Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

woensdag 5 september 2018 om 12:27
Op een laptop of desktop werkt dat prima, op een smartphone (mijn iPhone in elk geval) werkt dat dus nietGinnyJones schreef: ↑05-09-2018 12:26Door het te selecteren, muisknop ingedrukt houden en eroverheen gaan. Dan komen er blauwe balkjes overheen waardoor je het witte kan lezen..

woensdag 5 september 2018 om 15:50

woensdag 5 september 2018 om 16:24
Ik forum het meest op mijn laptop, omdat daar het forum nog het beste op presteert.GinnyJones schreef: ↑05-09-2018 15:50Ik sta er nooit bij stil dat mensen forummen op hun telefoon omdat ik dat zelf nooit doe.. sorry![]()
Dan denk ik dat de tip van absolutelyfabulous zal werken..![]()

woensdag 5 september 2018 om 19:44
Als de schrijvers deze lijn doorzetten dan is Laura binnen de kortste keren zwanger en draagt Ludo voortaan mensenkleren als hij thuis is.
Ik vind hier dingen van.

woensdag 5 september 2018 om 19:54
Sabeltandcavia schreef: ↑05-09-2018 19:44Als de schrijvers deze lijn doorzetten dan is Laura binnen de kortste keren zwanger en draagt Ludo voortaan mensenkleren als hij thuis is.
Dat laatste juich ik toe.
Ludo in mensenkleren vind ik onweerstaanbaar.
Vooral in een strakke mensenpolo.

vrijdag 7 september 2018 om 09:47

vrijdag 7 september 2018 om 09:51
vrijdag 7 september 2018 om 09:57
Schrijven is een hobby van deze blogster. Zolang ze dingen blijft schrijven als "ze staat voor schud" moet ze daar maar niet haar beroep van maken.Roelienn schreef: ↑07-09-2018 09:47Haha
Hebben jullie dit gelezen?http://www.gtstfanclub.nl/2018/08/blog- ... -bruiloft/
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 7 september 2018 om 09:59
Ik hou ze ook niet uit elkaar en ik vind er bovendien niets hunkerigs aan. Alleen die accentloos Nederlands sprekende Spanjaard kan er mee door.
Ik vind hier dingen van.

vrijdag 7 september 2018 om 09:59
Ik denk dat deze mevrouw wel rijp is voor een paar sessies bankliggen bij een prof.Sabeltandcavia schreef: ↑07-09-2018 09:57Schrijven is een hobby van deze blogster. Zolang ze dingen blijft schrijven als "ze staat voor schud" moet ze daar maar niet haar beroep van maken.