Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

maandag 17 december 2018 om 21:15
Je mag hem houden, mijn man gaat daar niet mee akkoord, zo'n knappe jonkie in huis.
gtst slaat nu wel heel erg dom door met dat duurzame gedoe. Alsof ze kunnen checken hoe duurzaam het vlees is in een gehakbal.

maandag 17 december 2018 om 22:18
Okeeeee, okeee, dan hou ik 'm wel. Omdat het moet. Pfff.

Ja inderdaad, wanneer en hoe hebben ze dat gecontroleerd?gtst slaat nu wel heel erg dom door met dat duurzame gedoe. Alsof ze kunnen checken hoe duurzaam het vlees is in een gehakbal.![]()

maandag 17 december 2018 om 22:55
Het spijt me dat ik deze taak aan je over moet overdragen.AbsolutelyFabulous schreef: ↑17-12-2018 22:18Okeeeee, okeee, dan hou ik 'm wel. Omdat het moet. Pfff.![]()

dinsdag 18 december 2018 om 12:12

dinsdag 18 december 2018 om 12:18
GinnyJones schreef: ↑18-12-2018 12:12Ik vind het geweldig juist, alleen zo jammer dat bij alle Lidl's en andere supermarkten buiten Meerdijk ze nooit zo vriendelijk zijn.
Nou, dat bedoel ik eigenlijk een beetje.
Het is niet echt waarheidsgetrouw, en daarom irriteert het me.
Vooral omdat de rest van GTST wel 100% klopt met de werkelijkheid

Dat laatste is een grapje.
Een grapje om te lachen.
Vandaar de

dinsdag 18 december 2018 om 12:56
Klopt. Ik heb geen kinderen maar mijn katten zijn mijn kinderen. Afgelopen week realiseerde ik me dat ik ze niet meer heb gezien sinds ze kittens waren en dat ze inmiddels kattenpubers moeten zijn. Dus ik keek eens in de kast en ja hoor, daar zijn ze weer.
Toch fijn om dan herkenning te vinden bij gtst.
Hebben jullie dat ook wel eens?

dinsdag 18 december 2018 om 20:30
Jawel, alleen in de lidl niet, andere supermarkten wel.GinnyJones schreef: ↑18-12-2018 12:12Ik vind het geweldig juist, alleen zo jammer dat bij alle Lidl's en andere supermarkten buiten Meerdijk ze nooit zo vriendelijk zijn.

woensdag 19 december 2018 om 09:46
Oh! Oh! Oh! Spoiler in wit hieronder *hyper*
Het is tweede kerstdag en de familie Bouwhuis zit, na nogal wat kookproblemen, eindelijk te eten. Sjors en Amir erbij, JoJo erbij. Er worden wat foto's toegestuurd door Tim en Sam.. Dan gaat de deurbel en Anton opent de voordeur. Wie staat daar? Tiffy!!! Anton zegt vragend "Ja?" waarop Tiffy zegt " Ik ben Tiffy, ik ben je dochter". Uiteraard wordt dan de eindtune ingezet. Ik ben zo benieuwd hoe Anton gaat reageren, ik dacht bijna dat ze deze verhaallijn hadden laten varen ofzo. Ik hoop dat Tiffy een vaste rol krijgt in gtst. Ik vind haar een leuk karakter. Ergens ben ik bang dat Anton bot en lomp gaat reageren en Tiffy wegjaagt.
Het is tweede kerstdag en de familie Bouwhuis zit, na nogal wat kookproblemen, eindelijk te eten. Sjors en Amir erbij, JoJo erbij. Er worden wat foto's toegestuurd door Tim en Sam.. Dan gaat de deurbel en Anton opent de voordeur. Wie staat daar? Tiffy!!! Anton zegt vragend "Ja?" waarop Tiffy zegt " Ik ben Tiffy, ik ben je dochter". Uiteraard wordt dan de eindtune ingezet. Ik ben zo benieuwd hoe Anton gaat reageren, ik dacht bijna dat ze deze verhaallijn hadden laten varen ofzo. Ik hoop dat Tiffy een vaste rol krijgt in gtst. Ik vind haar een leuk karakter. Ergens ben ik bang dat Anton bot en lomp gaat reageren en Tiffy wegjaagt.

woensdag 19 december 2018 om 12:42
AbsolutelyFabulous schreef: ↑18-12-2018 12:56Toch fijn om dan herkenning te vinden bij gtst.
Hebben jullie dat ook wel eens?
Och, alléén maar herkenning.
Het enige wat me maar niet lukt, is die baan vinden waarbij je nooit aanwezig hoeft te zijn en toch blijkbaar genoeg binnenharkt om huizen te kopen en wereldreizen te maken.
woensdag 19 december 2018 om 18:48

Vergeet de drankjes en daghappen niet die je op verschillende tijdstippen dagelijks buiten de deur nuttigt.
Ik vind hier dingen van.
donderdag 20 december 2018 om 23:25
ouwe heks!!!!Sabeltandcavia schreef: ↑20-12-2018 20:31Ik hoop dat Jef en Laura nog heel lang ruzie hebben. Ik lach me dood.![]()

Eindelijk durft iemand het haar eens recht in het gezicht te zeggen

Don't cry, buy a bag and move on.

zaterdag 22 december 2018 om 12:39
Sabeltandcavia schreef: ↑20-12-2018 20:31Ik hoop dat Jef en Laura nog heel lang ruzie hebben. Ik lach me dood.![]()
Ja, echt genieten!
Jef mag blijven.