Gênante Lijven RTL5
zondag 4 september 2011 om 21:58
Ik! Vooral omdat ik Christian Jessen zo leuk vind, maar die is van de herenliefde begrijp ik . Maar los van hem vind ik het een interessant programma over wat doorsnee mensen allemaal kunnen hebben. Het haalt dingen uit de taboesfeer. Soms zijn de aandoeningen ietwat akelig om te zien, maar goed, van programma's waar siliconenvullingen in borsten worden, word ik soms ook gammel.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
zondag 4 september 2011 om 21:59
quote:sweetfirefly schreef op 04 september 2011 @ 21:58:
Ik! Vooral omdat ik Christian Jessen zo leuk vind, maar die is van de herenliefde begrijp ik . Maar los van hem vind ik het een interessant programma over wat doorsnee mensen allemaal kunnen hebben.Ikvind ook dat er vaak dingen voorbij komen waar mensen zo lang mee wachten om naar de dokter te gaan, puur vanwege de schaamte.
Ik! Vooral omdat ik Christian Jessen zo leuk vind, maar die is van de herenliefde begrijp ik . Maar los van hem vind ik het een interessant programma over wat doorsnee mensen allemaal kunnen hebben.Ikvind ook dat er vaak dingen voorbij komen waar mensen zo lang mee wachten om naar de dokter te gaan, puur vanwege de schaamte.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 4 september 2011 om 22:01
@Tickel, precies, soms lopen ze al jaren met iets rond. Ach, als ik voor een inwendig onderzoek bij de gynaecoloog lig denk ik altijd: dat is gewoon zijn werk, doet ie elke dag, hij denkt nu gewoon of hij z'n aardappels vanavond kookt of bakt .
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
zondag 4 september 2011 om 22:04
zondag 4 september 2011 om 22:10
quote:misspoes1 schreef op 04 september 2011 @ 22:08:
Ik heb het vorige week voor het eerst gekeken maar ik snap het niet zo goed... Die mensen durven er niet mee naar een arts maar gaan er wel mee akkoord dat het onderzoek op t.v. wordt uitgezonden...?
Vreemd hè?
En dan de volgende dag na uitzending weer gewoon naar je werk
Ik heb het vorige week voor het eerst gekeken maar ik snap het niet zo goed... Die mensen durven er niet mee naar een arts maar gaan er wel mee akkoord dat het onderzoek op t.v. wordt uitgezonden...?
Vreemd hè?
En dan de volgende dag na uitzending weer gewoon naar je werk
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 4 september 2011 om 22:11
quote:misspoes1 schreef op 04 september 2011 @ 22:08:
Ik heb het vorige week voor het eerst gekeken maar ik snap het niet zo goed... Die mensen durven er niet mee naar een arts maar gaan er wel mee akkoord dat het onderzoek op t.v. wordt uitgezonden...?Dat snap ik ook niet, maar het is wel rete interessant
Ik heb het vorige week voor het eerst gekeken maar ik snap het niet zo goed... Die mensen durven er niet mee naar een arts maar gaan er wel mee akkoord dat het onderzoek op t.v. wordt uitgezonden...?Dat snap ik ook niet, maar het is wel rete interessant
“Don’t look back – you’re not going that way.”