Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Waarom wordt er nog elke x van camping de Orange waffle gesproken? Ik heb er nog nooit een gast of een tent gezien! En die vreselijke jaloerse houding van Astrid en Addy, walgelijk stel! Lekker voorbeeld voor hun kind ook wat er naast zat. Addy met z'n opmerking possekte ook... Addy je bent een kwal! Je hebt nog geen cent verdient in bijna een jaar!

Posjes genieten lekker van hun leventje momenteel. Ik vind die Tygo zo'n heerlijk ventje, zou die echt effe in z'n wangen willen knijpen!
Alle reacties Link kopieren
Het zijn niet alleen de sneren die Addy uitdeelt; hij is echt iemand die denkt zichzelf omhoog te steken door een ander naar beneden te halen. Met die opmerking over de opvoeding impliceert hij dat hij het vele malen beter doet dan zijn ouders.
Maar goed, het is vanaf dag 1 al de grote Addy show waarbij hij zichzelf constant in het middelpunt moet plaatsen en een vrouw die de hele tijd schaapachtig lacht en nooit eens tegengas geeft.
En dan zeggen dat hij niet in de belangstelling hoeft te staan ... :rofl:
Alle reacties Link kopieren
'In the picture staan' is niks voor hem zegt ie, met een complete cameraploeg op z'n snufferd gericht.
noesa wijzigde dit bericht op 19-10-2017 04:47
17.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ikje86 schreef:
16-10-2017 22:51
Waarom wordt er nog elke x van camping de Orange waffle gesproken? Ik heb er nog nooit een gast of een tent gezien!

Precies. Er ís ook helemaal geen camping. Ze hebben welgeteld 1 cabaña en 1 miezerig tentje. En ze hebben ook geen campingvergunning, waardoor ze geen geld mogen vragen.

Pablo en Hernan hadden net 70 gasten over de vloer gehad. Addy NUL.
En tóch doet Addy op Facebook alsof hij bijna compleet volgeboekt is, en dat er nog slechts sprake is van 'beperkte beschikbaarheid'. :facepalm:

Er zitten echt een paar flinke steken los bij die malloot. Het ergste is dat hij constant probeert mensen een rad voor ogen te draaien.
Ik vond het heel dapper van de dames om die tank op te halen en plaatsen ging echt goed. Leuk het plezier hiervan te zien, net als bij het plaatsen. Een tegenhanger van het Chagrijn bij van Wichen. Ik had het idee dat er nu eens zonder maskers op gefilmd werd, net als aan tafel, want er waren opeens ook geen tafelmanieren meer...bbbrrr

Dat posfeest is ook niet mijn ding. Praten en elkaar niet eens kunnen verstaan. Ik geloof dat Björn nog aardig zichzelf blijft, maar Tygo wordt steeds arroganter als ze dit niet gaan afremmen. Maar aangezien ze zelf genieten van alle roem, verwacht ik dit niet. En ik ben het wel eens met astrid dat Stefan echt niet zo positief is en zich een imago aanmeet op tv. Ik begrijp haar verbazing wel.

Tsja. Die yoga's...ook hier weer de Jeroen show. Gelukkig zijn Pablo e n Hernan er nog. Hernan schrijft trouwens steeds vaker mee op FB. Het schoonmaken kwam idd over als imago poetsen en zag maar 1 vreemde gast bij yoga ipv klas vol en die droeg ook nog shirt van yoga school. Hernan heeft op fb wel een foto van een juf met een kinderklas gedeeld en het schijnt dat de Zuma lessen in de school door de gemeente vergoed worden.
Kunnen Hernan en Pablo die honden niet overnemen? Volgens mij zijn dat echte dierenvrienden. Heel positieve en aardige mensen!
grasklokje schreef:
17-10-2017 08:15
Ik vond het heel dapper van de dames om die tank op te halen en plaatsen ging echt goed. Leuk het plezier hiervan te zien, net als bij het plaatsen. Een tegenhanger van het Chagrijn bij van Wichen. Ik had het idee dat er nu eens zonder maskers op gefilmd werd, net als aan tafel, want er waren opeens ook geen tafelmanieren meer...bbbrrr

Dat posfeest is ook niet mijn ding. Praten en elkaar niet eens kunnen verstaan. Ik geloof dat Björn nog aardig zichzelf blijft, maar Tygo wordt steeds arroganter als ze dit niet gaan afremmen. Maar aangezien ze zelf genieten van alle roem, verwacht ik dit niet. En ik ben het wel eens met astrid dat Stefan echt niet zo positief is en zich een imago aanmeet op tv. Ik begrijp haar verbazing wel.

Ja, ik ga Karel en An en hun vrienden steeds meer waarderen. Eerst werd ik een beetje kriebel van die twee, maar het echte plezier spatte er dit keer vanaf. Het zijn harde werkers die niet snel terugdeinzen voor iets.
Over Tygo ben ik het ook met je eens. Een grappig en levendig kind, maar hij kent geen grenzen en hij komt daardoor steeds minder leuk over. Ilona en Stefan lijken alles best te vinden wat hij doet. Bjorn zoekt de aandacht niet, hij blijft gewoon lekker zichzelf. Ik vind Ilona niet meer zo prettig, het is net of ze het steeds meer in haar bol krijgt.
Noesa schreef:
17-10-2017 05:34
Precies. Er ís ook helemaal geen camping. Ze hebben welgeteld 1 cabaña en 1 miezerig tentje. En ze hebben ook geen campingvergunning, waardoor ze geen geld mogen vragen.

Pablo en Hernan hadden net 70 gasten over de vloer gehad. Addy NUL.
En tóch doet Addy op Facebook alsof hij bijna compleet volgeboekt is, en dat er nog slechts sprake is van 'beperkte beschikbaarheid'. :facepalm:

Er zitten echt een paar flinke steken los bij die malloot. Het ergste is dat hij constant probeert mensen een rad voor ogen te draaien.
Gelukkig dat ze geen gasten op de camping hadden. Zag je die rotzooi en afwas daarbuiten bij het washok? Zou wat zijn als die camping gast daar ook van gebruik moeten maken. Arme kinderen in de kou hun tandenpoetsen. Lekker ook als je s nachts naar de wc moet!
De jaloezie druipt er inderdaad vanaf bij Addy en Astrid. Ze kunnen het niet hebben dat fam Pos in luxe leeft, allemaal leuke dingen doen met de kinderen en er goed van eten. Bij het gezin van Addy is het armoe troef. In de kou je tanden moeten poetsen, 's nacht naar buiten moeten om naar de wc te gaan en hele karige maaltijden. Gisteren weer een paar aangebrande mini pannenkoekjes als avondmaaltijd.
Ikje86 schreef:
17-10-2017 09:32
Gelukkig dat ze geen gasten op de camping hadden. Zag je die rotzooi en afwas daarbuiten bij het washok? Zou wat zijn als die camping gast daar ook van gebruik moeten maken. Arme kinderen in de kou hun tandenpoetsen. Lekker ook als je s nachts naar de wc moet!

Nou zeg, brrrrr....ik kreeg heb koud toen ik ernaar keek! Maar we zijn hier natuurlijk erg verwend he?
Blondie456 schreef:
17-10-2017 09:49
De jaloezie druipt er inderdaad vanaf bij Addy en Astrid. Ze kunnen het niet hebben dat fam Pos in luxe leeft, allemaal leuke dingen doen met de kinderen en er goed van eten. Bij het gezin van Addy is het armoe troef. In de kou je tanden moeten poetsen, 's nacht naar buiten moeten om naar de wc te gaan en hele karige maaltijden. Gisteren weer een paar aangebrande mini pannenkoekjes als avondmaaltijd.

Ja, dat viel me ook op. En ik vond dat Addy een beetje schielijk en mat uit zijn ogen keek. Hij beseft volgens mij best dat het een verloren missie aan het worden is.
Alle reacties Link kopieren
Is er geen badkamer in het huis van Addy ?
geneet van 't laeve
Baankje1 schreef:
17-10-2017 09:54
Is er geen badkamer in het huis van Addy ?
Nee er is geen badkamer dus als ze al gasten krijgen moeten die het sanitair met 5 mensen delen.
Alle reacties Link kopieren
Sterker nog; Astrid zei dat Addy zelfs de keuken in de oude cabana wilde laten en dat ze daar maar moest koken! Gelukkig durfde ze daar tegen in te gaan :winkie:

Volgens mij waren Hernan en zijn lieve vriend al klaar met poetsen toen Jeroen en Linda eindelijk eens kwamen opdagen. En dan tegen die vriend zeggen dat ie moest poetsen (of zoiets) toen hij in het zwembad lag :nope:

Is dat normaal dat een yoga leraar zo tegen je aan gaat staan zoals Jeroen deed bij een bepaalde oefening? Zou ik niet kunnen waarderen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik las van de week ergens de opmerking dat je al op 2 plaatsen in Nederland hun stroopwafels kunt kopen.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Ik snap nog steeds niet hoe Addy denkt dat die stroopwafelmeuk van 'm van de grond gaat komen.. Iets puur nederlands, gaan verkopen in Nederland, vanuit Chili.. Dat is bedrijfsvoering van likmevestje..

Stél dat hè, (ik zeg stel).. stel dat 't wel van de grond komt, dat ie écht euro's gaat maken met die stroopwafel-gammele trappetjes-bijzonder steigertjes-of wat dan ook-verkoop, dan gaat hij zelf toch maximaal naast z'n schoenen lopen en schijnheilig lopen doen? Ik erger me stuk aan dat stel.. Bah wat een naar mannetje is dat..

Go Posjes, die begrijpen tenminste wat commerciële bedrijfsvoering is. Zij weten ook wel dat het nu een hype is en het ergens ophoud.. maar beter van genieten toch!? :)
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
louise1 schreef:
17-10-2017 10:17


Is dat normaal dat een yoga leraar zo tegen je aan gaat staan zoals Jeroen deed bij een bepaalde oefening? Zou ik niet kunnen waarderen.
Lijkt me niet. Volgens mij heb je dan zo een klacht mbt aanranding aan je broek hangen.
Ik heb echt beklag met de van Wichen kinderen. En toch is het voor hun een hele stap vooruit dat nieuwe huis. Na maanden vocht en koude een kachel en normaal bed. Maar waarom niet even een wastafel met boilertje plaatsen, zodat je binnen kan handen wassen, groentes wassen, tanden poetsen en afwassen. Dan nog moet je in de kou, regen en modder naar wc, maar voor die paar maanden kun je je misschien met chemisch toilet redden. Toch vele malen belangrijker dan decoratie, wifi kastje, fotolijsten etc? En dan niet alleen met werk, maar ook s Avonds in gore broek op de bank. Ff douchen en verkleden zou ik zeggen. Astrid moet niet alleen met fornuis, maar ook met slaapkamer, keuken en stromend water op haar strepen gaan staan ipv picknick kleed naaien!!! Dan hadden ze daar nog van kunnen genieten voor ze weer terug gaan. Want veel tijd is er niet meer. Ik begreep dat ze nog op vakantie naar Paaseiland zijn geweest (laatste geld opmaken?) En nog naar Nederland komen? Lijkt me niet zinvol zo kort voor vertrek. Hadden ze beter paar maand geleden, midden in hun winter en modder kunnen doen.
Blondie456 schreef:
17-10-2017 09:57
Nee er is geen badkamer dus als ze al gasten krijgen moeten die het sanitair met 5 mensen delen.
Ze zijn gezin van 6, met 1 douche, 1wc en 1 wascabine.

Ik ben blij dat ons gezin van 5 2x een wc heeft, stel dat je die ene wc dan ook nog met gasten moet delen en flinke buikkrampen hebt?
louise1 schreef:
17-10-2017 10:17
Is dat normaal dat een yoga leraar zo tegen je aan gaat staan zoals Jeroen deed bij een bepaalde oefening? Zou ik niet kunnen waarderen.

Nee. Ik deed die oefening in het begin ook niet goed en dan duwen ze je met de handen zachtjes in de juiste stand. Ik hoef niet zo'n vent op me te hebben @(
Dat nieuwe stel wil ik persoonlijk helemaal niet volgen...geef mij die drie stellen maar en klaar.
Hoorde ik nu goed dat Addy nu weer kippen- en konijnenhokken wilde gaan bouwen???
Alle reacties Link kopieren
Ooooo wat lieten Addy en Astrid zich toch kennen, zó jaloers!

Zei net als nog iemand hierboven al tegen man: als Jeroen echt had willen helpen had hij zijn bril op gezet en gegaan. Maar Linda stond toen ook nog in haar pyjama en Dean ontbijt te maken, dus het lag helemaal niet aan die lens.

Vond de speech van de Posjes trouwens niet best, maar goed, is niet hun dagelijkse business :-)

An en Karel zijn zweverig, maar oprecht. Volgens mij zijn zij wat Jeroen en Linda willen zijn. Ik vind ze leuker dan eerst.
Only dead fish go with the flow.
Alle reacties Link kopieren
Die FB-pagina van HHE wordt steeds hilarischer. :biggrin:
De Addy-fans worden steeds grimmiger in hun pogingen hem te verdedigen. Er wordt zelfs met aangifte gedreigd. Volgens hen heeft Addy hen gevraagd om screenshots te verzamelen van berichten die zijn imago kunnen schaden. Ze beweren 'een heel dik dossier' aangelegd te hebben waarmee ze binnenkort naar de politie stappen. :facepalm:
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
18-10-2017 20:14
Hoorde ik nu goed dat Addy nu weer kippen- en konijnenhokken wilde gaan bouwen???

Ja. Want "mensen hebben altijd konijnenhokken nodig".
Damn, stel dat dit waar is!? :O Ik ga er maar snel een bestellen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven