Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

dinsdag 9 april 2019 om 15:30
Ik weet zeker dat er in de geschiedenis van gtst nog nooit een kroonluchter omhoog gevallen is.daenerys79 schreef: ↑09-04-2019 10:16wat is het weer saai... de val van de kroonluchter is geen ongeluk... goh wat een verrassing!
Was er nou al niet eerder iets met een kroonluchter gebeurd?
Maar Ginny, zit Romy erachter?

dinsdag 9 april 2019 om 15:40
In het wit:
yep! Zij is degene die het touw van de kroonluchter heeft gesaboteerd. Zij is de nieuwe psychopaat van gtst. Ik weet niet wat haar aandoening is maar vooralsnog vermoed ik schizofrenie of zo.

dinsdag 9 april 2019 om 19:29
En waarom wil een willekeurige reisleidster Sjors omleggen?Kwebbeltje91 schreef: ↑09-04-2019 18:20Romy was de reisleidster van Amir op zijn vrijgezellenfeest in Lapland.
(ik heb het toevallig ook nog maandag pas gezien hoor, ik kijk het nauwelijks meer)

dinsdag 9 april 2019 om 19:50
Kwebbeltje91 schreef: ↑09-04-2019 18:20(ik heb het toevallig ook nog maandag pas gezien hoor, ik kijk het nauwelijks meer)
Ja ja, dat zeggen ze allemaal.

dinsdag 9 april 2019 om 21:39
dinsdag 9 april 2019 om 21:42
Ik ook niet.
En wat was er met het gezicht van Linda? Het zag eruit alsof ze getongd had met een brandnetel. Ik was het eerste kwartier in slaap gevallen dus misschien heb ik het moment van de chemische peeling gemist?
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

dinsdag 9 april 2019 om 21:45
Ik bedoel ermee dat ze bij soaps niet origineel zijn.Calamitycat schreef: ↑09-04-2019 21:42Ik ook niet.
En wat was er met het gezicht van Linda? Het zag eruit alsof ze getongd had met een brandnetel. Ik was het eerste kwartier in slaap gevallen dus misschien heb ik het moment van de chemische peeling gemist?
Dat Linda er nu niet uitziet is volgens mij een grapje van de schrijvers, ze had een paar afleveringen terug dat ze een luxe reis naar Turkije( meen ik) boekte met allerlei ontspannende arrangementen waar ze jonger en mooier door terug zou komen.
dinsdag 9 april 2019 om 21:51
Jammer dat het zo mislukt is, dat grapje van de schrijvers zowel als het jonger en mooier terugkomen.Sophiever schreef: ↑09-04-2019 21:45Ik bedoel ermee dat ze bij soaps niet origineel zijn.
Dat Linda er nu niet uitziet is volgens mij een grapje van de schrijvers, ze had een paar afleveringen terug dat ze een luxe reis naar Turkije( meen ik) boekte met allerlei ontspannende arrangementen waar ze jonger en mooier door terug zou komen.
Dierproeven.

woensdag 10 april 2019 om 08:00
Nou inderdaad ja maar sowieso zou het te raar voor woorden zijn als iemand zou denken dat het een goed huwelijk zou worden als je een paar weken nadat je elkaar ontmoet hebt te gaan trouwen in gemeenschap van goederen met iemand die je een emmer naar je kop gooit op het moment van kennismaking.

vrijdag 12 april 2019 om 16:21
Nog zin een een spoiler? wit:
Linda zet Shanti publiekelijk voor schut in de Rozenboom door tegen alle gasten in het restaurant te zeggen dat Shanti laaggeletterd is en of ze een donatie willen doen zodat ze een cursus kan doen. Ze haalt wat kleingeld op. Voor Shanti is dit eigenlijk heel goed, ze komt voor zichzelf op en verteld later aan al haar vrienden dat ze laaggeletterd is en krijgt steun van hen. Billy (Shanti's moeder) staat bij de ingang van het restaurant mee te luisteren en gaat, als Shanti vertrokken is, het gesprek aan met Linda. Linda weet natuurlijk niet dat het moeder en dochter is. Billy geeft Linda een pakketje met drugs en zegt dat ze het verdient om het te gebruiken en zich lekker en sterk te voelen. Linda neemt dit later en geeft Ludo een uitbrander. Ze wil meer nemen maar ziet dan dat haar drugs op is.
Ondertussen heeft Tiffy een zwangerschapstest gedaan en blijkt zwanger te zijn van Lucas. Ze denkt echter na over allerlei doemscenario's waarin zij geen moeder voor het kind kan zijn en moedwillig door Lucas en Flo op afstand wordt gehouden. Tegen Lucas en Flo zegt ze dat ze niet zwanger is. Lucas reageert begripvol maar Flo verwijt haar vanalles. Zo zou ze teveel sterrenmix thee drinken en zou ze zich niet volledig inzetten en nog meer onredelijkheden. Tiffy geeft aan dat ze er niet meer door gaat. Wederom reageert Lucas begripvol en Flo niet zo. Later zien we Tiffy bij Linda aanbellen om afscheid te nemen en ze vraagt Linda om een brief aan Anton te geven. Linda verscheurd deze brief en zegt tegen Tiffy dat ze niet voor postbode gaat spelen voor iemand die een bom onder haar huwelijk heeft gelegd. Shanti beloofd dat zij met Anton zal praten en het hem uit zal leggen. Vervolgens staat Tiffy bij een taxi haar koffer in te laden als Lucas en Flo langslopen. Lucas is verbaasd wanneer Tiffy aangeeft even weg te willen van Meerdijk en ze nemen afscheid, dit alles onder de zure blik van Flo, die niks zegt of doet. Dan zwaait ze en rijdt ze weg.
Linda zet Shanti publiekelijk voor schut in de Rozenboom door tegen alle gasten in het restaurant te zeggen dat Shanti laaggeletterd is en of ze een donatie willen doen zodat ze een cursus kan doen. Ze haalt wat kleingeld op. Voor Shanti is dit eigenlijk heel goed, ze komt voor zichzelf op en verteld later aan al haar vrienden dat ze laaggeletterd is en krijgt steun van hen. Billy (Shanti's moeder) staat bij de ingang van het restaurant mee te luisteren en gaat, als Shanti vertrokken is, het gesprek aan met Linda. Linda weet natuurlijk niet dat het moeder en dochter is. Billy geeft Linda een pakketje met drugs en zegt dat ze het verdient om het te gebruiken en zich lekker en sterk te voelen. Linda neemt dit later en geeft Ludo een uitbrander. Ze wil meer nemen maar ziet dan dat haar drugs op is.
Ondertussen heeft Tiffy een zwangerschapstest gedaan en blijkt zwanger te zijn van Lucas. Ze denkt echter na over allerlei doemscenario's waarin zij geen moeder voor het kind kan zijn en moedwillig door Lucas en Flo op afstand wordt gehouden. Tegen Lucas en Flo zegt ze dat ze niet zwanger is. Lucas reageert begripvol maar Flo verwijt haar vanalles. Zo zou ze teveel sterrenmix thee drinken en zou ze zich niet volledig inzetten en nog meer onredelijkheden. Tiffy geeft aan dat ze er niet meer door gaat. Wederom reageert Lucas begripvol en Flo niet zo. Later zien we Tiffy bij Linda aanbellen om afscheid te nemen en ze vraagt Linda om een brief aan Anton te geven. Linda verscheurd deze brief en zegt tegen Tiffy dat ze niet voor postbode gaat spelen voor iemand die een bom onder haar huwelijk heeft gelegd. Shanti beloofd dat zij met Anton zal praten en het hem uit zal leggen. Vervolgens staat Tiffy bij een taxi haar koffer in te laden als Lucas en Flo langslopen. Lucas is verbaasd wanneer Tiffy aangeeft even weg te willen van Meerdijk en ze nemen afscheid, dit alles onder de zure blik van Flo, die niks zegt of doet. Dan zwaait ze en rijdt ze weg.
zaterdag 13 april 2019 om 14:10
Volgens mij is er ooit een kroonluchter naar beneden gedonderd op de benen van Charlie nadat Sjors de ballen van Nick eraf geschoten had. Charlie is toen een tijd verlamd geweest en uiteraard op wonderbaarlijke wijze weer genezen in Meerdijk waar lammen zien en blinden lopen.daenerys79 schreef: ↑09-04-2019 10:16wat is het weer saai... de val van de kroonluchter is geen ongeluk... goh wat een verrassing!
Was er nou al niet eerder iets met een kroonluchter gebeurd?