Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Noesa schreef:
19-10-2017 04:26
Die FB-pagina van HHE wordt steeds hilarischer. :biggrin:
De Addy-fans worden steeds grimmiger in hun pogingen hem te verdedigen. Er wordt zelfs met aangifte gedreigd. Volgens hen heeft Addy hen gevraagd om screenshots te verzamelen van berichten die zijn imago kunnen schaden. Ze beweren 'een heel dik dossier' aangelegd te hebben waarmee ze binnenkort naar de politie stappen. :facepalm:
:popcorn:
:rofl:
Wat iemand hier al eerder schreef; Addy kan beter in Nederland tiny huisjes gaan bouwen, dat schijnt de nieuwe hype te zijn waar wat aan te verdienen valt.
grasklokje schreef:
19-10-2017 13:18
Wat iemand hier al eerder schreef; Addy kan beter in Nederland tiny huisjes gaan bouwen, dat schijnt de nieuwe hype te zijn waar wat aan te verdienen valt.

Wow, dat vind ik een heel goed idee!! :-)
grasklokje schreef:
19-10-2017 13:18
Wat iemand hier al eerder schreef; Addy kan beter in Nederland tiny huisjes gaan bouwen, dat schijnt de nieuwe hype te zijn waar wat aan te verdienen valt.
Goed plan.
Wie vertelt het Addy ? ;-D
Alle reacties Link kopieren
Of toch klusbedrijf “The Orange Waffle” beginnen in chili
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Van Wichen kluschannel op youtube.... kunnen mensen thuis ook zo’n leuk wifi-kastje klussen. of zo’n leuke eethoek met van die karakteristieke stoelen....
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Tja of hem nou mag of niet, het klussen gaat hem van alles nog het beste af...
Don't cry, buy a bag and move on.
Tsja....met kippen en konijnen hokken, ga je het grote geld niet binnen halen en al helemaal niet vanuit Chili.
Maar ik zir wel een probleem opdoemen bij de bouw van Tiny huisjes. Dit zijn vaak eigenzinnige mensen met duidelijke ideeën, die zo willen leven. En Addy luisterd niet echt en draaft naar door met zijn eigen ideeën, dat zou wel eens goed kunnen botsen :hihi:

Ik zag ook een idee van energyblikjes met zijn foto er op...ha..ha..dat is ook een goed idee voor verkoop!
Alle reacties Link kopieren
Noesa schreef:
19-10-2017 04:26
Die FB-pagina van HHE wordt steeds hilarischer. :biggrin:
De Addy-fans worden steeds grimmiger in hun pogingen hem te verdedigen. Er wordt zelfs met aangifte gedreigd. Volgens hen heeft Addy hen gevraagd om screenshots te verzamelen van berichten die zijn imago kunnen schaden. Ze beweren 'een heel dik dossier' aangelegd te hebben waarmee ze binnenkort naar de politie stappen. :facepalm:
:popcorn:
Dat krijg je als je totaal ongewild in de belangstelling staat :rofl:
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
19-10-2017 17:37
Tja of hem nou mag of niet, het klussen gaat hem van alles nog het beste af...
Heb je die halen en splinters op de eetkamerstoelen gezien? Zou er niet graag op zitten
Alle reacties Link kopieren
Sinds dokter Tinus weer is begonnen volg ik dit alleen nog maar in dit topic en door dit blog: http://www.shepostsonline.nl/2017/10/16 ... e-week-42/

"
Ik snap ineens wel waarom er in die 42 weken bij de van Wichens nog geen business van de grond gekomen is. Ze vermijden graag iedere vorm van succes. “Wat een reclame allemaal” aldus Addy. Zou Addy nooit doen. Die maakt gewoon géén reclame voor zijn stroopwafels. Sterker nog: hij maakt niet eens stroopwafels.
"

Heerlijk! :proud:
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Haaz schreef:
19-10-2017 14:16
Goed plan.
Wie vertelt het Addy ? ;-D


Nou, als ze het hier lezen, zegt addy over 4 weken in de uitzending "ik heb een briljant idee, we moeten terug naar NL om Tiny houses te bouwen!
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Die column, geweldig!
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
19-10-2017 19:38
Nou, als ze het hier lezen, zegt addy over 4 weken in de uitzending "ik heb een briljant idee, we moeten terug naar NL om Tiny houses te bouwen!
:HA:
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
19-10-2017 17:37
Tja of hem nou mag of niet, het klussen gaat hem van alles nog het beste af...
wie zegt dat hij alles in zijn uppie heeft gedaan het is tv he?
Alle reacties Link kopieren
trouwens die blije belgen word ik ook nogal onpasselijk van. blij zijn is 1 ding maar je kunt overdrijven, haar mondhoeken scheuren zowat uit van het lachen ergerlijk
Nieuwlid schreef:
19-10-2017 20:19
trouwens die blije belgen word ik ook nogal onpasselijk van. blij zijn is 1 ding maar je kunt overdrijven, haar mondhoeken scheuren zowat uit van het lachen ergerlijk


Dat had ik eerst ook, maar nu heb ik bewondering voor An, ze doet stoere dingen en heeft echt veel plezier!
Terwijl ik hier maar wat rond ploeter in de ratrace van alledag. En ik ben ook lang niet zo blij als zij, althans niet zo vaak...
Dus ja....daar benijd ik haar wel om inmiddels!
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
19-10-2017 20:26
Dat had ik eerst ook, maar nu heb ik bewondering voor An, ze doet stoere dingen en heeft echt veel plezier!
Terwijl ik hier maar wat rond ploeter in de ratrace van alledag. En ik ben ook lang niet zo blij als zij, althans niet zo vaak...
Dus ja....daar benijd ik haar wel om inmiddels!
stoere dingen? ik heb niet gezien dat ze zelf het watervat op de truck laadde, ja een beetje gas geven vooruit en achteruit dat kan mijn dochter van 8 ook.
misselijke lui
daenerys79 schreef:
19-10-2017 17:36
Van Wichen kluschannel op youtube.... kunnen mensen thuis ook zo’n leuk wifi-kastje klussen. of zo’n leuke eethoek met van die karakteristieke stoelen....
Gaaaaaaaaaaaaf iedeeee
Alle reacties Link kopieren
Ikje86 schreef:
19-10-2017 20:40
Gaaaaaaaaaaaaf iedeeee
Nee nee, Addy wil niet in de picture jongens.
Als addy slim was geweest had hij z'n gaaaave blikjes stroopwafels een paar weken later verkocht, zodat hij gratis reclame op tv had!

Maar volgens mij is addy alles behalve slim en 1 grote acteur!
Alle reacties Link kopieren
Nieuwlid schreef:
19-10-2017 20:31
stoere dingen? ik heb niet gezien dat ze zelf het watervat op de truck laadde, ja een beetje gas geven vooruit en achteruit dat kan mijn dochter van 8 ook.
misselijke lui
Heb jij die weg gezien waar ze overheen moesten rijden? Vind het knapper wat de vrouwen deden dan wat de mannen deden.

Wat doen ze dat je ze misselijke lui noemt?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ja vond het ook wel stoer. Maar toch vind ik ze irritant. Wel echt van die typische jeugdwerkers (hoop niet dat ik nu iemand beledig)
Alle reacties Link kopieren
EvaHier2 schreef:
19-10-2017 18:36
Heb je die halen en splinters op de eetkamerstoelen gezien? Zou er niet graag op zitten
dat zeg ik... karakteristiek... :rofl:

ik denk dat hij het woord voor schuurpapier niet kent in het spaans
Don't cry, buy a bag and move on.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven