Entertainment alle pijlers

Good christian bitches

16-07-2012 19:44 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat kijken, of wie heeft het al gezien?

En heeft er een mening over.







In het preutse Amerika hebben ze bitches al moeten veranderen naar belles. Maar afgekort GCB.

Gemaakt door de makers van Sex and the city.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel leuk.

Zoals Saar zegt: dikke knipoog.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgehaakt....mis de humor
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik vind 't ook niet zo leuk.

Voor Amerikanen is 't misschien grappig en herkenbaar, al die knipogen naar Christenen en hypocrisie, maar dat leeft in Nederland veel minder dan in de US.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het hilarisch.



Als ik Dharma en Greg kijk doe ik heel vaak het geluid uit als die Dharma praat. Zo'n kutwijf, maar de rest van de karakters zijn wel grappig.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik vind Dharma ook (laat ik het netjes houden) een trut.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht al waar ken ik kitten van, van glee dus
Alle reacties Link kopieren
Serie vond ik erg leuk, is alleen maar 1 seizoen gemaakt! Is dus een open einde, seizoen 2 is nooit gekomen helaas. U bent gewaaarschuwd (balen hoor, want vond het echt grappig!)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben tijdens de 2e aflevering in slaap gevallen! Grrrrr.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik had het opgenomen en ben halverwege aflevering een. Naar mijn smaak is het te karikaturaal. Kristin Chenoweth, met al haar talent, vind ik irritant en niet grappig.

Als jurylid bij SYTYCD vond ik haar overigens enig, als actrice heb ik niks met haar.
Alle reacties Link kopieren
De zogenaamde 'dikke' is de enige met een normaal figuur.
Al een account? Log dan hier in.
Die vond ik dan ook lekker uitzien in dat oranje joggingpak.

Met die slagroom om haar mond telefoneren was me dan weer too much.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kalliope schreef op 16 juli 2012 @ 21:52:

Ik vind het hilarisch.



Als ik Dharma en Greg kijk doe ik heel vaak het geluid uit als die Dharma praat. Zo'n kutwijf, maar de rest van de karakters zijn wel grappig.Oh zo blij om dat eens van een ander te horen. Wat een pusherig wijf is dat! Ik erger me kapot aan dat mens. Maar de rest is leuk inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 17 juli 2012 @ 07:03:

Die vond ik dan ook lekker uitzien in dat oranje joggingpak.

Met die slagroom om haar mond telefoneren was me dan weer too much.Yep.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
quote:isadoro schreef op 16 juli 2012 @ 21:02:

Ik vind haar saai, maar ik vind de hoofdrolspeelster in dat soort series altijd verschrikkelijk. Vond Carrie een zeikerd en Ally McBeal verschrikkelijk. Ik vind de andere karakters dan leuk genoeg om te blijven kijkenZeer herkenbaar
Alle reacties Link kopieren
Meredith vind ik ook zo'n miepert bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb beide afleveringen gezien en nu al een hekel aan de hoofdpersoon. Vroeger een kei bitch, maar natuurlijk wel dikke maatjes met de mannen van die vrouwen en dan nu valt die ene man keihard voor haar, ze krijgt alles wat ze wil, die minst neppe uitziende van het stel wordt natuurlijk wel haar vriendin etc etc. Bah nee ik vind haar niet sympathiek overkomen. Die Kitten vind ik dan weer wel erg grappig. Met haar overdreven christelijkheid, hahaha.
Alle reacties Link kopieren
quote:_minny schreef op 17 juli 2012 @ 07:08:

[...]





Oh zo blij om dat eens van een ander te horen. Wat een pusherig wijf is dat! Ik erger me kapot aan dat mens. Maar de rest is leuk inderdaad.Hier nog een. Die Dharma doet ALTIJD wat zij wil, bah
quote:eleonora schreef op 17 juli 2012 @ 03:36:

Ik had het opgenomen en ben halverwege aflevering een. Naar mijn smaak is het te karikaturaal. Kristin Chenoweth, met al haar talent, vind ik irritant en niet grappig.

Als jurylid bij SYTYCD vond ik haar overigens enig, als actrice heb ik niks met haar.



Thank you! Jij verwoordt wat mij maar niet lukte.



Ze is iets teveel Olive Snook (of misschien kan ze gewoon maar 1 typetje echt goed spelen, ik weet het niet).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven