Entertainment alle pijlers

Hannah, Hannah, Sandy! #belowdeck

13-07-2020 23:01 251 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echte fans weten natuurlijk dat dit over de Bravo "Below Deck" tv-serie gaat :cheer: :cheer: waarbij de crew (yachties) van een enorm luxe yachtschip gevolgd wordt in hun vaarseizoen. Ze maken charter tochtjes op een superdeluxe boot met gasten die soms het bloed onder hun nagels vandaan halen en waarbij niks te gek is. En waar ze soms met enkele dagtochten een behoorlijke fooi binnen harken. En uiteraard allerlei intriges en liefdesverhalen onder het personeel :flirting: Kijkt heerlijk weg!

Momenteel draait op Fox de Below Deck Medeteranne serie, seizoen 3 zijn we geloof ik, waarbij het yacht met Captain Sandy in de buurt van Frankrijk vaart. En seizoen 5 is net in Amerika uit.

Er is ook een gewone Below Deck serie te zien op Netflix met Captain Lee, de eerste 2 staan online en ik dacht dat er 4 seizoenen opgenomen zijn? Hoop dat Netflix deze ook snel online zet.

En er schijnt nog een Below Deck Sailing serie te zijn met een zeilschip, nog niet uitgevonden waar ik die kan kijken.

Meer fans hier? :high5:
Alle reacties Link kopieren
Gatti schreef:
24-04-2022 13:11
Ik kijk ook. Vond ze weer heel leuk.

Ja vond het ook leuk. Vond Kate ook hilarisch. De eerste keer dat ik haar zag, vond ik haar niks. Nu veel om haar gelachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven