Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan Deel 4

19-04-2020 11:15 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

ps.
Dit topic gaat over Harry en Meghan, maar hun familie's, vrienden of naaste collega's mogen ook genoemd worden. Alles rond Harry en Meghan.
Vader Thomas en halfzus Samantha Markle, en Meghan's vriendinnen werden in de media met regelmaat genoemd, dan mogen zeker ook Harry's familie en vriendenkring genoemd worden.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 24-04-2020 16:58
Reden: ps toegevoegd
26.33% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
04-07-2020 15:06
Hij zegt het er altijd bij dat hij niemand diagnosticeerd.
De persoon dient meer als kapstok om wat te vertellen over verschillende persoonlijkheidsstoornissen of kenmerken.

Overigens heeft hij een gortdroge humor waar ik wel van hou maar dat terzijde.
Oke
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
04-07-2020 14:38
Inderdaad.

ps. je post staat in mijn bericht, nu lijkt het net alsof ik bovenstaande heb geschreven.
Oeps, dat was niet mijn bedoeling Fleurtje_5 😉
Wel grappig, als ik bij een aantal van jullie een diagnose zou stellen op basis van je postgedrag was het huis te klein.
anoniem_394553 wijzigde dit bericht op 04-07-2020 17:26
0.83% gewijzigd
Merys schreef:
04-07-2020 17:20
Wel grappig, als ik bij een aantal van jullie een diagnose zou stellen ip basis van je postgedrag was het huis te klein.

Mooi een psych in de zaal. Ik ben wel benieuwd wat er bij mij uitkomt, roept u maar.
Alle reacties Link kopieren
Uit het boek van Lady C:

Nadat hovelingen hadden begrepen dat het Harry geestelijk niet goed ging de afgelopen maanden (hij deed bepaalde uitlatingen deed tegenover vrienden over dat hij “hier niet voor had getekend”), zijn ze begonnen een exit-strategie op te stellen voor het geval Harry terug wil haar huis.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
02-07-2020 21:06
Okee, het is The Mirror, maar toch, als die Lady Campbell daadwerkelijk dit soort dingen zegt, kan ik haar echt niet serieus nemen over het boek.

https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity- ... n-22291707

Lady C ontkent dat gezegd te hebben. Ze klaagt het blad aan (al is mij niet duidelijk of dat hiervoor is of voor iets anders).

Hier is haar reactie vanaf 4:20 minuten (waarschuwing: ze kan wel grof zijn):

https://youtu.be/ElD9alTMrd0
Hamer schreef:
04-07-2020 23:02
Lady C ontkent dat gezegd te hebben. Ze klaagt het blad aan (al is mij niet duidelijk of dat hiervoor is of voor iets anders).

Hier is haar reactie vanaf 4:20 minuten (waarschuwing: ze kan wel grof zijn):

https://youtu.be/ElD9alTMrd0

Waarschuwde je nou voor het anus-verhaal? :proud:
Ik ben bij 10:50 dus misschien komt het nog...
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
04-07-2020 22:47
Uit het boek van Lady C:

Nadat hovelingen hadden begrepen dat het Harry geestelijk niet goed ging de afgelopen maanden (hij deed bepaalde uitlatingen deed tegenover vrienden over dat hij “hier niet voor had getekend”), zijn ze begonnen een exit-strategie op te stellen voor het geval Harry terug wil haar huis.

Ik geloof Lady C
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
04-07-2020 23:02
Lady C ontkent dat gezegd te hebben. Ze klaagt het blad aan (al is mij niet duidelijk of dat hiervoor is of voor iets anders).

Hier is haar reactie vanaf 4:20 minuten (waarschuwing: ze kan wel grof zijn):

https://youtu.be/ElD9alTMrd0

Goed van Lady C. Ze legt het ook heel breed uit wat ze wel en niet heeft gezegd. Leuke humor heeft ze ook.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
04-07-2020 23:21
Waarschuwde je nou voor het anus-verhaal? :proud:
Ik ben bij 10:50 dus misschien komt het nog...

Onder andere. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Maar is die Lady C nou een insider die ook echt mag aanschuiven bij het kerstdiner van de Royals? Of is ze iemand die vroeger aanzien had, maar nu teert op vervlogen tijden.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
05-07-2020 11:21
Maar is die Lady C nou een insider die ook echt mag aanschuiven bij het kerstdiner van de Royals? Of is ze iemand die vroeger aanzien had, maar nu teert op vervlogen tijden.
Niet bij het kerstdiner maar ze is bevriend met diverse leden van het Britse en van andere koningshuizen. Het is in ieder geval niet prinses Michael van Kent aan wie ze duidelijk een hekel heeft. Ik vermoed dat ze bevriend is met prins Richard, hertog van Gloucester en/of met prins Edward, hertog van Kent (niet te verwarren met prins Edward, graaf Wessex). Maar dat is mijn vermoeden.
Alle reacties Link kopieren
'Stichting Harry en Meghan officieel ontbonden'
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -ontbonden
03 jul. 2020
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
04-07-2020 10:09
Als hij spreekt over de invictus games en geestelijke gezondheid denk ik dat hij oprecht is en zich daar ook echt voor in heeft gezet.

Dit en het milieu verhaal komt gezien zijn daden niet oprecht over en is dus niet handig wat mij betreft. Het komt op mij over als meeliften maar misschien is het de invloed van zijn vrouw. Toch zou ik dan mijn betrokkenheid eerst laten zien in daden (in plaats van met smoesjes komen) en daarna pas gaan preken.

En misschien, als je vindt dat je het echt niet kunt voorkomen -dat vele vliegen en rondreizen- moet je besluiten dat je het volk daar dan voorlopig even niet op aanspreekt.

Nog even hier op terug komen. Bij de invictum Games én bij Heads together (wat hij samen met zijn broer en schoonzus deed) was Harry oprecht. Dat geloof ik meteen.

Nu lijkt het wel alsof hij naarstig op zoek is naar goede doelen, zodat hij én zijn vrouw zelf beter uit de verf komen. Zouden ze het ook doen als er geen media-aandacht bij was?
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
05-07-2020 12:42
Niet bij het kerstdiner maar ze is bevriend met diverse leden van het Britse en van andere koningshuizen. Het is in ieder geval niet prinses Michael van Kent aan wie ze duidelijk een hekel heeft. Ik vermoed dat ze bevriend is met prins Richard, hertog van Gloucester en/of met prins Edward, hertog van Kent (niet te verwarren met prins Edward, graaf Wessex). Maar dat is mijn vermoeden.
Oh dan is ze natuurlijk helemaal op de hoogte! De vage vrienden van mijn ooms en tantes die ik alleen tref op begrafenissen weten ook alles over mij en mijn leven. Tuurlijk is alles wat Lady C schrijft helemaal waar en zit er geen greintje wrok of eigen-portemonnee-belang bij. :facepalm:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
05-07-2020 12:42
Niet bij het kerstdiner maar ze is bevriend met diverse leden van het Britse en van andere koningshuizen. Het is in ieder geval niet prinses Michael van Kent aan wie ze duidelijk een hekel heeft. Ik vermoed dat ze bevriend is met prins Richard, hertog van Gloucester en/of met prins Edward, hertog van Kent (niet te verwarren met prins Edward, graaf Wessex). Maar dat is mijn vermoeden.
Rare vrienden. Het zal toch wat zijn dat vrienden van mij boeken gaan schrijven over mijn familie , met informatie die ze never nooit niet zou hebben gehad als ik niet bevriend met
haar zou zijn geweest. Voor je het weet speel je zelf de hoofdrol in een boek.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Het boek heeft al goede beoordelingen. Er is veel lof over haar.

https://translate.google.com/translate? ... ch&pto=aue

Lady Colin Campbell is de bestsellerauteur van de New York Times van Diana in Private en The Untold Life of Queen Elizabeth, the Queen Mother. Ze verdeelt haar tijd tussen Londen en Castle Goring.


2 juli 2020:
https://beaumonde.nl/artikel/244258/mee ... k-waard-is
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
05-07-2020 11:21
Maar is die Lady C nou een insider die ook echt mag aanschuiven bij het kerstdiner van de Royals? Of is ze iemand die vroeger aanzien had, maar nu teert op vervlogen tijden.
Tja hoe komt Evert Santegoeds aan zijn informatie? Toch ook via mensen die dichter bij het vuur zitten, die wel aanwezig waren op een bruiloft, dinner, enzovoort. Soms zijn het kennissen die informatie doorspelen, soms zijn het vrienden die informatie (met goedkeuring) doorspelen. Sommige informatie kan je nou eenmaal niet via de officiele kanalen communiceren. Ze zoeken altijd meerdere bronnen voordat ze iets durven te publiceren. Hun reputatie hangt hier vanaf, anders kan iedereen wel een Evert Santegoeds of Lady C uithangen, dat is lastiger dan je denkt.

Het interessante is dat het eerst altijd als roddel afgedaan wordt, maar later 9 van de 10 keer gewoon waar blijken te zijn. Dit blijkt nu toch ook weer bij de verhalen over Meghan en Harry?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
05-07-2020 14:43
Tja hoe komt Evert Santegoeds aan zijn informatie? Toch ook via mensen die dichter bij het vuur zitten, die wel aanwezig waren op een bruiloft, dinner, enzovoort. Soms zijn het kennissen die informatie doorspelen, soms zijn het vrienden die informatie (met goedkeuring) doorspelen. Sommige informatie kan je nou eenmaal niet via de officiele kanalen communiceren. Ze zoeken altijd meerdere bronnen voordat ze iets durven te publiceren. Hun reputatie hangt hier vanaf, anders kan iedereen wel een Evert Santegoeds of Lady C uithangen, dat is lastiger dan je denkt.

Het interessante is dat het eerst altijd als roddel afgedaan wordt, maar later 9 van de 10 keer gewoon waar blijken te zijn. Dit blijkt nu toch ook weer bij de verhalen over Meghan en Harry?
Ik ken geen enkele roddel over hen die bewezen waar is gebleken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
05-07-2020 14:12
Rare vrienden. Het zal toch wat zijn dat vrienden van mij boeken gaan schrijven over mijn familie , met informatie die ze never nooit niet zou hebben gehad als ik niet bevriend met
haar zou zijn geweest. Voor je het weet speel je zelf de hoofdrol in een boek.
Als je er over nadenkt is het toch eigenlijk juist niet raar, maar juist heel duidelijk. Praat je met Lady dan weet je dat de informatie die je haar geeft uiteindelijk gebruikt wordt voor haar zoveelste boek. Wil je dat niet, dan praat je niet met Lady C. Heb je vrienden die bij Lady C op de koffie komen, dan deel je met deze vrienden geen zaken waarvan je niet wil dat ze in haar boek verschijnen.

Zo gaat het in het gewone leven toch ook, alleen komt er geen boek. Je weet wie van je vrienden en familie een geheim kan bewaren en wie niet en daar hou je rekening mee wanneer dat nodig is.

Even iets anders:
Ik vind het persoonlijk raar als mensen teleurgesteld zijn omdat een vriendin een geheim toch doorverteld heeft. Terwijl ze hun geheim zelf blijkbaar al niet voor zich konden houden, hoe kan je dan verwachten dan een ander dat wel kan?
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
05-07-2020 14:12
Rare vrienden. Het zal toch wat zijn dat vrienden van mij boeken gaan schrijven over mijn familie , met informatie die ze never nooit niet zou hebben gehad als ik niet bevriend met
haar zou zijn geweest. Voor je het weet speel je zelf de hoofdrol in een boek.


Er komt nog een boek aan van ene Tom Quinn. Daar wordt nu al weer reclame voor gemaakt. Van wat daarvan tot nu toe bekend is, komen H en M er in dat boek zeker niet beter vanaf dan bij Lady C.
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
05-07-2020 16:09
Er komt nog een boek aan van ene Tom Quinn. Daar wordt nu al weer reclame voor gemaakt. Van wat daarvan tot nu toe bekend is, komen H en M er in dat boek zeker niet beter vanaf dan bij Lady C.
Nog een boek?
We hebben dus dat boek van Lady C, dan Royals at War van Dylan Howard, dan hun eigen boek en dan nog eentje? We hebben het er maar druk mee.....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
05-07-2020 16:28
Nog een boek?
We hebben dus dat boek van Lady C, dan Royals at War van Dylan Howard, dan hun eigen boek en dan nog eentje? We hebben het er maar druk mee.....


Ja volgens mij willen er mensen graag geld verdienen.
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
05-07-2020 14:43
Tja hoe komt Evert Santegoeds aan zijn informatie? Toch ook via mensen die dichter bij het vuur zitten, die wel aanwezig waren op een bruiloft, dinner, enzovoort. Soms zijn het kennissen die informatie doorspelen, soms zijn het vrienden die informatie (met goedkeuring) doorspelen. Sommige informatie kan je nou eenmaal niet via de officiele kanalen communiceren. Ze zoeken altijd meerdere bronnen voordat ze iets durven te publiceren. Hun reputatie hangt hier vanaf, anders kan iedereen wel een Evert Santegoeds of Lady C uithangen, dat is lastiger dan je denkt.

Het interessante is dat het eerst altijd als roddel afgedaan wordt, maar later 9 van de 10 keer gewoon waar blijken te zijn. Dit blijkt nu toch ook weer bij de verhalen over Meghan en Harry?
Lady C werd indertijd ook verguisd met haar verhalen omtrent Diana omtrent de boulimie en haar affaires, die bleken achteraf gewoon waar te zijn. De tijd zal het leren omtrent deze verhalen.
blauwe_emmer wijzigde dit bericht op 05-07-2020 16:52
2.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hamer schreef:
05-07-2020 16:32
Ja volgens mij willen er mensen graag geld verdienen.
Ja en jullie geven het graag uit, dus dat treft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven