Entertainment alle pijlers

First Dates

12-04-2017 13:03 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, meegluren met blind dates in een restaurant! Vanavond weer. Ik vind het heerlijke tv. Wie kijkt er nog meer? Meningen?



Ik probeer telkens aan de eerste ontmoeting te zien of het gaat werken of niet. Dat blijft toch lastig. Soms lijkt er totaal geen klik te zijn maar vinden ze elkaar tijdens het eten toch opeens superleuk. Of andersom, zie je zo'n man denken: woh wat een lekker wijf! Maar tijdens het eten totaal afknappen op hoe dominant of gek ze is. Haha...



Ik vond dat jonge jochie uit Manchester zo schattig, die nu al twee keer heeft meegedaan. In de uitzending van vorige week had hij een date met het (ook) plat pratende make-up-meisje dat een universitaire studie aan het doen was. Hij schijnt een beetje een casanova te zijn maar ik vond dat zo vertederend dat hij zei dat hij niet zo slim is ("not the brightest bulb in the box" ofzo). En tegelijk is hij wel heel open en eerlijk, en lief naar de meisjes toe. Met ontzettend flauwe grapjes probeert hij het ijs te breken.

(Ik geloof dat hij ook prof voetballer was geweest maar door een ernstig ongeluk niet verder kon.) Ik kreeg spontaan moedergevoelens voor dat joch.



En het lesbische setje van een paar weken terug vond ik heel grappig en heel goed bij elkaar passen, maar ik kreeg ook het gevoel alsof die elkaar al lang kenden voor deze date.



Ik krijg soms wel het gevoel dat het acteurs zijn of op een andere manier heel erg geënsceneerd (maar dat maakt niet uit haha).



En ik ben er ook nog niet over uit in welke volgorde het nou gebeurt: het moment met zijn tweeën naast elkaar waarbij ze tegen de redactie moeten zeggen of ze elkaar nog een keer willen zien; versus het afscheid op straat bij de taxi's (of samen instappen). Wat gebeurt nou eerst?

Want je ziet ze samen dat restaurant uit lopen naar de taxi's, en dan nog aftastend met elkaar kijken of ze nummers uitwisselen of meteen door, nog samen wat gaan drinken... dus dan lijkt het of ze dat moment samen voor de redactie nog niet gehad hebben. Is dat instappen in een taxi dan alleen voor de show en gaan ze direct daarna de studio in? Of toch andersom? Wat denken jullie?



En vinden jullie het 'genoeg info' over hoe het de matches naderhand is vergaan?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me al af of het licht teveel op zijn gezicht afgesteld stond :rolling:
Alle reacties Link kopieren
En zonde! Want als hij zijn ogen wel open deed bleken me daar een partijtje prachtige ogen te zitten!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
B1loemetje schreef:
04-12-2019 19:53
Daniël praat steeds met z’n ogen dicht 🙈, zou ik me direct aan storen. Het woord “halfbloedje” vind ik ook niet prettig.
Vind ‘m nu al glad overkomen.
Zenuwen.
Alle reacties Link kopieren
Die Willem had het al over 'masseren' :'(
minnimouse schreef:
04-12-2019 21:16
Zenuwen.
Klopt ja
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
04-12-2019 21:22
Die Willem had het al over 'masseren' :'(
Gatver! Ik zou heel hard wegrennen...
Alle reacties Link kopieren
Je schoenen zijn echt Nice
Oh je hebt al een drankje, Nice
Wat studeer je? “.....” Nice
Ik heb een tussenjaar.. Nice
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
05-12-2019 19:33
Je schoenen zijn echt Nice
Oh je hebt al een drankje, Nice
Wat studeer je? “.....” Nice
Ik heb een tussenjaar.. Nice
Was al benieuwd of iemand hier een opmerking over zou plaatsen :rolling:
Vind een van die meiden wel heel erg lijken op die serveerster. Zal het familie zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf naar dat kapsel kijken met die haarband..
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
05-12-2019 19:47
Ik blijf naar dat kapsel kijken met die haarband..
Hahaha ja!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Bankkussen schreef:
05-12-2019 19:40
Was al benieuwd of iemand hier een opmerking over zou plaatsen :rolling:
Vind een van die meiden wel heel erg lijken op die serveerster. Zal het familie zijn?

Ik heb nog niet gekeken maar op Maartje (paardje)? Ik vind Kelly en Fleur (serveersters) zo op elkaar lijken maar Kelly (veel kleinere) is leuker volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
05-12-2019 19:51
Ik heb nog niet gekeken maar op Maartje (paardje)? Ik vind Kelly en Fleur (serveersters) zo op elkaar lijken maar Kelly (veel kleinere) is leuker volgens mij.
Moest even opzoeken welke naam bij wie hoort. Maartje inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat de dates allemaal wat stoned overkomen. De twee dames, en de vrouw met de haarband.
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
05-12-2019 19:47
Ik blijf naar dat kapsel kijken met die haarband..
Ik erger me aan haar manier van praten i.c.m. haar gezichtsuitdrukkingen en kuif
Alle reacties Link kopieren
"Echte mannen eten vlees". Wat kleingeestig. :nope:
zorroo wijzigde dit bericht op 05-12-2019 20:10
Reden: Tikfout
1.85% gewijzigd
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
Alle reacties Link kopieren
Die haarband is arrogant. Hij is superleuk.
Die haarband met haar “ ik ben te levendig voor jou, bij jou past een type huismus”. Wat ontzettend onnodig onaardig en uit de hoogte. Hij was gewoon een leuke vent.
Alle reacties Link kopieren
Wat een type die haarband! Er past meer een huismus bij jou.
Wow kenau met issues! Ze zat daar ook alsof ze beter was dan hij is. Heel naar.
Denk dat zij niet snel aan de man komt en hij wel snel een leuke vrouw vindt.
Alle reacties Link kopieren
Verteld hij dat in Barcelona was, omdat hij van voetbal houdt. En niet perse voor de cultuur. Trekt zij een gezicht van: wat ben ik toch wereldwijs
Alle reacties Link kopieren
Bankkussen schreef:
05-12-2019 20:03
Ik erger me aan haar manier van praten i.c.m. haar gezichtsuitdrukkingen en kuif
Ja ik kreeg ook jeuk van haar.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haarband ook vreselijk arrogant, maar die kerel vind ik ook he-le-maal niets. Kleur op je bord te exotisch vinden en stralen als je vertelt over zes rondes In een all you can eat restaurant.. Daar zou ik wel echt op afknappen. En ik ben totaal niet van op stand eten ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Het mooiste vond ik nog dat haarband (Ilona?) haar date vroeg om haar leeftijd te schatten.
Hij zei: "34, dacht ik al meteen toen je binnen kwam".
Goed geraden vond hij zelf als iemand 35 is.
Nou nee, zij werd altijd 7 a 8 jaar jonger geschat, dus 27 was het "goede" antwoord geweest. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ze veel ouder was :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wat gemist zo te lezen! Morgen terugkijken.
Alle reacties Link kopieren
Die haarband was heel erg van zichzelf overtuigd. Onsympathieke vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven