Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik heb ook gekeken, inderdaad zijn ocke en co altijd alleen op pad, hoor je ze alleen maar over zichzelf en wat ze wel niet allemaal kunnen. Over leuk gezinsleven opbouwen hoor je ze nooit, verbaasd mij dan ook niet dat ocke met 2e huwelijk bezig is en als ze zo doorgaan....
Elke week krijg ik meer ergernis van dit o zo zelfvoldaan stel...bbbbbrrr...en alles is het net niet, veel te kleine huizen, teveel zand en stof, teveel roest en blik, te klein zwembadje. Alles straalt uit, we willen gauw zo veel mogelijk verdienen aan jullie, voor zo weinig mogelijk kosten en vermaak je verder zelf. Totaal niet "het alles voor de gasten over hebben" gevoel.

Het andere resort vindt ik wel klasse hebben, ook betere kamers en stijl. Ook een groot zwembad en veel meer groen. Ook krijg ik wel het idee dat Maaike, Marieke en Bart de gasten willen verwennen. Matthijs moet iets anders onder handen zien te krijgen, die past niet echt in het concept. Misschien kan hij straks de administratie doen en schoonmaken. Marieke zou zich misschien als juf kunnen verhuren (morgenuren) voor de kinderen van Jasper en Ocke (naast haar eigen kinderen) in een klasje, om zo een centje bij te verdienen. Het kost Jessica enorm veel moeite en Marieke heeft er voor geleerd.


Hoe vonden jullie trouwens die huizen in dat dorre doodse maanlandschap? wie wil daar in vredesnaam vakantie houden? ik zou depressief worden van zoveel zwarte lava om me heen zonder groen of gezelligheid.

Vreselijk om die zwerfkinderen te zien. Kinderen en dieren zonder dak boven hun hoofd zou ik niet aan kunnen zien. Daar ga je kapot aan. Gelukkig lieten ze ook sos kinderdorpen zien. Hopelijk maken ze hier een goed project bij en kunnen we als kijkers straks wat doen voor deze kinderen. Net als toen het project wat Addy ondersteunde. Ook al heb ik geen stroopwafels besteld (goede doel Addy), wel toen rechtstreeks geld voor project gestort. Het zou fijn zijn als er van het extra geld binnenkomt door extra toeristen naar Kaap verdië , ook wat naar deze kinderen en arme ouderen gaat.
Hoe vonden jullie trouwens die huizen in dat dorre doodse maanlandschap? wie wil daar in vredesnaam vakantie houden? ik zou depressief worden van zoveel zwarte lava om me heen zonder groen of gezelligheid.
Vreselijk deprimerend idd! Wellicht dat ze daarom ook te koop staan? Zou er niet eens op vakantie willen, laat staan langdurig recreeeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het "resort" van Bart en Matthijs veel leuker ogen.
Alle reacties Link kopieren
Oh Ocke met die hoge kraag.

Ik vind de dochter van Marieke en Matthijs zo'n leuk en speciaal meisje. Een slimme meid ook denk ik.

Ik zie die videoclip niet echt wat worden. Ik vind de schilderingen echt heel leuk maar de gastenverblijf en zijn maar kleine hokjes.

Zou inderdaad leuk zijn als Senne vrienden overkrijgt.

Die villa's en omgeving is even leuk om te zien maar daar wil je niet langer dan een weekend zitten.

Ben benieuwd wat dat makelaarschap precies gaat inhouden.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik denk zelf dat Ocke zich op zeker moment helemaal uit het resort gaat terugtrekken en volledig in die makelaars business gaat (lees Jasper en Jessica opzadelt met het resort)
Alle reacties Link kopieren
De van Wichers bedanken de reisorganisatie waarmee ze hun Disney cruise gemaakt hebben. Allemaal foto`s, ook van luxe eten. Zouden ze dit gekregen hebben?
Alle reacties Link kopieren
De videoclip is helemaal te zien op rtlxl.
Niet super geworden.
Flashy schreef:
20-06-2018 17:47
De van Wichers bedanken de reisorganisatie waarmee ze hun Disney cruise gemaakt hebben. Allemaal foto`s, ook van luxe eten. Zouden ze dit gekregen hebben?
Ik had die vreselijke vent net uit m'n hoofd gezet!
Ikje86 schreef:
20-06-2018 20:58
Ik had die vreselijke vent net uit m'n hoofd gezet!
Hahahahaha ik ook !
Ikje86 schreef:
20-06-2018 20:58
Ik had die vreselijke vent net uit m'n hoofd gezet!
Pas maar op dan, ze zijn weer in Nederland, dus kan je hem weer tegen het lijf lopen :bye:
grasklokje schreef:
22-06-2018 17:47
Pas maar op dan, ze zijn weer in Nederland, dus kan je hem weer tegen het lijf lopen :bye:
O_O
Alle reacties Link kopieren
Hij bood weer speciale stroopwafels aan op Facebook
binkie schreef:
23-06-2018 09:34
Hij bood weer speciale stroopwafels aan op Facebook
Oh nee hahaha. Zal de koffie ook wel weer komen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat alles nu echt vorm krijgt.
De huisjes worden best mooi.
Alleen jammer dat er zo`n vlooienbaal zo over de bedden loopt.

En iemand met buikproblemen in een keuken zetten is ook niet zo handig haha.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, dat dacht ik ook. Maar goed dat er geen klanten kwamen, met iemand die diarree heeft als chef.
Ja gadverdamme die kinderen die met die twee vlooienbalen op bed spelen in een huisje wat verhuurd moet worden.
Alle reacties Link kopieren
Arme katje waar zo lomp mee gedold werd. De kamers van Jasper en Ocke ogen kaal, ongezellig en slecht in elkaar gezet. De bar daarentegen ziet er wel leuk en gezellig uit.

Het restaurant van Maaike en Marieke loopt nog voor geen meter en ziet er nog niet heel gezellig uit alhoewel we ook niet veel van het terras te zien krijgen. Ik denk dat de kamers er heel ruim en modern komen uit te zien. Ik zou liever in het ene hotel slapen en het andere hotel een biertje doen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
27-06-2018 11:48
Arme katje waar zo lomp mee gedold werd. De kamers van Jasper en Ocke ogen kaal, ongezellig en slecht in elkaar gezet. De bar daarentegen ziet er wel leuk en gezellig uit.

Het restaurant van Maaike en Marieke loopt nog voor geen meter en ziet er nog niet heel gezellig uit alhoewel we ook niet veel van het terras te zien krijgen. Ik denk dat de kamers er heel ruim en modern komen uit te zien. Ik zou liever in het ene hotel slapen en het andere hotel een biertje doen.
Die kamers zien er heel er onafgewerkt en goedkoop uit. Armoedig met bedje en open badkamer, zelfs geen eigen terras met schaduwdoek oid. Maar alleen stenen en zand om het huisje. Dus maar binnenzitten op je bed? En dan 3 stappen in het zwembad kunnen lopen tussen de bommetjes van de kids door.
Voor hetzelfde geld is er veel meer te krijgen daar inclusief mooi zwembad en luxe kamers.

En ik begrijp niet dat Jessica de meiden met kitten onder de vlooien laat spelen, laat staan er mee in de huisjes op de bedden laat spelen.
Waar ik me het meest aan erger is dat Ocke alles op zichzelf wil betrekken, zelfs als zijn zoontje...ja..ja.. ( jippie Wolf is niet bij de oppas en mag zomaar even met vader in beeld) jarig is, heeft hij het nog over zijn passie voor auto´s ipv zijn zoontje nu eens in het zonnetje te zetten! Bleh...

Ik kan me voorstellen dat hun tent meer een festival terrein wordt, maar dan moet je daar wel de vergunningen voor hebben en je gasten zitten misschien niet op die herrie te wachten na een vermoeiende reis.

Het andere restaurant gaat denk ik pas goed draaien als de appartementen verhuurd gaan worden en het zwembad klaar is. Meer als combi. Niet gelijk als extra aanvulling op de bestaande horecamarkt daar. Het ziet er in ieder geval wel mooier groen en goed afgewerkt uit! Er wordt ook veel meer over nagedacht. Marieke en matthijs moeten echt op andere dingen gaan richten dan horeca, dat is zo niet hun ding.

Er zit niet veel vaart in het programma, veel herhalingen en het eeuwige commentaar op elke spijker van ocke mogen ze er gelijk uithalen. Liever wat meer over huizen van Jasper en Matthijs, Hoe de kinderen het op school doen en bij vrienden spelen. Nu is het heel veel meer van hetzelfde.
Ik heb niet de indruk dat ze daar vergunningen voor wat dan ook nodig hebben. Dat restaurant draait toch ook zonder dat die mensen horecadiploma's en drankvergunningen hebben?

Ik zou er hooguit 'n biertje gaan drinken om even in 't echt rond te kunnen kijken, maar ik denk dat je veel betere accommodaties tegen waarschijnlijk betere prijzen kunt vinden.
redbulletje schreef:
27-06-2018 12:20
Ik heb niet de indruk dat ze daar vergunningen voor wat dan ook nodig hebben. Dat restaurant draait toch ook zonder dat die mensen horecadiploma's en drankvergunningen hebben?

Bart en Maaike komen uit de horeca, dus zullen hun papieren wel op orde hebben. Ze zijn ook voor vergunningen bij gemeente geweest, dan zal dit ook gelijk wel meegenomen zijn.

Ik las nog stukje over Sal, het buureiland. Dit stukje is van 3 jaar terug.

Vanuit Santa Maria heb je landinwaarts uitzicht op een enorm complex van lage witte woningen.Wij zijn daar naar toe gewandeld en hebben ons verbaasd. Dit oord heet Villa Verde en bestaat uit zo'n 1200 appartementen en een onduidelijk aantal huisjes die een jaar of 5 geleden zijn opgeleverd. Bijna alles staat leeg. Een aantal Afrikanen, meestal Senegalees, onderhoudt het openbare groen, verder is geen activiteit of teken van leven te zien. Heel bizar, slechts eerder iets dergelijkse gezien in China, maar dan was zo'n nieuwe 'stad' alvast gebouwd voor een nog uit te voeren gedwongen volksverhuizing omdat er een ontwikkelaar in een gebied waar nog mensen wonen andere plannen heeft. De units van ijzeren brievenbussen roesten nu oa weg, op plaatsen waar de zoute wind er goed op staat. Later hoorden we dat de eigenaar van dit complex een (rijke) Portugees is en dat het probleem zou zitten in het niet afgeven van vergunningen, waardoor o.a. de touroperators deze accomodatie niet aan de man kunnen brengen. Tsja..

Dus vergunningen zijn daar ook net zo nodig...maar ja...tv he? Bij de Yoga's kregen ze ook zo vergunning voor yogastudio en lessen van de gemeente vergoed, zodra de camera's weg waren was het uit met de pret.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de kamer in de basis prima, wel zou ik er een tuintafel met parasol bij doen.

Ook binnen nog een stoel en iets van een schilderij en knusse bedlampjes.

Ze hadden voor de bouw wel vergunningen nodig, zijn ze in de eerste afleveringen mee bezig geweest, toen hebben we ook kunnen zien dat ze naar de gemeente gingen en stempels nodig hadden.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand al gevonden hoe duur de huisjes zijn?

Gevonden, 207 euro voor 3 nachten incl ontbijt. Vind ik voor die huisjes netjes. Casa tambor
Alle reacties Link kopieren
De naam van de anderen weet ik niet meer, is niet blijven hangen :-?
Dat is residencia palmera. Zij bieden appartementen, dus met aparte slaapkamer en douche en woonkamer met terras aan voor:

https://boeken.residencia-palmera.com/reserveren

UITLEG
Deze prijs geldt voor een Helemaal het einde ervaring met aankomst op 29-06-2018 (16:00 uur) en vertrek op 01-07-2018 (10:00 uur) (2 nachten) voor 2 Volwassenen.

Inclusief
Huur
Verplichte toeslagen
Toeristenbelasting € 8
Inclusief verplichte toeslagen komt de totaalprijs op € 118.

Op foto mooie afwerking te zien. Voor mij zou keus niet moeilijk zijn tussen deze 2
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik wist het ook wel: slapen, eten en (hopelijk snel) zwemmen bij Residencia Palmera en dan een keer een drankje doen en live muziek luisteren bij Casa Tambur.

Dit als ik perse bij één van de twee locaties moet verblijven. Zo niet dan ging ik lekker aan het strand zitten in een mooi groen resort ;-)
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven