Glennis Grace
donderdag 9 augustus 2018 om 09:25
Wat vinden jullie van Glennis Grace?
Dat ze kan zingen is duidelijk. Maar dat ze in amerika zo lyrisch over haar zijn?! Ik snap het niet. Vind haar altijd zo ongelofelijk, overdreven schreeuwen. Iets minder hard en overdreven dan is er naat te luisteren. Misschien dat amerika daarom zo met haar weg loopt. Daar is ook veel overdreven.
Vraag me af of er meer mensen zo over denken?
Dat ze kan zingen is duidelijk. Maar dat ze in amerika zo lyrisch over haar zijn?! Ik snap het niet. Vind haar altijd zo ongelofelijk, overdreven schreeuwen. Iets minder hard en overdreven dan is er naat te luisteren. Misschien dat amerika daarom zo met haar weg loopt. Daar is ook veel overdreven.
Vraag me af of er meer mensen zo over denken?

donderdag 20 september 2018 om 08:02
Als in verkering of manager achtig?strikjemetstippels schreef: ↑20-09-2018 07:54Nou ja, ze heeft in ieder geval Simon Cowell gestrikt. Dan hoef je in feite niet eens meer te winnen.

donderdag 20 september 2018 om 08:21
Terecht vind ik dat!fashionvictim schreef: ↑19-09-2018 23:27Ik zit nu trouwens op een Amerikaans TV forum wat reacties te lezen en daar zitten Amerikanen letterlijk uit het filmpje van Lubach te quoten als ze het over Glennis hebben.
Veel opmerkingen dat ze niet hoeft te winnen omdat ze toch al een glansrijke carrière heeft.
Net als het filmpje van Lubach.

donderdag 20 september 2018 om 08:33
Ik zag het filmpje net pas. Maar hij heeft gewoon gelijk. Zoiets komt toch gewoon uit via internet, je kunt beter gewoon eerlijk zijn.
Ik vind haar zelf geen prettige stem hebben. Teveel gekrijs en te schel naar mijn smaak.
donderdag 20 september 2018 om 08:33
Zet ik onze Anouk nog even op

nouschi wijzigde dit bericht op 20-09-2018 08:44
1.33% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 20 september 2018 om 08:40
Het verbaasde me dat ze niet eens bij de eerste 5 zat. Dat had ze wel verdiend. Het duet met Bebe Rexha, ook al telde het niet meer mee, was voor deze laatste een aanfluiting. Glennis deed het prima, al vind ik het genre niet bij haar passen. Ik denk en hoop dat er heel wat deuren voor haar zijn geopend na haar deelname.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.

donderdag 20 september 2018 om 09:03
Heel aannemelijk inderdaad!Het-groepje schreef: ↑20-09-2018 08:58Ik denk dat ze in Vegas meer zin/commerciele mogelijkheden zagen in een goochelshow of iets met acrobaten ofzo. Dat dat meer de reden is.

donderdag 20 september 2018 om 09:06
Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑20-09-2018 08:33Ik zag het filmpje net pas. Maar hij heeft gewoon gelijk. Zoiets komt toch gewoon uit via internet, je kunt beter gewoon eerlijk zijn.
Ik vind haar zelf geen prettige stem hebben. Teveel gekrijs en te schel naar mijn smaak.
Ze werd daar afgeschilderd alsof ze een kansarm Oostblok meisje was. En dan nog even in snikken uitbarsten voor de camera want life is tuff.
Glennis heeft al zoveel moois in haar leven mogen meemaken, daar kunnen de meeste enkel van blijven dromen.
Maar nee, geen enkele waardering vanuit haarzelf voor alles wat ze in Nederland al heeft bereikt (het wordt gewoon verzwegen) het filmpje van Lubach geeft dat feilloos weer.
Erg sympathiek ook, naar al haar fans en naar iedereen die haar concerten heeft bezocht en haar muziek heeft gekocht.
Jammer jongens, Glennis was jullie even straal vergeten.
Ze was ook even straal vergeten dat Amerikanen ook internet hebben.. ach goshie!

donderdag 20 september 2018 om 09:37
Dit denk ik ook, en ik denk dat Glennis Grace zelf ook meer heeft aan een platencontract en concerten op meerdere plekken, dan aan een vaste show in Las Vegas. En meedoen was sowieso goed voor haar naamsbekendheid daar, of ze wint of niet. Al zal die bekendheid niet enorm lang blijven hangen, mensen herinneren zich denk ik niet alle finalisten van de voorgaande jaren, dus daar moet ze dan wel snel gebruik van maken. Wie weet krijgt ze nog aanbiedingen naar aanleiding hiervan.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

donderdag 20 september 2018 om 09:53
Pindakaasjes schreef: ↑20-09-2018 09:06Ze werd daar afgeschilderd alsof ze een kansarm Oostblok meisje was. En dan nog even in snikken uitbarsten voor de camera want life is tuff.
Glennis heeft al zoveel moois in haar leven mogen meemaken, daar kunnen de meeste enkel van blijven dromen.
Maar nee, geen enkele waardering vanuit haarzelf voor alles wat ze in Nederland al heeft bereikt (het wordt gewoon verzwegen) het filmpje van Lubach geeft dat feilloos weer.
Erg sympathiek ook, naar al haar fans en naar iedereen die haar concerten heeft bezocht en haar muziek heeft gekocht.
Jammer jongens, Glennis was jullie even straal vergeten.
Ze was ook even straal vergeten dat Amerikanen ook internet hebben.. ach goshie!
Ja zelf gemonteerd allemaal die filmpjes

donderdag 20 september 2018 om 10:18
Lucifer2018 schreef: ↑20-09-2018 10:15Ook al vind ik Glennis dus niet zo, ze deed het een stuk beter dan die Bebe.
Ja wat een aanfluiting.

donderdag 20 september 2018 om 10:47
Nee, ik denk gewoon dat er 'genoeg' van deze 'goed zingende' wel jonge meiden zijn die hit technisch een stuk beter liggen ook qua momenteel populair genre wat nu eenmaal meer opbrengt. Het genre wat Glennis zingt en wat bij haar past was in de jaren '90 wel een beetje passe . En dat Vegas inderdaad toe is aan een nieuwe Illusionist die avond aan avond de zalen volkrijgt met toeristen ipv een zangeres
donderdag 20 september 2018 om 10:53
Ik zag iets op het nieuws voorbij komen en toch maar even gekeken. Ik las hier op het forum voor het eerst iets over Glennis Grace (paar maanden geleden). Of ik leef onder een steen of ze is niet zo heel bekend (zal het eerste wel zijn).
Ja, ze kan best zingen, maar ik vind het maar over the top gekrijs. Totaal niet bijzonder eigenlijk.
Ja, ze kan best zingen, maar ik vind het maar over the top gekrijs. Totaal niet bijzonder eigenlijk.

donderdag 20 september 2018 om 10:55
Ik denk dat mensen liever iets anders wilden zien dan zingen, want daar zijn al andere shows voor (Idols bijvoorbeeld).

donderdag 20 september 2018 om 11:44
Noesa schreef: ↑20-09-2018 04:22Hier Glennis' finale-duet 'Meant to be', dat ze zong met Bebe Rexha.
https://m.youtube.com/watch?v=exqt3_Pbm54#
Wat een aanfluiting die Rexha, ze ging goed vals ook. Vond het helemaal niks. Het nummer niet, en die Rexha was een totale mismatch. Geen partij voor Glennis. Verdorie, wat zonde.
Die commentaren ook onder dat filmpje.Ze laten geen spaan heel van Rexha. En terecht. Die heeft het goed verkloot.
Saai lied, heel saai. Stem en zangkwaliteit komt in dit lied niet goed uit de verf. Het shirt met de diepe decolleté en de rode stof van Rexha vind ik foeilelijk.