou ja dame) die gewoon lekker met haar handen haar lamsvlees ging eten en heerlijk met haar mond open kauwde. Jemig....wie vindt dat nou aantrekkelijk? En inderdaad zo niet doorhebben dat die man afknapt. Zal wel weer op haar lijstje van knobs komen.
Haha echt he. Als je nou in een steakhouse zit, oké. Maar op je eerste date in een sjiek restaurant met camera's op je gericht.... Ik vind het altijd wel geinig als mensen schijt hebben aan wat andere mensen van ze vinden, kan ik wat van leren, maar er zijn ook dingen die gewoon oncharmant en onnodig vies zijn. Er is wel een verschil tussen 'lekker jezelf zijn' en 'je als een varken gedragen'.

Maar dat vind ik zo leuk gedaan aan dit programma, die Fransman vertelt dan in het begin wel - in heel algemene termen - dat goede manieren belangrijk zijn.
En ze laten ook wel duidelijk die afknap-momenten van die marinier bijvoorbeeld zien. Maar toch allemaal net subtiel genoeg dat die vrouw niet helemáál voor paal wordt gezet: zij zelf kan er waarschijnlijk gewoon naar kijken zonder schaamte, en nog steeds niet snappen dat die Fransman het over haar had, en dat die marinier door de grond wilde gaan.

Net zo met die dronken gast van 38 die zich als puber gedroeg. Ze brengen hem in beeld dat hij in zijn eentje nog in de nabeschouwing zit, bijna zijn kruk af valt, hevig zwetend en met ogen half dicht, maar dat hij niet snapt waar het mis ging. Maar verder komt er geen voice-over of belachelijk-makerij meer achteraan.
Nou oké misschien is het voor hem wel een eye-opener als hij het terugkijkt? En anders zou toch een goede vriend of zijn oma het eens tegen hem moeten zeggen?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Toen het aankomend lid van de AA over zijn "Nan" begon moest ik trouwens heel hard aan deze Nan denken:
Afbeelding
Everything you see I owe to spaghetti!
patsy--stone schreef:
12-07-2017 14:15
Oh echt? Dat is mij nog nooit overkomen. Ik weet eigenlijk binnen een paar minuten (seconden?) wel: NEE of MISSCHIEN. (of JA.) Een NEE wordt dan echt nooit meer een JA, hoe lang ik iemand ook ken en hoe leuk ik diegene ook vind.
Ik heb wel eens gehad dat ik na 2,5 jaar vriendschap wat met iemand kreeg, maar terugkijkend had ik meteen al bij de eerste kennismaking iets van: hee die is leuk. Verder niet bij nagedacht omdat we gewoon aan het sporten waren en zo.

Was het maar zo dat het nog kon veranderen! Ik heb vaak mensen ontmoet die echt superleuk zijn en heel goed bij me zouden passen (en nog gevoelens voor mij hadden ook), maar waar ik gewoon echt niet op viel. Ik heb er nog mijn best voor gedaan maar zo iets is er of het is er niet. Dus ik snap die Gus wel. Je gaat toch niet iemand aan het lijntje houden van wie je al zeker weet dat je daar never nooit mee wilt zoenen, laat staan méér.
Zo zie je maar weer hoe anders het kan zijn per persoon.
Ik ben uiteindelijk blij dat ik niet op de eerste aantrekking ben afgegaan.
Alle reacties Link kopieren
patsy--stone schreef:
12-07-2017 03:26
Hoezo wat is er mis met die Italiaan? Knappe jongen met zelfkennis en die zich geen shit meer laat vertellen na een hele jeugd van pesten en uitsluiten.
Wat zou de wereld saai zijn als we allemaal precies hetzelfde en heel mainstream en voorzichtig waren.

Ik weet niet, hij zat nogal in mijn irritatie. Deed me denken aan iemand van vroeger, dat hielp niet wrs. Omdat hij apart is mag ik hem niet irritant vinden? Heeft niets te maken met homo/hakken/weet-ik-veel...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven