Entertainment alle pijlers

Formule 1 seizoen 2025

23-01-2025 10:10 1177 berichten
Alles over het Formule 1 seizoen 2025!
Met 5 rookies, Lewis Hamilton bij Ferrari, en een nieuwe teamgenoot voor Max.
Op 18 februari worden alle teams gepresenteerd tijdens het nieuwe F1 Launch Event in Londen.
Op 26 februari beginnen de testdagen, en 14 maart gaat het seizoen van start in Melbourne!

Vorige deel

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Redhead70 schreef:
05-10-2025 19:24
Piastri is schijnbaar meteen in het v.iegtuig gestapt. Niks constructeurs titel vieren. Ik hoop op eindelijk vuurwerk tussen de papayas volgende race.

Snap ik wel. Ik vind dat Norris iets vaker de hand boven zijn hoofd gehouden wordt ondertussen. Zou me niks verbazen als McLaren het ook afdoet met 'racing incident' zoals de stewards aangaven, om zo de mond van Piastri te snoeren en ze het intern niet verder hoeven te bespreken. Hoop dat Webber daar toch anders over denkt en het laatste woord hierover nog niet is gesproken. Maargoed, makkelijk praten vanaf de zijlijn natuurlijk.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Redhead70 schreef:
05-10-2025 19:24
Piastri is schijnbaar meteen in het v.iegtuig gestapt. Niks constructeurs titel vieren. Ik hoop op eindelijk vuurwerk tussen de papayas volgende race.
Ik zag beelden dat hij de boordradio na de race uitzette toen hij gefeliciteerd werd met het kampioenschap.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven