Entertainment alle pijlers

Grenzeloos Verliefd

14-08-2011 20:08 1559 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er nog iemand?
The greatest adventure in life is to follow your heart.
@Coolpack2

Ja dat had ik ook al. Volgens mij zijn ze nog nie zo modern daar in Tanzania en hoort een man dat te doen.
Ik vind haar leuk, en hem ook!

We zien ze niet heel veel samen, maar vooral haar, misschien dat het daarom niet lijkt alsof ze hoteldebotel verliefd op elkaar zijn?
Ik was nog even op zoek naar het stuk waarin Milene, van de vorige aflevering, schrijft over haar breuk met haar vriend. Maar kan het niet vinden, de link die hier stond werkt niet meer. Iemand een samenvatting? :-)
Bij mij doet hij het wel. Misschien heb jij een andere link.

Probeer nog eens.

http://mvarendonk.waarben ... e&page=message&id=3884243
Dank je! Die link doet het inderdaad.
Update staat al op de site!
poeh, ze reist wat af daar.
Volgens mij is ze daar wel snel volwassen(er) geworden.
Leuke update!
Ze is erg zelfstandig inderdaad. Ik vind het een leuk stel. De update is ook positief!
Ik ben wel een beetje verbaasd dat ze nog alitjd bij elkaar zijn. Vind ik heel knap van beiden.
Kan iemand die update even hier neer zetten? Ik forum met iphone

Vanavond leuk stel! Jammer dat hij niet zoveel aan het woord was. Zij is wel een stuk magerder geworden.
- september 2011 -

Een jaar zijn we verder. Veel gebeurd! Goede en moeilijkere tijden gekend. De eerste zes maanden gewoond en gewerkt in Tanga en Akimu wonend en studerend in Lushoto. Elke vrijdag met de bus naar elkaar toe om de weekenden samen te zijn. In de tussentijd een lange weg begaan in de zoektocht naar een betaalde baan. Stad en land afgereisd en in Arusha lag uiteindelijk mijn kans: Ik vond een baan bij de organisatie Jobortunity (www.jobortunity.org)! Een super baan! We wonen nu in een gezellig huisje in Arusha met oh zo vriendelijke buren met lieve kids. Akimu heeft zijn studie in Lushoto met succes afgerond en is nu aangenomen aan een universiteit hier in Arusha. Het gaat goed met ons. Door de liefde kunnen we hoge bergen bedwingen.

Een bezoek aan Nederland maakte de vreugde nog groter! We zijn voor twee weken in Nederland geweest waar we een groot feest gegeven hebben met alle familie en vrienden erbij. Proostend op ons aankomende huwelijk in november 2011. Een avond om nooit te vergeten!

We kijken uit naar onze bruiloft. Het zal een groot (traditioneel) feest worden. Een comité van wel 50 mensen (familie en vrienden van Akimu) zijn er mee aan de slag. M’n familie en beste vrienden zullen erbij zijn. We zullen het beleven. De jurk is al in de maak: De stoffen gekocht, ontwerp gemaakt, en goede kleermaker gevonden. Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

De dagen, weken, maanden vliegen voorbij. We hebben zoveel plannen! Gelukkig is het leven nog lang en hopen we al die tijd samen te kunnen genieten van alles wat het leven ons nog zal bieden. Droom, denk, durf en doe!

Susanne & Akimu
Zondag 25 september 2011: Davitha & Darnell

De 20-jarige Davitha besluit om te gaan emigreren naar haar 35-jarige vriend Darnell in de Verenigde Staten. Zij wil graag in New York City gaan wonen maar komt terecht in Philadelphia.

Eens geen ontwikkelingsland.
Bedankt Margharitaa voor de update. Leuk dat het goed met ze gaat en dat hij ook een goed betaalde baan heeft gevonden. Dat zie je ook wel eens anders gaan in Grenzeloos Verliefd....
Leuke aflevering om te zien. Ik vraag mij alleen wel af waarom ze zo snel al daarheen is gegaan. Ze was al afgestudeerd en gaat dan een onbetaalde stage lopen. Wellicht had ze beter kunnen wachten tot hij klaar was met zijn opleiding. In die periode had ze in Nederland genoeg kunnen verdienen (en sparen) om daarna samen iets te beginnen.

Voor mensen die graag naar grenzeloos verliefd kijken is Liefs uit van de KRO misschien ook wel wat! Nederlandse mannen EN vrouwen die een buitenlandse partner naar Nederland halen.
Als man vind ik Susanne wel aantrekkelijk, echt hollands glorie. Zeker in het zwartleren jasje ziet ze er wel spannend uit. Moet zeggen dat ik dit een van de leukste stellen vind, en ik kijk al sinds het begin. Ik heb echt wel geloof in hen, vind hem ook erg leuk en positief overkomen.Die komen er wel (en dat zeg ik niet snel, ben al snel kritisch bij dit programma).

Het was in ieder geval een enorm verschil met vorige week, snapte echt niet hoe dat meisje met zo´n engerd en lapzwans kon gaan!
Ik heb eerlijk gezegd wel respect voor hoe zij alles aanpakt en ook doorzet. En hoe ze ook alles in haar eentje doet.
Hoe oud zou hij zijn?
Allemaal bij So You Think?
Aha, 19 & 34.
Nee hoor, ik kijk mee! Jeetje, 20 en 35 jaar. Ben benieuwd...
Hij lijkt ook wel een stuk ouder ja
Gezellig! Forum is wel traag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven