Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
09-07-2020 12:13
Leuk filmpje hahaha

Een goed filmpje, raak, maar ook wel bizar.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
02-07-2020 08:39
Ja maar ze “kleedt” haar vordering weer “aan” nu een groot deel van haar eerdere claim door de rechter was geschrapt als zijnde “niet relevant “. Gewoon een juridisch spelletje.

Veel interessanter is dat ze nu de namen heeft genoemd van de vijf vrienden die anoniem tegenover dat Amerikaanse tijdschrift hebben verklaard over de brief van Meghan aan haar vader. De namen zijn nog niet vrijgegeven voor het publiek, alleen in de stukken voor de rechtbank.

En dit las ik zo net:

Meghan Markle: 'The Mail dreigt privacy van mijn vriendinnen te schenden'
NU.nl
2 uur geleden



https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout

Meghan Markle heeft het Britse gerechtshof verzocht om The Mail on Sunday te dwingen een geplande publicatie te schrappen. Daarin zou de Britse krant de namen van vijf vriendinnen van de vrouw van de Britse prins Harry bekend willen maken.

De vijf vrouwen deelden in februari 2019 anoniem hun verhaal met het Amerikaanse tijdschrift People.

................
...........................

"Geen van deze vrouwen kiest ervoor in de publiciteit te treden", zegt Markle in een verklaring die is gedeeld door diverse Britse media. "Het zijn jonge moeders die recht hebben op privacy."
..........................

:wtf:
Anoniem een Amer.tijdschrift opzoeken om daar te roddelen over Meghan's vader, er voor zorgen dat het gepubliseerd word, maar zelf voor privacy kiezen omdat ze 'er recht op hebben'. Thomas Markle had dat recht op privacy niet?
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 13:56
11.15% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Dat is de zwakke plek in de rechtszaak: vijf getuigen die niet zouden zijn aangestuurd door Meghan maar die allen wel kennis zouden hebben van de inhoud van de brief van M aan vader, en die vrienden die vervolgens ieder voor zich vonden dat ze daarmee anoniem naar dat Amerikaanse blad moesten stappen. Ik verwacht dat alle vijf moeten getuigen. En dat is waarschijnlijk openbaar.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
09-07-2020 10:27
Afbeelding
Prachtig.
Het Palace of Holyroodhouse in Edinburgh

Ben ik geweest. Mooie binnenplaats. Ook vreemd want het gebouw is aangebouwd tegen een bouwval van een kerk.
Alle reacties Link kopieren
Interessant artikel:

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout

'Manipuleren via de media hebben Harry en Meghan al aardig onder de knie'
Redactie Beau Monde
1 uur geleden


................

Over een paar weken ligt ‘Finding Freedom: Harry and Meghan and the making of a modern royal family’ in de winkel. Het ‘ware verhaal’ over de Sussexit dat hen indirect moet pitchen in hun droomrol van internationale influencers. Het visitekaartje is geschreven door onder anderen de grootste fan van prins Harry en hertogin Meghan, dus ik verwacht weinig kritische noten. Sterker nog, ik vermoed dat Meghan vlijtig heeft meegewerkt aan dit epos (368 pagina’s!) over twee gekwelde zielen die zich manmoedig wisten te ontworstelen aan de gruwelen van leven in buitengewone luxe met indrukwekkende privileges.

Gelukkig hebben we Lady Colin Campbell nog, die ook een boekje over het stel opendoet in ‘Meghan & Harry: the real story’. Ze heeft Markle’tjes in alle soorten en maten te logeren gehad op haar kasteel, ze heeft fenomenale contacten rond de Windsors en schreef ooit een verrassend accurate biografie over prinses Diana. Geen wonder dus, dat Meghan direct wederzijdse contacten op milady afstuurde om te polsen welke kant haar boek opging. “Ze lieten me bellen door vrienden om het verhaal te beïnvloeden,” zegt Lady Campbell. “En om me dingen te ‘voeren’. Het was echt ongelofelijk, ik was razend.”

....................
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Ik denk dat het artikel niet helemaal goed snapt dat via media manipuleren en vrienden om verhaal te laten beinvloeden 2 verschillende dingen zijn.
Alle reacties Link kopieren
The Sun denkt te weten wie de vijf vriendinnen van Meghan zijn die het bestaan van de brief hebben gelekt.

https://www.thesun.co.uk/news/12080855/ ... g-privacy/
De toekomst is niet meer wat het was
Lijkt me enorm stressvol waar ze in zit. Ze zochten rust en geluk maar dat is tot nu toe niet gelukt. Het blijft maar doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
Archie zou meer met peuters moeten kunnen spelen, maar helaas kan dat niet omdat zijn moeder teveel bekendheid geniet. Aldus Meghan en/of de Daily Mail.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... dlers.html

Hoe doen andere beroemdheden dat dan?!
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Bij Kobo Plus is het boek van Lady C al gratis binnen te halen als je een abonnement hebt en dat heb ik.
Wel in het Engels nog maar dat maakt me niet uit.

Ik begin er morgen mee.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
10-07-2020 12:15
Archie zou meer met peuters moeten kunnen spelen, maar helaas kan dat niet omdat zijn moeder teveel bekendheid geniet. Aldus Meghan en/of de Daily Mail.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... dlers.html

Hoe doen andere beroemdheden dat dan?!
Wat een onzinbericht. Het kind is net 1. Op die leeftijd leren ze nog niks van elkaar hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
10-07-2020 12:38
Wat een onzinbericht. Het kind is net 1. Op die leeftijd leren ze nog niks van elkaar hoor.

Inderdaad.
Ik ben het helemaal met je eens.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Dus 5 zogenaamde vriendinnen lekken informatie naar een roddelblad maar moeten nu volgens Meghan anoniem blijven...

Er wordt gedaan alsof het hier gaat om kroongetuigen in de zaak van Ridouan Taghi. Doe normaal.

Volgende keer afspreken met je vriendinnen dat ze zich niet meer uitlaten over je prive zaakjes.

Er is ook nog kansje dat ze dit zelf heeft gelekt, da's heel normaal in bepaalde kringen maar je staat er dan wel een beetje ongemakkelijk op natuurlijk. Het feit dat ze wil dat de vriendinnen anoniem blijven geeft wel aan dat ze achter hun lekken stond anders was ze wel boos op hun geworden in plaats van op een roddelblad.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
10-07-2020 10:17
The Sun denkt te weten wie de vijf vriendinnen van Meghan zijn die het bestaan van de brief hebben gelekt.

https://www.thesun.co.uk/news/12080855/ ... g-privacy/

Als ik de kop lees in dat artikel van The Sun , dan lees ik een vraag "zullen dit die vriendinnen zijn?' En dan vijf foto's van vijf vriendinnen met onder elke foto de naam en 'kan verwijzen naar' en 'misschien':

1: kan verwijzen naar de "voormalige beste vriendin" ...........(naam gewist),

2: Er wordt beweerd dat de 'vriend uit LA' in het artikel pilates-instructeur .....(naam gewist)

3: De 'voormalige co-ster'-bron is misschien actrice .....(naam gewist).

4:Universiteitsvriend .........(naam gewist) wordt beschouwd als de 'oude vriend'

5:Actrice .....(naam gewist) kan een bron zijn die wordt beschreven als een 'eenmalige collega'


Het is dus allemaal 'giswerk'. En dat staat er dus ook in. Als het niet zeker is kunnen ze dat niet maken vind ik.

Maar bij foto 1 kan ik begrijpen dat Meghan liever niet heeft dat haar naam genoemd word omdat die beste-vriendschap 'uit' is.

Meghan heeft een drie pagina's lange getuigenverklaring ingediend waarin ze de 'Mail on Sunday' van wreedheid ( :wtf: )beschuldigd omdat die dreigen de namen van de vijf vriendinnen bekend te maken.

Maar in het artikel van gisteren word toch het idee gegeven dat de pers echt wel weet wie die vriendinnen zijn en dat Meghan niet wil dat ze bekend gemaakt worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 10-07-2020 13:31
Reden: namen gewist
9.59% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Zie:


Meghan Markle: 'The Mail dreigt privacy van mijn vriendinnen te schenden'
NU.nl
1 dag geleden



https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout
...............
The Mail on Sunday heeft inmiddels een reactie gegeven. De krant meent niet de intentie te hebben om namen te publiceren, maar begrijpt niet waarom ze geheim moeten worden gehouden. Markle zou de gedeelde verhalen van haar vrienden willen gebruiken als bewijs in de zaak die ze eerder startte tegen de tabloidkrant.

Het advocatenteam van de krant heeft daarom aan de raadgevers van Markle gevraagd in hoeverre het nog belangrijk is dat hun namen verborgen blijven, omdat "hun verhalen een grote rol spelen in deze zaak".


....................
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
10-07-2020 10:47
Lijkt me enorm stressvol waar ze in zit. Ze zochten rust en geluk maar dat is tot nu toe niet gelukt. Het blijft maar doorgaan.
Het zou ook wel helpen, als ze zelf iets minder de schijnwerpers opzoeken vermoed ik.
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
10-07-2020 14:01
Het zou ook wel helpen, als ze zelf iets minder de schijnwerpers opzoeken vermoed ik.

Inderdaad.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
09-07-2020 22:07
Ik denk dat het artikel niet helemaal goed snapt dat via media manipuleren en vrienden om verhaal te laten beinvloeden 2 verschillende dingen zijn.

Ik moest even nadenken maar toen bleek dat artikel waaruit Fleur citeerde nog veel langer te zijn ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
10-07-2020 14:21
Ik moest even nadenken maar toen bleek dat artikel waaruit Fleur citeerde nog veel langer te zijn ;-)


Ik had de link geplaatst. En een stukje er uit gequote. Waar ik stippellijntjes zet weet je dat er meer te lezen is, volgens mij mag ik niet het hele artikel plaatsen. Nu een ander stukje uit het artikel:


Fleurtje_5 schreef:
09-07-2020 14:01
Interessant artikel:

https://www.msn.com/nl-nl/entertainment ... ailsignout

................

.................................
Meghan is idolaat van haar wijlen schoonmoeder, haar droom is in de voetsporen te treden van de ‘People’s Princess’, die veel heeft gedaan voor het zichtbaar maken van onder anderen daklozen en aidspatiënten. Harry en Meghan toonden eerder aan ook aanleg te hebben voor dit soort zaken, maar vooralsnog manifesteert het stel weinig op dat gebied. Als het hen echt daarom was gegaan, zouden ze vermoedelijk beter af zijn geweest binnen het Koninklijk Huis. Manipuleren via de media daarentegen, dat hebben ze al aardig onder de knie. Waarbij enige hypocrisie hen niet vreemd is.

Harry en Meghan hebben een aantal tabloids in de ban gedaan, waaronder The Sun. Hun boek wordt uitgegeven door Day Street Books. Dat is eigendom van Harper Collins, dat weer eigendom is van Rupert Murdoch’s News Corp, tevens eigenaar van… The Sun. Met al die principes van het stel blijkt het dus best mee te vallen, als er geld mee te verdienen is. Laat ik het zo zeggen: het aura van Diana is vooralsnog ver weg.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
blauwe_emmer schreef:
10-07-2020 14:01
Het zou ook wel helpen, als ze zelf iets minder de schijnwerpers opzoeken vermoed ik.
Echt wel. Ze heeft het aan zichzelf te danken. Ze is manipulatief en selfisch en denk overal controle over te hebben, maar maakt het door d'r oogkleppen alleen maar erger.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
10-07-2020 12:15
Archie zou meer met peuters moeten kunnen spelen, maar helaas kan dat niet omdat zijn moeder teveel bekendheid geniet. Aldus Meghan en/of de Daily Mail.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... dlers.html

Hoe doen andere beroemdheden dat dan?!
Ja joh, was dan in the UK gebleven. 3 (kleine) kinderen in de familie om mee te spelen!!
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk wel heel sneu allemaal. Het begon zo mooi en volgens mij zijn ze hartstikke verliefd op elkaar en dolblij met archie maar het zit op de een of andere manier niet mee met alles wat ze willen en doen.
Alle reacties Link kopieren
Meghan blijkt bij de Kamer van Koophandel (Companies House) onder Sussex Royal geregistreerd te zijn als voormalig promovenda/doctor (PhD), een wetenschappelijke titel die zij niet mag voeren.
hamer wijzigde dit bericht op 11-07-2020 08:36
Reden: Woord “voormalig” toegevoegd
5.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=oCwWlJ7pKTM

Interessante docu....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
10-07-2020 12:18
Bij Kobo Plus is het boek van Lady C al gratis binnen te halen als je een abonnement hebt en dat heb ik.
Wel in het Engels nog maar dat maakt me niet uit.

Ik begin er morgen mee.
waaah ik ben benieuwd.... geef je ons wel wat smeuïge details straks???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven