Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Ik ben benieuwd hoe ze in Kees en Co is. Ik zag het voorstukje gisteren op tv. Simone is weer top, daar ligt het niet aan haha. Maar Chantal..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Chantal leuk. En knap. En grappig.

Die dokter vind ik maar lelijke griezel. Snap niet wat Linda in hem ziet.
Ik vind hier dingen van.
Die relatietherapeut bedoel je?
Ik denk dat ie met iemand samenwerkt.
Sabeltandcavia schreef:
28-03-2019 20:08
Ik vind Chantal leuk. En knap. En grappig.

Ik ook.
Ik volg haar ook op Instagram, en vind dat ze altijd erg gevatte teksten heeft bij haar foto's.
Ze gaat een dominee spelen in GTST.
In het wit!!

De 6000e aflevering was oersaai, op het laatst worden Sjors en nog een meisje (de gids in lapland die door een ongeval in een rolstoel zit) bedolven onder een vallende kroonluchter. En.. Shanti is de dochter van Billy DePalma.
"Zet een beveiliger op mijn dochter!", roept Ludo. Eh ... je hebt er twee Ludo. :facepalm:
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
01-04-2019 20:32
"Zet een beveiliger op mijn dochter!", roept Ludo. Eh ... je hebt er twee Ludo. :facepalm:
Nou je 't zegt.. inderdaad..
Sabeltandcavia schreef:
01-04-2019 20:32

Alleen de Meerdijkse dochters tellen mee.

Teddy is hard gegroeid in Rotterdam.
Lone!!!! :yes:
Don't cry, buy a bag and move on.
Wat is de link tussen Chanty en Billy? Moeder en dochter ?
sandy1974 schreef:
03-04-2019 22:50
Wat is de link tussen Chanty en Billy? Moeder en dochter ?
lees de spoiler van Ginny hierboven maar eens...
Don't cry, buy a bag and move on.
Een arts zou moeten weten dat je een onderkoeld persoon niet mag warm wrijven. En verder vind ik het een saaie aflevering
Ik vind hier dingen van.
Ik ook. En ik vind het acteerwerk nog slechter dan normaal.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Is de dresscode 'lelijke pakken'? @(
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
05-04-2019 20:56
Is de dresscode 'lelijke pakken'? @(
:proud:

Ik vind de ramp op een bruiloft echt enorm verfrissend. Nog nooit eerder gezien. :sarcastic:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Kansloze aflevering
Er mogen wel meer sauna scene's komen in gtst.
Wat enorm saai zeg. Er is momenteel werkelijk geen 1 verhaallijn die mij boeit. Kijk het uit gewoonte maar merk dat ik me wel erg vaak afvraag of deze gewoonte niet verbroken kan worden.
Te veel nieuwe mensen die zonder inleiding plotseling tot de cast schijnen te behoren. Wat kan mij een gids in lapland in hemelsnaam schelen?

Bekende mensen die voor een mini rol op komen draven, gewoon ronduit slecht spelende acteurs. Die nieuwe rover is toch meer dan verschrikkelijk.

Wel leuk: Jojo, beetje dom maar wel leuk en speelt haar rol vol overtuiging. Hoewel ik echt niet snapte waarom Lana iets in die bowl deed (hebben jullie een idee?) is ze inmiddels minder irritant en heeft ze volgens mij inmiddels ergens een training acteren met goed gevolg afgerond.

Nu ik erover na denk Daan en zijn worsteling is nog wel enigszins interessant.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
IBIopviva schreef:
06-04-2019 17:18
Wat enorm saai zeg. Er is momenteel werkelijk geen 1 verhaallijn die mij boeit. Kijk het uit gewoonte maar merk dat ik me wel erg vaak afvraag of deze gewoonte niet verbroken kan worden.
Te veel nieuwe mensen die zonder inleiding plotseling tot de cast schijnen te behoren. Wat kan mij een gids in lapland in hemelsnaam schelen?

Bekende mensen die voor een mini rol op komen draven, gewoon ronduit slecht spelende acteurs. Die nieuwe rover is toch meer dan verschrikkelijk.

Wel leuk: Jojo, beetje dom maar wel leuk en speelt haar rol vol overtuiging. Hoewel ik echt niet snapte waarom Lana iets in die bowl deed (hebben jullie een idee?) is ze inmiddels minder irritant en heeft ze volgens mij inmiddels ergens een training acteren met goed gevolg afgerond.

Nu ik erover na denk Daan en zijn worsteling is nog wel enigszins interessant.
Ik reageer even in het wit hierop..

Loretta Schrijver gaat een gastrol spelen in GTST, geen idee in welke hoedanigheid maar ze schijnt net voor de zomercliff te zien te zijn. Ik had Loretta Schrijver nooit gelinkt aan GTST, vind het verrassend, geen idee of dat in positieve of negatieve zin is eigenlijk.
Ginny, kun je nog even een spoilertje geven over de afloop van het kroonluchterincident?
Wat een vreselijk saaie aflevering!
lise1985 schreef:
06-04-2019 19:37
Ginny, kun je nog even een spoilertje geven over de afloop van het kroonluchterincident?
Ja hoor..

Heel saai en anticlimactisch, Sjors en de gids zijn naar het ziekenhuis gebracht, Sjors blijkt een ribfractuur te hebben en volgens mij een geperforeerde long (apart want op de foto is duidelijk te zien dat de kroonluchter niet op haar ribben terecht is gekomen, aar goed, in gtst kan alles). Amir is in alle staten, denkt dat het zijn schuld is en dat hij een soort vloek afroept op de vrouwen waar hij mee trouwt. Afijn, de operatie blijkt goed gegaan en Amir mag bij Sjors en zij ligt wat raar te praten door de narcose. Met de gids is het ook goed afgelopen, ook zij is geopereerd en herstellende. Ondertussen verdenkt Aysen Bing van het moedwillig saboteren van de kroonluchter gezien de geschiedenis tussen hem en Amir. Het is inmiddels vastgesteld dat het geen ongeluk was. Ondertussen is de gids vrij eenzaam in haar kamer en krijgt weinig bezoek. Rover komt langs met een zelfgemaakte playlist en de gids vliegt later weer de pan uit dat hij van haar af moet blijven wanneer hij probeert vriendelijke genegenheid te tonen.

Sjors en Amir regelen dat de gids samen met Sjors op een kamer komt te liggen zodat ook zij wat meer aanspraak heeft. Ook al is de jaloezie van de gids goed te merken, het lijkt goed te gaan. In elk geval totdat Amir regelt dat hij een nachtje mag blijven logeren en als verrassing in pyjama binnenstapt en bij Sjors in bed kruipt. Midden in de nacht veranderd de blik in de ogen van de gids, staat ze zonder problemen op, pakt haar kussen en houd het dreigend en eng starend in een houding om over te gaan tot het verstikken van Sjors of Amir. Sjors wordt wakker en roept haar naam. (sorry ik kan steeds niet op de naam van die gids komen, ik ben te moe het om te zoeken maar je snapt het zo ook wel denk ik =-) )
thanks!
GinnyJones schreef:
06-04-2019 23:34
Ja hoor..

Heel saai en anticlimactisch, Sjors en de gids zijn naar het ziekenhuis gebracht, Sjors blijkt een ribfractuur te hebben en volgens mij een geperforeerde long (apart want op de foto is duidelijk te zien dat de kroonluchter niet op haar ribben terecht is gekomen, aar goed, in gtst kan alles). Amir is in alle staten, denkt dat het zijn schuld is en dat hij een soort vloek afroept op de vrouwen waar hij mee trouwt. Afijn, de operatie blijkt goed gegaan en Amir mag bij Sjors en zij ligt wat raar te praten door de narcose. Met de gids is het ook goed afgelopen, ook zij is geopereerd en herstellende. Ondertussen verdenkt Aysen Bing van het moedwillig saboteren van de kroonluchter gezien de geschiedenis tussen hem en Amir. Het is inmiddels vastgesteld dat het geen ongeluk was. Ondertussen is de gids vrij eenzaam in haar kamer en krijgt weinig bezoek. Rover komt langs met een zelfgemaakte playlist en de gids vliegt later weer de pan uit dat hij van haar af moet blijven wanneer hij probeert vriendelijke genegenheid te tonen.

Sjors en Amir regelen dat de gids samen met Sjors op een kamer komt te liggen zodat ook zij wat meer aanspraak heeft. Ook al is de jaloezie van de gids goed te merken, het lijkt goed te gaan. In elk geval totdat Amir regelt dat hij een nachtje mag blijven logeren en als verrassing in pyjama binnenstapt en bij Sjors in bed kruipt. Midden in de nacht veranderd de blik in de ogen van de gids, staat ze zonder problemen op, pakt haar kussen en houd het dreigend en eng starend in een houding om over te gaan tot het verstikken van Sjors of Amir. Sjors wordt wakker en roept haar naam. (sorry ik kan steeds niet op de naam van die gids komen, ik ben te moe het om te zoeken maar je snapt het zo ook wel denk ik =-) )
De gids heet Romy
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
IBIopviva schreef:
06-04-2019 17:18
Die nieuwe rover is toch meer dan verschrikkelijk.

Hij speelt inderdaad belabberd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven