Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

zaterdag 29 december 2018 om 19:06
Had je je er ook aan geergerd als ze niet ongelovelijk knap was?

zondag 30 december 2018 om 10:29
Mij is het niet opgevallen dat ze dat doet.

zondag 30 december 2018 om 12:36
Dan hebben jullie niet goed opgelet, want dat 'wil ik...' van Tiffy werd uitgebreid belachelijk gemaakt door Rover en Jojo, toen ze eenmaal thuis waren.
Wel bij de les blijven hè, mensen
Persoonlijk heb ik er geen moeite mee.
Wel met Zoë, die over haar vader zei: 'Hij wilT alles van me weten'.
Bing heeft daar ook een handje van, dat 'hij wilt'.
Maar Bing is sowieso een lul.
Wel bij de les blijven hè, mensen

Persoonlijk heb ik er geen moeite mee.
Wel met Zoë, die over haar vader zei: 'Hij wilT alles van me weten'.
Bing heeft daar ook een handje van, dat 'hij wilt'.
Maar Bing is sowieso een lul.
zondag 30 december 2018 om 14:17
Precies! Ik zie trouwens ook niet in wat het met haar uiterlijk te maken heeft...
Ik erger me er trouwens niet aan, ik vind het gewoon raar. Komt ze uit het buitenland of zo?

zondag 30 december 2018 om 16:43
Dat heb ik dan weer wel meegekregen, maar toen Tiffy zelf aan het woord was is het me niet opgevallen.

zondag 30 december 2018 om 16:44
Als je knappe mensen irritant vindt, is dat omdat je jaloers bent. Ofzo.Chocopinda schreef: ↑30-12-2018 14:17Precies! Ik zie trouwens ook niet in wat het met haar uiterlijk te maken heeft...
Ik erger me er trouwens niet aan, ik vind het gewoon raar. Komt ze uit het buitenland of zo?
zondag 30 december 2018 om 16:53
Dan is iedereen in dit topic zeker jaloers, want er zitten alleen maar knappe mensen in GTST.AbsolutelyFabulous schreef: ↑30-12-2018 16:44Als je knappe mensen irritant vindt, is dat omdat je jaloers bent. Ofzo.

zondag 30 december 2018 om 17:04
Stikjoers!Chocopinda schreef: ↑30-12-2018 16:53Dan is iedereen in dit topic zeker jaloers, want er zitten alleen maar knappe mensen in GTST.
De twee dames die ik prachtig vind, Aysen en Maxime, vind ik juist het leukste. Marieke vind ik ook erg mooi en niet bijzonder irritant.
Maar op Kimberly en Zoey ben ik inderdaad stikjaloers

dinsdag 1 januari 2019 om 20:17
Nou ik vind Lucas toch niet echt knap hoorChocopinda schreef: ↑30-12-2018 16:53Dan is iedereen in dit topic zeker jaloers, want er zitten alleen maar knappe mensen in GTST.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

dinsdag 1 januari 2019 om 20:28
De jaloezie spat er van af

dinsdag 1 januari 2019 om 20:35
Knap genoeg om op tv te mogen.

dinsdag 1 januari 2019 om 21:05

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 2 januari 2019 om 22:21

woensdag 2 januari 2019 om 22:29
Dat komt is vast omdat je verblind was door al die oogverblindende personages uit GTST.

donderdag 3 januari 2019 om 01:49
SPOILER in wit:
Marieke wordt vrijgelaten en Ludo, Janine en Mark halen haar op. Nadat ze toetjes zijn gaan eten in de Rozenboom vertrekken ze eerder dan gepland naar huis. Er komt een auto hard aanrijden die probeert Ludo en Janine van de sokken te rijden maar Marieke weet ze weg te duwen waarbij ze zelf vol wordt aangereden. De auto rijdt door. Marieke wordt afgevoerd naar het ziekenhuis. Ondertussen heeft Zoe zich netjes aangekleed en fietst naar het bos om daar haar "vader" te ontmoeten.
Aysen, Bing en Rik krijgen weer een watsapp bericht. Ze trekken Hein Lisseberg na (psychopaat die Janine wilde vermoorden), die zit nog keurig vast. Daarna trekken ze Jos Uylenburg na, hij is 6 maanden eerder omgekomen bij een brand in de gevangenis.
In het ziekenhuis mogen Ludo, Janine en Mark bij Marieke, ze heeft een groot trauma aan haar buik en eigenlijk moet haar milt verwijdert worden om te kunnen overleven. Anton vraagt of ze dit willen gezien de situatie van Marieke. Marieke komt bij en geeft aan dat ze niet geopereerd wil worden en klaar is om te sterven.
Ondertussen is Zoe het wachten beu en staat op het punt te vertrekken, dan staat haar "vader" ineens achter haar en verontschuldigt zich dat hij zo laat is. De camera draait en we kijken recht in het gezicht van Jos Uylenburg. In de shortie van de volgende dag zien we dat Rik een foto ontvang van Zoe met haar "vader". Uiteraard herkent Rik hem onmiddellijk en staat op.
Marieke wordt vrijgelaten en Ludo, Janine en Mark halen haar op. Nadat ze toetjes zijn gaan eten in de Rozenboom vertrekken ze eerder dan gepland naar huis. Er komt een auto hard aanrijden die probeert Ludo en Janine van de sokken te rijden maar Marieke weet ze weg te duwen waarbij ze zelf vol wordt aangereden. De auto rijdt door. Marieke wordt afgevoerd naar het ziekenhuis. Ondertussen heeft Zoe zich netjes aangekleed en fietst naar het bos om daar haar "vader" te ontmoeten.
Aysen, Bing en Rik krijgen weer een watsapp bericht. Ze trekken Hein Lisseberg na (psychopaat die Janine wilde vermoorden), die zit nog keurig vast. Daarna trekken ze Jos Uylenburg na, hij is 6 maanden eerder omgekomen bij een brand in de gevangenis.
In het ziekenhuis mogen Ludo, Janine en Mark bij Marieke, ze heeft een groot trauma aan haar buik en eigenlijk moet haar milt verwijdert worden om te kunnen overleven. Anton vraagt of ze dit willen gezien de situatie van Marieke. Marieke komt bij en geeft aan dat ze niet geopereerd wil worden en klaar is om te sterven.
Ondertussen is Zoe het wachten beu en staat op het punt te vertrekken, dan staat haar "vader" ineens achter haar en verontschuldigt zich dat hij zo laat is. De camera draait en we kijken recht in het gezicht van Jos Uylenburg. In de shortie van de volgende dag zien we dat Rik een foto ontvang van Zoe met haar "vader". Uiteraard herkent Rik hem onmiddellijk en staat op.

donderdag 3 januari 2019 om 10:36
Ik reageer even in het wit:
Er wordt gespeculeerd op fansites dat hij hoogstwaarschijnlijk samenwerkt met iemand. Dat zou Billy kunnen zijn of Hein Lisseberg maar velen vermoeden Martine Hafkamp. In de spoiler van 16 januari staat namelijk dat Janine verbijsterd is als Ludo haar inlicht wie de vermoedelijke dader is. Aangezien Rik Jos al een week eerder herkent lijkt het me niet aannemelijk dat het enkel Jos is.

donderdag 3 januari 2019 om 11:33
Reactie in het wit hieronder:
Ik moest even Googlen wie Jos en Hein ook alweer zijn.
Ik denk niet dat Jos samenwerkt met Martine, wat heeft zij daar nu nog aan te winnen? Die Hein lijkt me logischer. Probeerde Janine destijds te pakken via een boek, nu weer. En aangezien het Janine is die verbijsterd reageert..
Ik moest even Googlen wie Jos en Hein ook alweer zijn.
Ik denk niet dat Jos samenwerkt met Martine, wat heeft zij daar nu nog aan te winnen? Die Hein lijkt me logischer. Probeerde Janine destijds te pakken via een boek, nu weer. En aangezien het Janine is die verbijsterd reageert..