Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan deel 7

26-03-2021 21:01 2375 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwste deel over Harry en Meghan.

Om dit topic te laten bestaan zijn er een aantal voorwaarden aan verbonden.

1. De koninklijke familie wordt niet gebashed. Daarbij behoren ook Harry, Meghan en Archie.
2. Er worden geen racistische uitlatingen gedaan.
3. Er wordt niet geshamed of geblamed.
4. Er worden geen rare vergelijkingen gemaakt met andere families.

Oftewel houdt het netjes.

Wordt er niet de voorwaarden gehouden dan zullen we het topic wederom sluiten of zelfs verwijderen en voorlopig geen nieuw deel meer toestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Hier vind je de voorgaande delen.

Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

Deel 4: Harry en Meghan Deel 4
entertainment/harry-en-meghan-deel-4/li ... start=3000

Deel 5: Harry en Meghan deel 5
entertainment/harry-en-meghan-deel-5/li ... 49?style=4

Deel 6: Harry en Meghan deel 6
entertainment/harry-en-meghan-deel-6/li ... p=32696528#

Dit topic gaat over Harry en Meghan en hun families, maar ook hun vrienden of naaste collega's mogen genoemd worden. Gewoon alles over H en M en hun omgeving.

Afbeelding

Afbeelding
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Jouw punt 1 klopt niet: de koninklijke familie wordt niet gebasht, en daarbij horen ook Harry en Meghan. Zij hebben er zelf voor gekozen zich terug te trekken, dus ook hun koninklijke titel op te geven.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nou moe, ik dacht alweer dat er een onvertogen woord teveel was geschreven, blijkt het gewoon een nieuw topic.

Op de moderators dan maar! :cheers:
Alle reacties Link kopieren
👑
Alles komt goed, alleen de rest niet
👸🤴
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 05-07-2021 23:03
97.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Thomas Markle is hoogstpersoonlijk 1000 mijl naar Oprah Winfrey’s huis gereden en heeft daar een enveloppe afgegeven met daarin het verzoek aan Oprah om hem ook te interviewen om zijn kant van het verhaal te horen.
Dit (uiteraard) in het bijzijn van fotografen.
Oprah woont toch niet eens zover van Meghan en Harry vandaan?

https://www.thesun.co.uk/news/14468921/ ... interview/
mdh wijzigde dit bericht op 26-03-2021 22:46
3.64% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ze wonen 1 mijl bij elkaar vandaan.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
26-03-2021 22:32
Ze wonen 1 mijl bij elkaar vandaan.
Ik dacht eigenlijk dat de wijk waarin ze wonen, soortement van afgesloten was, een compound alleen toegankelijk voor bewoners en aangekondigde bezoekers. Maar dat is blijkbaar niet zo.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
26-03-2021 22:27
Thomas Markle is hoogstpersoonlijk 1000 mijl naar Oprah Winfrey’s huis gereden en heeft daar een enveloppe afgegeven met daarin het verzoek aan Oprah om hem ook te interviewen om zijn kant van het verhaal te horen.
Dit (uiteraard) in het bijzijn van fotografen.
Oprah woont toch niet eens zover van Meghan en Harry vandaan?

https://www.thesun.co.uk/news/14468921/ ... interview/
Oprah schijnt meerdere huizen in die omgeving te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
26-03-2021 21:08
Nou moe, ik dacht alweer dat er een onvertogen woord teveel was geschreven, blijkt het gewoon een nieuw topic.

Op de moderators dan maar! :cheers:
Er zijn anders drie nieuwe bannelingen, zie het bantopic.
Hamer schreef:
26-03-2021 23:01
Er zijn anders drie nieuwe bannelingen, zie het bantopic.


Wat had Ellerlilalinne voor vreselijks gezegd dan? Ik dacht dat ik alles gelezen had, mij is niets geks opgevallen.
Behalve die achterlijke post over over die zogenaamde hartaanval die pa Markle goed uitkwam.

Dat laatste door een forummer waar ik dergelijke uitspraken prima bij vind passen gezien mijn ervaring met dat licht, die zit hier gewoon om het rellen.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
26-03-2021 23:27
Wat had Ellerlilalinne voor vreselijks gezegd dan? Ik dacht dat ik alles gelezen had, mij is niets geks opgevallen.
Behalve die achterlijke post over over die zogenaamde hartaanval die pa Markle goed uitkwam.

Dat laatste door een forummer waar ik dergelijke uitspraken prima bij vind passen gezien mijn ervaring met dat licht, die zit hier gewoon om het rellen.
Wat Ellerlalinne betreft..... Ik denk een optelsom van kritiek die dan valt onder “afbranden” volgens de moderators. Ik vind een maand verbanning wel veel vergeleken met de 24 uursverbanning voor die opmerking over een dubbele hartaanval.
Hamer schreef:
27-03-2021 02:24
Wat Ellerlalinne betreft..... Ik denk een optelsom van kritiek die dan valt onder “afbranden” volgens de moderators. Ik vind een maand verbanning wel veel vergeleken met de 24 uursverbanning voor die opmerking over een dubbele hartaanval.

Die maakte zij niet, maar iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
27-03-2021 07:02
Die maakte zij niet, maar iemand anders.
Ja dat weet ik, daarom maak ik die vergelijking ook. Ellerlalinne krijgt een maandban en dat is lang, vergeleken voor een ban van slechts 24 uur voor een misselijke opmerking waarbij wordt gezegd dat een dubbele hartaanval goed uitkomt. Ik vind het verschil in ban nogal groot.
Hamer schreef:
27-03-2021 08:35
Ja dat weet ik, daarom maak ik die vergelijking ook. Ellerlalinne krijgt een maandban en dat is lang, vergeleken voor een ban van slechts 24 uur voor een misselijke opmerking waarbij wordt gezegd dat een dubbele hartaanval goed uitkomt. Ik vind het verschil in ban nogal groot.

Ik denk omdat zij al eerder een ban had en volgens mij niet alleen in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Er was twijfel of Philip wel of niet alles meekreeg van het interview tijdens zijn verblijf in het ziekenhuis, maar kennelijk dus wel.

https://www.thenews.com.pk/latest/80923 ... arkle-news
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Merys schreef:
27-03-2021 07:02
Die maakte zij niet, maar iemand anders.
Dat schrijf ik toch ook niet.
Merys schreef:
27-03-2021 08:39
Ik denk omdat zij al eerder een ban had en volgens mij niet alleen in dit topic.

Dat had die andere forummen ook. Weekban was dat.

Maar goed: ben je een beetje tevreden over hoe het gaat?
Alle reacties Link kopieren
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ter-wereld?

Vraag is alleen of het echt een eer is.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
De Televaag zit achter een betaalmuur.

Maar het zal wel gaan over dat William tot meest sexy weet ik veel wat is gebombardeerd, want dat soort gein verkoopt.

Ik zag hem laatst in een of andere video van een podcast, verassend leuke vent. Heel wat beter te hebben dan 'had ik al gezegd dat ik een heel zwaar leven heb Harry'.



https://youtu.be/hpUyNyeTM9A
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
27-03-2021 19:45
De Televaag zit achter een betaalmuur.

Maar het zal wel gaan over dat William tot meest sexy weet ik veel wat is gebombardeerd, want dat soort gein verkoopt.

Ik zag hem laatst in een of andere video van een podcast, verassend leuke vent. Heel wat beter te hebben dan 'had ik al gezegd dat ik een heel zwaar leven heb Harry'.



https://youtu.be/hpUyNyeTM9A
Dat is echt appels met peren vergelijken. Er zijn ook genoeg filmpjes waarbij Harry leuk uit de hoek komt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
DG2015 schreef:
27-03-2021 20:11
Dat is echt appels met peren vergelijken. Er zijn ook genoeg filmpjes waarbij Harry leuk uit de hoek komt.

Nee hoor, ik vergelijk twee broers met dezelfde achtergrond.
William is wel heel erg kaal maar zoals gezegd een leuke man. Maar dat vind ik ook van Harry, beide lijken me wel fijne gezelschap.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
27-03-2021 20:21
Nee hoor, ik vergelijk twee broers met dezelfde achtergrond.
Maar het onderwerp waarover ze spreken is heel anders. Zoals ik al zei, er zijn ook genoeg filmpjes waarop Harry lollig uit de hoek komt.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven