Generatie 2010
donderdag 28 januari 2010 om 19:35
donderdag 26 juli 2012 om 21:38
quote:germanwings schreef op 26 juli 2012 @ 21:36:
Wij wonen in dld, en spreken thuis ook alleen Nederlands, maar ik ben toch blij dat mijn kind bij de go alvast duits leert.
Ben jij ook echt van plan om in Duitsland te blijven wonen. Of ga je met de tijd weer terug naar Nederland? Dat maakt ook wel verschil vind ik/
De ouders van Mirac blijven hier wel volgens mij.
Wij wonen in dld, en spreken thuis ook alleen Nederlands, maar ik ben toch blij dat mijn kind bij de go alvast duits leert.
Ben jij ook echt van plan om in Duitsland te blijven wonen. Of ga je met de tijd weer terug naar Nederland? Dat maakt ook wel verschil vind ik/
De ouders van Mirac blijven hier wel volgens mij.
donderdag 26 juli 2012 om 21:38
Ja ik snap best dat ze willen dat hun kinderen goed Turks praten etc.maar doen dan en en.
Hmm ik snap Dijana wel maar aan de andere kant... Ook handig om eerst over te denken voor nog een keer zwanger te raken. Jeetje Charrel heeft wel heel veel noten op zijn zang zeg... JE kan niet altijd alles meteen.
Hmm ik snap Dijana wel maar aan de andere kant... Ook handig om eerst over te denken voor nog een keer zwanger te raken. Jeetje Charrel heeft wel heel veel noten op zijn zang zeg... JE kan niet altijd alles meteen.
donderdag 26 juli 2012 om 21:40
quote:bubbelwijn schreef op 26 juli 2012 @ 21:38:
[...]
De ouders van Mirac blijven hier wel volgens mij.Wss wel weer terug, maar in ieder geval gaat mijn dochter hier wss wel straks naar school. Maar goed, ze praat tegenwoordig nederlands met een duits accent
[...]
De ouders van Mirac blijven hier wel volgens mij.Wss wel weer terug, maar in ieder geval gaat mijn dochter hier wss wel straks naar school. Maar goed, ze praat tegenwoordig nederlands met een duits accent
donderdag 26 juli 2012 om 21:43
Ik vond dat wij het al zo goed voor elkaar hadden toen wij gingen samenwonen en voor het eerst op ons zelf. Huurden een 4 kamer appartement. Een jaar later wel een huis gekocht zoals hij het beschreef maar wij werkten beide al een tijdje fulltime en (nog) geen kinderen.
Wow ze zitten mooi daar in Thailand.
Wow ze zitten mooi daar in Thailand.