Entertainment alle pijlers

Gephotoshopte Celebs

16-04-2013 13:52 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik kwam toevallig de Victoria's Secret Angels tegen en was ze aan het googlen. Goh, wat een perfecte lijven, mooie gezichtjes etc.

En ik maar afvragen waar ze al die mooie vrouwen vandaan halen die EN een leuk gezichtje hebben EN superslank zijn EN borsten hebben.

En toen googlede ik Candice Swanepoel:

Moet je voor de gein het verschil tussen de foto's hier: en klik dan op 'images' .

en dan hier op het strand kijken!

Die borsten worden iedere keer wel met heel veel push-up en make-up gepresenteerd op de catwalk OF gephotoshopt...

Neemt niet weg dat het natuurlijk nog steeds een supermooie dame is!

Iemand nog andere mooie voorbeelden?
Eerste link doet het niet.

Op het strand vind ik haar mooi maar broodmager. En het is algemeen bekend dat modellen kipfileetjes enzo gebruiken hoor.

Doet het je goed? Dat ze best een normaal meisje blijkt te zijn?
Normaal meisje?

ik vind haar bloed mooi, ook zonder Photoshop
Wat dacht je van Doutzen Kroes. Prachtige vrouw hoor, maar in bikini een gratenpakhuis met heel veel spieren. Op de catwalk heeft ze ineens borsten. Zo werkt dat in die wereld. Mensen roemen haar om haar figuur, en ik vind botten en spieren niet mooi. Die lange benen, die zou ik zo willen, maar voor de rest liever wat minder bot en wat meer figuur.
Jij loopt achter zeg... Is al zeker 20 jaar zo. Vroega heette dat geretoucheerd
Hoofd vind ik mooi met en zonder. Dat lijf niet, iets te dun.
te dun?

nee hoor, vind ik niet. Ze heeft taille en heupen. Zeker geen 0-size model.

Maakt ook zeker geen ongezonde indruk.
Ik vind haar met haar natuurlijke kleine borsten nog mooier zelfs. Gewoon mooi in verhouding met haar slanke lijf!
Ben je wel eens in zo'n Victoria Secrets winkel geweest? My God, wat een kermis! Je kunt alleen beha's kopen waar al een borst in zit (wonderbra of superpush up onzin). Not my idea of sexy, hoewel ik het wel fascinerend vindt om naar te kijken, die modefoto's en shows bedoel ik.
quote:vivaas schreef op 16 april 2013 @ 14:26:

Ik vind haar met haar natuurlijke kleine borsten nog mooier zelfs. Gewoon mooi in verhouding met haar slanke lijf!

Ik ook!

Ik zou tekenen voor haar figuur hoor, maar als ik het voor mezelf helemaal perfect zou mogen maken, zou ik dan toch iets meer vet willen. Ik vind zachte vormen vrouwelijker dan heel erg gespierd.
Broodmager?? Die is echt niet mager hoor, gewoon prachtig slank.
Zo irriteer ik me vreselijk aan de voorpagina van de Beaumonde van deze maand; Yolanthe met een bos mega opgeblazen haar en haar taille is nog even extra slank gemaakt.

Jammer hoor. (Sorry kan geen plaatje plakken.)
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Deze is dat denk ik
quote:sweetfirefly schreef op 16 april 2013 @ 14:51:

Zo irriteer ik me vreselijk aan de voorpagina van de Beaumonde van deze maand; Yolanthe met een bos mega opgeblazen haar en haar taille is nog even extra slank gemaakt.

Jammer hoor. (Sorry kan geen plaatje plakken.)

Irriteer je je daar aan? Waarom?

Iedereen weet toch dat er flink geshopt wordt? Ik trek me er niet zoveel van aan eigenlijk.
Ik vroeg me ook wel eens af hoe sommige dunne vrouwen vrij grote borsten kunnen hebben voor hun postuur, ook bij de victoria's secret modellen. Maar inderdaad wordt er gewoon flink gephotoshopt, de meesten hebben maximaal een B-cup in het echt volgen mij.
Gut hoe heet ze nou is wel slank van zichzelf met grote borsten die niet nep zijn. Ah, ik weet het weer, Daphne Dekkers.
Er zijn ook modellen die wel een redelijk volle boezem hebben.

Het Nederlands/Britse model Lara Stone staat min of meer bekend om haar (voor een model) volle boezem.
Die staat er ook bekend om dat ze niet in de standaard designerkleding past omdat ze niet uitgemergeld is.

Geweldig, een heerlijk lichaam en genoeg modemerken/designers die haar willen hebben.
@ Lebowski; Dank je.

@ tzippa2; jij weet dat misschien wel. Voor veel jonge vrouwen en meisjes kan het echter een onbereikbare norm of ideaal worden. Het zelfbeeld van een meisje kan een flinke knauw krijgen.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
quote:akcos schreef op 16 april 2013 @ 15:21:

Ik vroeg me ook wel eens af hoe sommige dunne vrouwen vrij grote borsten kunnen hebben voor hun postuur, ook bij de victoria's secret modellen. Maar inderdaad wordt er gewoon flink gephotoshopt, de meesten hebben maximaal een B-cup in het echt volgen mij.Borstgrootte heeft weinig met postuur te maken.. Ik ken dikke vrouwen met kleine borsten en dunne vrouwen met grote borsten.Als 18 jarige was ik Candice Swanepoel-slank en had ik cup F (zo knap als haar was ik dan weer niet flauw hoor ) . Qua verhouding zag dat er toch wel een beetje raar uit, Pamela Anderson idee.. Inmiddels wat voller geworden en nu is het meer in verhouding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven