Gezocht - programma vroeger.
donderdag 25 april 2013 om 15:52
Hoi allemaal,
Ik ben 21 jaar en toen ik nog op de lagere school zat (ik denk groep 3/4) keken wij altijd via de televisie een programma.
Wat ik me er van herinner is dat het altijd over een persoon ging die een kaartje kreeg van een vriendje/vriendinnetje uit het buitenland, bijvoorbeeld Marokko of Turkije. Dan kreeg je te zien hoe ze in dat land leefde dus niet als toerist maar de echte culturen.
Ik vond dat best interessant, die culturen, maar geen idee hoe dat heette.
Of evt. een ander programma wat daar op lijkt
Alvast bedankt !!
Ik ben 21 jaar en toen ik nog op de lagere school zat (ik denk groep 3/4) keken wij altijd via de televisie een programma.
Wat ik me er van herinner is dat het altijd over een persoon ging die een kaartje kreeg van een vriendje/vriendinnetje uit het buitenland, bijvoorbeeld Marokko of Turkije. Dan kreeg je te zien hoe ze in dat land leefde dus niet als toerist maar de echte culturen.
Ik vond dat best interessant, die culturen, maar geen idee hoe dat heette.
Of evt. een ander programma wat daar op lijkt
Alvast bedankt !!
donderdag 25 april 2013 om 17:32
@NYC
Nee, daar lijkt het niet op, helaas! Het is echt een programma met veel cultuur, Turkse, Marokkaanse, waar ze ook een soort van rondleiding geven voor het programma.
@Lola88
Ik denk dat jij wel weet dan welke ik bedoel.. Alleen de naam, hahaha. Ja volgens mij was het onderdeel van schooltv, want dat keken we altijd!
Nee, daar lijkt het niet op, helaas! Het is echt een programma met veel cultuur, Turkse, Marokkaanse, waar ze ook een soort van rondleiding geven voor het programma.
@Lola88
Ik denk dat jij wel weet dan welke ik bedoel.. Alleen de naam, hahaha. Ja volgens mij was het onderdeel van schooltv, want dat keken we altijd!