Entertainment alle pijlers

Generatie 2010

28-01-2010 19:35 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond om 21.30 komt er een nieuw programma op Nederland 1, Generatie 2010. In het programma worden 5 kinderen gevolgd die worden geboren, en dan voor de komende 18 jaar!

Ik ben eerlijk gezegd best benieuwd, wie gaat er nog meer kijken?
urgentieverklaring? why? ze kozen toch zelf voor een 2e kind?
quote:germanwings schreef op 26 juli 2012 @ 21:36:

Wij wonen in dld, en spreken thuis ook alleen Nederlands, maar ik ben toch blij dat mijn kind bij de go alvast duits leert.

Ben jij ook echt van plan om in Duitsland te blijven wonen. Of ga je met de tijd weer terug naar Nederland? Dat maakt ook wel verschil vind ik/

De ouders van Mirac blijven hier wel volgens mij.
Ja ik snap best dat ze willen dat hun kinderen goed Turks praten etc.maar doen dan en en.

Hmm ik snap Dijana wel maar aan de andere kant... Ook handig om eerst over te denken voor nog een keer zwanger te raken. Jeetje Charrel heeft wel heel veel noten op zijn zang zeg... JE kan niet altijd alles meteen.
Hij blaast wel hoog van de toren met zijn zolder!
quote:bubbelwijn schreef op 26 juli 2012 @ 21:38:

[...]

Ben jij ook echt van plan om in Duitsland te blijven wonen. Of ga je met de tijd weer terug naar Nederland? Dat maakt ook wel verschil vind ik/

De ouders van Mirac blijven hier wel volgens mij.Wss wel weer terug, maar in ieder geval gaat mijn dochter hier wss wel straks naar school. Maar goed, ze praat tegenwoordig nederlands met een duits accent
Och jee, Dominique moet nu alle etiquette kennen, zielig!
Niet alleen met z'n zolder, hij wil sowieso wel erg veel voor een eerste huis.
Oh lekker, ga je met je kind in een overstromingsgebied zitten
Ik vond dat wij het al zo goed voor elkaar hadden toen wij gingen samenwonen en voor het eerst op ons zelf. Huurden een 4 kamer appartement. Een jaar later wel een huis gekocht zoals hij het beschreef maar wij werkten beide al een tijdje fulltime en (nog) geen kinderen.

Wow ze zitten mooi daar in Thailand.
'We zijn nog niet eerder met Silvijn op vakantie geweest'. Waarom is je eerste keus dan Thailand?? Ik snap dat dat leuk is als je dat altijd deed, maar als een eerste vakantie? Dat snap ik dan weer niet.
Ze zijn toch naar texel geweest? (al was dat voor zijn werk).
Zou die dat thuis ook zo doen?

(dat schoonmaken checken)
Ik snap wel dat dijan er langzaam genoeg van heeft om bij haar schoonouders in te wonen
Irritante manier van praten.
ook tegenstrijdig hoe de ouders van Isabelle doen. Nee roepen, wel hard lachen maar toch voor straf op de trap...
omg,

gaan ze nu een test doen met dat kind erbij?
quote:witch87 schreef op 26 juli 2012 @ 21:56:

ook tegenstrijdig hoe de ouders van Isabelle doen. Nee roepen, wel hard lachen maar toch voor straf op de trap...Dat viel mij ook op.
Oh bah dit vind ik zielig...
hallo zeg, we leven in NEderland, waarom moet dit zo barbaars?
Was toch ook met dat offeren van dieren. Heb ik ook over gemaild. NCRV vind dat dit erbij hoort, bij hun cultuur etc. en dat ze dat dus ook moeten weergeven.
zielig, ik snap gewoon niet dat je als ouders in NL ervoor kiets het zo te laten doen.

(en kan me nauwelijks voorstellen dat het artsen zijn)
Ff zappen
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
maar het hoeft volgens hun cultuur er neit zo barbaars aan toe te gaan hoor, het mag ook prima in narkose.
Geen idee, heb me er niet zo in verdiept maar dit vond ik wel heel zielig inderdaad.
O, wat onwijs zielig dit.

Ik heb het geluid uitgezet en kijk strak naar mijn iPad.
Follow your heart, but take your brain with you....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven