Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
GinnyJones schreef:
05-09-2018 12:26
Door het te selecteren, muisknop ingedrukt houden en eroverheen gaan. Dan komen er blauwe balkjes overheen waardoor je het witte kan lezen..
Op een laptop of desktop werkt dat prima, op een smartphone (mijn iPhone in elk geval) werkt dat dus niet :P
lise1985 schreef:
05-09-2018 12:27
Op een laptop of desktop werkt dat prima, op een smartphone (mijn iPhone in elk geval) werkt dat dus niet :P
In dat geval even het bericht quoten, dan verschijnt de tekst in je typveld. Daarna uiteraard niet op versturen klikken ;)
lise1985 schreef:
05-09-2018 12:27
Ik sta er nooit bij stil dat mensen forummen op hun telefoon omdat ik dat zelf nooit doe.. sorry :mrgreen:
Dan denk ik dat de tip van absolutelyfabulous zal werken.. :mrgreen:
GinnyJones schreef:
05-09-2018 15:50
Ik sta er nooit bij stil dat mensen forummen op hun telefoon omdat ik dat zelf nooit doe.. sorry :mrgreen:
Dan denk ik dat de tip van absolutelyfabulous zal werken.. :mrgreen:
Ik forum het meest op mijn laptop, omdat daar het forum nog het beste op presteert.
Ik forum ook bijna altijd op mijn laptop.
Thanks, ik heb het gelezen!
Ik heb een hoop ongeloofwaardigs meegemaakt in Meerdijk, maar Rik die een nekwervel breekt slaat toch wel alles.
Nah. Het meest ongeloofwaardige vind ik altijd nog dat geneuzel rond Nina.
Echt, het moet niet gekker worden. Slaat gewoon helemaal nergens op.
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
05-09-2018 18:33
Ik heb een hoop ongeloofwaardigs meegemaakt in Meerdijk, maar Rik die een nekwervel breekt slaat toch wel alles.
Als de schrijvers deze lijn doorzetten dan is Laura binnen de kortste keren zwanger en draagt Ludo voortaan mensenkleren als hij thuis is.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
05-09-2018 19:44
Als de schrijvers deze lijn doorzetten dan is Laura binnen de kortste keren zwanger en draagt Ludo voortaan mensenkleren als hij thuis is.

Dat laatste juich ik toe.
Ludo in mensenkleren vind ik onweerstaanbaar.
Vooral in een strakke mensenpolo.
Die flashbacks moeten ze ook eens mee kappen zeg. Zo irritant.
Dat gesprek tussen Rover en Kimberly, waarvoor moest Rover naar de therapeut?
Volgens mij omdat hij zichzelf sneed.
Die leader gaat veels te snel!
Heb hem nu al meerdere keren gezien en nog heb ik alle foto's niet goed kunnen kijken..Jammer.

En verder..Hoe verziek je een soap?
Zonde, zonde, zonde.
Die gozer met wie Lucas een date heeft dramt wel heel erg door over Nina. Op een eerste date zou ik ook niet per se over zulke persoonlijke dingen willen praten.
Ik vind Nina nu heel erg leuk.
Ik ben net terug van vakantie en heb de eerste week dus gemist, niet dat ik dat erg vond :-D , maar ik ben wel benieuwd natuurlijk. Ik ga straks alles teurgkijken. Als ik jullie zo lees, valt het begin van het nieuwe seizoen zwaar tegen?
Sophiever schreef:
06-09-2018 21:00
Ik vind Nina nu heel erg leuk.
Ik vind haar nog even irritant.
Nina/Nola: " :love: Ik ben dol op diamanten!" :rofl:
Ik heb gewoon moeite om die nieuwe 'hunks' uit elkaar te houden. Die van Lucas en die politieman. Zucht, ik word oud denk ik. En verder gaat het nergens over, dus ik kijk maar met een half oog.
Haha

Hebben jullie dit gelezen? :) http://www.gtstfanclub.nl/2018/08/blog- ... -bruiloft/
Roelienn schreef:
07-09-2018 09:23
Ik ben net terug van vakantie en heb de eerste week dus gemist, niet dat ik dat erg vond :-D , maar ik ben wel benieuwd natuurlijk. Ik ga straks alles teurgkijken. Als ik jullie zo lees, valt het begin van het nieuwe seizoen zwaar tegen?
Zeg dat wel. :|
Roelienn schreef:
07-09-2018 09:47
Haha

Hebben jullie dit gelezen? :) http://www.gtstfanclub.nl/2018/08/blog- ... -bruiloft/
Schrijven is een hobby van deze blogster. Zolang ze dingen blijft schrijven als "ze staat voor schud" moet ze daar maar niet haar beroep van maken.
Ik vind hier dingen van.
florita schreef:
07-09-2018 09:44
Ik heb gewoon moeite om die nieuwe 'hunks' uit elkaar te houden. Die van Lucas en die politieman. Zucht, ik word oud denk ik. En verder gaat het nergens over, dus ik kijk maar met een half oog.
Ik hou ze ook niet uit elkaar en ik vind er bovendien niets hunkerigs aan. Alleen die accentloos Nederlands sprekende Spanjaard kan er mee door.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
07-09-2018 09:57
Schrijven is een hobby van deze blogster. Zolang ze dingen blijft schrijven als "ze staat voor schud" moet ze daar maar niet haar beroep van maken.
Ik denk dat deze mevrouw wel rijp is voor een paar sessies bankliggen bij een prof.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven