Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!
woensdag 18 januari 2012 om 21:44
woensdag 18 januari 2012 om 21:45
quote:flip123456789 schreef op 18 januari 2012 @ 21:42:
[...]
Dat lijkt me niet, dat meisje is pas 9, dus vast niet langer dan 1.40 of zo. de lengte kun je innemen, maar ik denk toch echt dat als een kind niet meer op de kinderafdeling terecht kan, er weinig andere keus is
[...]
Dat lijkt me niet, dat meisje is pas 9, dus vast niet langer dan 1.40 of zo. de lengte kun je innemen, maar ik denk toch echt dat als een kind niet meer op de kinderafdeling terecht kan, er weinig andere keus is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 18 januari 2012 om 21:46
quote:Bagheera schreef op 18 januari 2012 @ 21:44:
[...]
Maar dat is dan toch veel te lang? Dan zijn de mouwen en pijpen toch te lang en hangen de schouders op de ellebogen? Of laten ze dat dan innemen?
Sorry ik zit het me gewoon af te vragen.Er is wel kleding te koop voor dikkere kinderen, voornamelijk online geloof ik. Bij Wehkamp en zo.
[...]
Maar dat is dan toch veel te lang? Dan zijn de mouwen en pijpen toch te lang en hangen de schouders op de ellebogen? Of laten ze dat dan innemen?
Sorry ik zit het me gewoon af te vragen.Er is wel kleding te koop voor dikkere kinderen, voornamelijk online geloof ik. Bij Wehkamp en zo.
woensdag 18 januari 2012 om 21:47
quote:Bagheera schreef op 18 januari 2012 @ 21:44:
[...]
Sorry ik zit het me gewoon af te vragen. innemen ja
geen sorry hoor, is toch een legitieme vraag?
[...]
Sorry ik zit het me gewoon af te vragen. innemen ja
geen sorry hoor, is toch een legitieme vraag?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 18 januari 2012 om 21:47
woensdag 18 januari 2012 om 21:48
quote:pietjebello schreef op 18 januari 2012 @ 21:43:
Jeetje wat een eikel van een vader! Hij zit keihard te lachen als hij ziet hoe zijn dochter eruit ziet als ze 25 is.
Echt sneu voor het meisje..
En bij het plaatje van 45 jaar zei hij:'ik vind het eigenlijk allemaal nog wel meevallen! Ja, ze is wel dik natuurlijk, maar vergeleken bij het plaatje van 25 jaar...'.
Jeetje wat een eikel van een vader! Hij zit keihard te lachen als hij ziet hoe zijn dochter eruit ziet als ze 25 is.
Echt sneu voor het meisje..
En bij het plaatje van 45 jaar zei hij:'ik vind het eigenlijk allemaal nog wel meevallen! Ja, ze is wel dik natuurlijk, maar vergeleken bij het plaatje van 25 jaar...'.
woensdag 18 januari 2012 om 21:48