Entertainment alle pijlers

Groeten uit Holland

11-01-2019 12:58 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er naar dit programma? Het gaat over 5 Marokkaanse vriendinnen die Nederland gaan ontdekken.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb het verschillende keren gezien.
Sinds deze week in blijven hangen, en wat een leuk programma. Ze hebben zo veel lol. Meester Koen doet het ook erg goed. En gister, met die vaartocht heb ik me suf gelachen.
Is dit programma er al lang?
Alle reacties Link kopieren
Blijenvrij schreef:
11-01-2019 14:08
Sinds deze week in blijven hangen, en wat een leuk programma. Ze hebben zo veel lol. Meester Koen doet het ook erg goed. En gister, met die vaartocht heb ik me suf gelachen.
Is dit programma er al lang?
Dit is het 2e seizoen. Ik stoorde me aan Meester Koen in de aflevering over Zeeland. Hij had het daar over voetballers die Schwalbes maakten; hij noemden hen mietjes en leerde dat de dames ook. Scheldwoorden zijn nergens voor nodig. Het vorig seizoen vond ik leuker, er werd mij iets te veel gesmeten met Allah is groot in de aflevering van dinsdag.
anoniem_129098 wijzigde dit bericht op 12-01-2019 14:21
3.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sito1970 schreef:
11-01-2019 14:24
Dit is het 2e seizoen. Ik stoorde me aan Meester Koen in de aflevering over Zeeland. Hij had het daar over voetballers die Schwalbes maakten; hij noemden hen mietjes en leerde dat de dames ook. Het vorig seizoen vond ik leuker, er wordt mij iets te veel gesmeten met Allah is groot in de aflevering van dinsdag.
Waarom stoort het je? Allahoe akbar wordt helaas geassocieerd met aanslagen maar ik vind het juist heel verfrissend om het in een hele andere context te horen. Zoals sommige Oh my God zeggen, is dit hun stopwoordje.

Ik vindt het een mooi programma. 5 liefdevolle vrouwen die zich helaas onzichtbaar tonen in onze maatschappij.
Alle reacties Link kopieren
sito1970 schreef:
11-01-2019 14:24
Dit is het 2e seizoen. Ik stoorde me aan Meester Koen in de aflevering over Zeeland. Hij had het daar over voetballers die Schwalbes maakten; hij noemden hen mietjes en leerde dat de dames ook. Het vorig seizoen vond ik leuker, er wordt mij iets te veel gesmeten met Allah is groot in de aflevering van dinsdag.
Ben ik met jou eens.
Alle reacties Link kopieren
kleiin schreef:
11-01-2019 23:35
Waarom stoort het je? Allahoe akbar wordt helaas geassocieerd met aanslagen maar ik vind het juist heel verfrissend om het in een hele andere context te horen. Zoals sommige Oh my God zeggen, is dit hun stopwoordje.

Ik vindt het een mooi programma. 5 liefdevolle vrouwen die zich helaas onzichtbaar tonen in onze maatschappij.
Omdat ze net doen of Allah die deltawerken gemaakt heeft. Er werd wel 5 keer geroepen; Allah is groot. Op een gegeven moment ik klaar met die kreten en ben ik verder gezapt. Nee, ik hoef het niet meer te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven