Entertainment alle pijlers

Help! Grappige leus 25 jaar huwelijk

15-08-2019 10:32 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd. Nu wil ik graag een spandoek maken en deze uit het raam hangen. Maar ik kan NERGENS op internet een grappige, leuke en licht vunzige leus/rijmende spreuk vinden om uit het raam te hangen.


Kunnen jullie er bedenken? Hoe meer hoe beter: ik ga namelijk ook foto's van mijn ouders met grappige spreuken door ons dorp verspreiden, dus kom maar door!

Ik had al bedacht: Een traan, een lach, een schreeuw, een gil: P & D al 25 jaar legaal van bil!
enniepennniee wijzigde dit bericht op 15-08-2019 10:50
0.61% gewijzigd
calvijn1 schreef:
15-08-2019 16:14
Mijn ouders zijn deze maand 50 jaar getrouwd.
Moet ik nu ook zo spandoek ophangen?

Ja
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
15-08-2019 10:42
25 jaar terug, was Annie nog een geile meid
Nu doet ze voor Koos haar benen nooit meer wijd
We doen alsof we gelukkig zijn
Maar ons huwelijk draait op goedkope wijn
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Na 25 jaar huwelijk is de sex inmiddels gruwelijk...

Zoiets?
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
15-08-2019 16:14
Mijn ouders zijn deze maand 50 jaar getrouwd.
Moet ik nu ook zo spandoek ophangen?
Verplicht! Voor inspiratie even een topic openen svp.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eerder denken aan iets als Zilveren huwelijk, gouden relatie.
Na 25 jaar nog steeds bij elkaar (lekker oudbakken)
Alle reacties Link kopieren
Al 25 jaar een paar
En ze doen het nog geregeld met elkaar



Retteketet
Annie en Kees delen al 25 jaar het bed
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
15-08-2019 12:17
Nou, ik heb kennissen die ook uit Brabant komen (TO's taalgebruik heeft dat wel duidelijk gemaakt inmiddels) en daar wordt het wel vaker gedaan.
Ik kom uit Brabant maar hier toch echt niet gebruikelijk.
Alle reacties Link kopieren
Schat dat de ouders van TO zo'n half misschien eind 40 zijn? Bij 25 jaar getrouwd denken velen aan een stel van eind 60 :D Groot verschil wel.
Enniepennniee schreef:
15-08-2019 10:40
Ik vond die eigenlijk nog best meevallen, haha. En die leus was meer bedoeld om op een spandoek te spuiten en uit het raam te hangen.

Met door ons dorp verspreiden bedoel ik overigens meer in onze straat en in de straat van de kroeg (en in de kroeg zelf) waar het feest gehouden wordt... maakt dat het beter? haha
Ik vind alles best, als je na het feest al die a4-tjes ook maar weer opruimt.
aloha66 schreef:
15-08-2019 19:05
Schat dat de ouders van TO zo'n half misschien eind 40 zijn? Bij 25 jaar getrouwd denken velen aan een stel van eind 60 :D Groot verschil wel.
Ja, want mensen van bijna vijftig vinden het natuurlijk enig, zo'n spandoek met ranzige verwijzingen naar hun seksleven in hun voortuin.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
15-08-2019 12:14
Oh, voor in de kroeg weet ik er ook nog wel eentje:

Pap heeft hem al zo vaak in mam geprakt
dat zij nu over de barkruk zakt

o_o

:HA:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
@Darkside: uiteraard ruim ik alles netjes op!

@aloha66: mijn ouders zijn idd midden-eind 40
Ik zou je met terugwerkende kracht alsnog laten aborteren :evil:








(uitlating van een leidinggevende tegen zijn dochter een jaar of 30 jaar geleden. Die 2 waren dol op elkaar maar ze deed soms rare dingen en dreef hem tot waarzin :proud: )
Enn schreef:
16-08-2019 14:20
o_o

:HA:
:rofl:
(overigens ben ik bij zo'n topic zo blij dat ik geen kinderen heb, écht. Man( die serieus heel zachtaardig is) net de op voorgelezen, zijn reactie: ik zou haar vermoorden )
Tja, ik wil niet beledigend overkomen en ik weet niet hoe ik dit zeggen moet, maar je ziet zoiets wel bij een bepaald type 'volk' denk ik. In zo'n volksbuurten is dat denk ik misschien meer geaccepteerd? Classy is het in elk geval zeer zeker niet.
Net als al die vreemde (zogenaamd grappige) voordrachten en 'stukjes' op bruiloften. Of van die vreemde grappen die ook leuk zouden zijn blijkbaar. :bonk:
aloha66 schreef:
15-08-2019 19:05
Schat dat de ouders van TO zo'n half misschien eind 40 zijn? Bij 25 jaar getrouwd denken velen aan een stel van eind 60 :D Groot verschil wel.
Het gaat hier niet om de leeftijd van de ouders hoor. De reden dat de meesten het idioot vinden is omdat TO iets grappigs wil zeggen over hun seksleven. Dat is op iedere leeftijd raar.
lilalinda schreef:
15-08-2019 10:34
Mocht je mijn dochter zijn... ik Onterf je, als je dat doet
Dit. Mijn ouders zouden mij per direct onterven als ik dit zou doen. Zelf zou ik het ook niet op prijs stellen.
Alle reacties Link kopieren
"Ons pa en ma nog steeds niet uitgekeest
Vandaag hun zilveren huwelijksfeest
Nog steeds gek op elkaar
Dus huppekee en ketsen maar"
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet ik mijn moeder dit topic toch ff laten lezen. Zij ontplofte 10 jaar geleden toen we een feestje georganiseerd hadden voor haar 50e. Zonder spreuken of stukjes. Geen pijnlijke foto's. Alleen lekker eten en drinken met de mensen die belangrijk voor haar waren.
Ze werd vorige maand 60 en we hoorden al een jaar dat we het niet in ons hoofd moesten halen om...

Na het lezen van dit topic denk ik dat ik als dochter toch best te nassen ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven