Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!
woensdag 18 januari 2012 om 21:53
quote:newimprovedkitty schreef op 18 januari 2012 @ 21:50:
mijn bmi is 21,3 .. nog 10 kilo en dan ben ik officieel te licht volgens dat ding ( als ik 5 kilo afval ben ik echt mager .. dus dat ding geloof ik niet echt )
Die meter zegt dat ik gezond gewicht heb van 61 kilo t/m 83 kilo bij 1.80
Bedoel maar..............
mijn bmi is 21,3 .. nog 10 kilo en dan ben ik officieel te licht volgens dat ding ( als ik 5 kilo afval ben ik echt mager .. dus dat ding geloof ik niet echt )
Die meter zegt dat ik gezond gewicht heb van 61 kilo t/m 83 kilo bij 1.80
Bedoel maar..............
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 18 januari 2012 om 21:53
quote:vivadiva85 schreef op 18 januari 2012 @ 21:48:
ik ben van 29 naar 26,5 gegaan en gisteren bij de intake op de sportschool werd ik gewogen etc. Zegt het meisje: ja een BMI moet tussen de 18,5 en de 21,9 zijn
Ok, ik geloof best dat een BMI van 21 misschien gezonder is dan 25.. maar toch. Daar ging mijn motivatie Streef gewoon naar 24 meid dat is goed.
ik ben van 29 naar 26,5 gegaan en gisteren bij de intake op de sportschool werd ik gewogen etc. Zegt het meisje: ja een BMI moet tussen de 18,5 en de 21,9 zijn
Ok, ik geloof best dat een BMI van 21 misschien gezonder is dan 25.. maar toch. Daar ging mijn motivatie Streef gewoon naar 24 meid dat is goed.
woensdag 18 januari 2012 om 21:54
quote:vivadiva85 schreef op 18 januari 2012 @ 21:48:
Ok, ik geloof best dat een BMI van 21 misschien gezonder is dan 25.. maar toch. Daar ging mijn motivatie Ik ben er wel achter dat ze op de sportschool net doen alsof ze artsen zijn en een beetje rare kijk hebben op sommige zaken. En ze zijn vaak ook verdomd eigenwijs .
Ok, ik geloof best dat een BMI van 21 misschien gezonder is dan 25.. maar toch. Daar ging mijn motivatie Ik ben er wel achter dat ze op de sportschool net doen alsof ze artsen zijn en een beetje rare kijk hebben op sommige zaken. En ze zijn vaak ook verdomd eigenwijs .
woensdag 18 januari 2012 om 21:57
quote:Bagheera schreef op 18 januari 2012 @ 21:56:
Wat een naar toontje van die coach over dat chocolaatje vs de tomaten. Daarbij, wat heeft een kind van 9 daar nou benul van?
Was ook meer voor de ouders denk ik.
En ik wist echt wel als kind dat tomaten gezonder waren dan chocolade hoor
Wat een naar toontje van die coach over dat chocolaatje vs de tomaten. Daarbij, wat heeft een kind van 9 daar nou benul van?
Was ook meer voor de ouders denk ik.
En ik wist echt wel als kind dat tomaten gezonder waren dan chocolade hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 18 januari 2012 om 21:58
quote:Bagheera schreef op 18 januari 2012 @ 21:56:
Wat een naar toontje van die coach over dat chocolaatje vs de tomaten. Daarbij, wat heeft een kind van 9 daar nou benul van? ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom ze Demi niet 1 x in de week een snoepje gunt.
Wat een naar toontje van die coach over dat chocolaatje vs de tomaten. Daarbij, wat heeft een kind van 9 daar nou benul van? ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom ze Demi niet 1 x in de week een snoepje gunt.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best