Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!
woensdag 15 februari 2012 om 22:03
woensdag 15 februari 2012 om 22:04
woensdag 15 februari 2012 om 22:05
woensdag 15 februari 2012 om 22:06
quote:rosanna08 schreef op 15 februari 2012 @ 22:04:
[...]
ja, goed plan
je kunt het op dezelfde manier als rijst eten, maar je kunt het ook als ontbijt eten met fruit en noten
Je moet het wel koken eerst hè?
Zij had het als ontbijt gegeten, en wat ze overhad meegenomen naar de praktijk voor de lunch, met een banaantje erdoor
Ik was echt aangenaam verrast, lekker ook met noten erdoor
[...]
ja, goed plan
je kunt het op dezelfde manier als rijst eten, maar je kunt het ook als ontbijt eten met fruit en noten
Zij had het als ontbijt gegeten, en wat ze overhad meegenomen naar de praktijk voor de lunch, met een banaantje erdoor
Ik was echt aangenaam verrast, lekker ook met noten erdoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 15 februari 2012 om 22:08
quote:Summerdance schreef op 15 februari 2012 @ 22:06:
[...]
Ik was echt aangenaam verrast, lekker ook met noten erdoor klopt, je moet het wel koken en eerst goed wassen en dan is het zowel warm als koud lekker
[...]
Ik was echt aangenaam verrast, lekker ook met noten erdoor klopt, je moet het wel koken en eerst goed wassen en dan is het zowel warm als koud lekker
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 15 februari 2012 om 22:08
quote:betoverend schreef op 15 februari 2012 @ 22:01:
[...]
Dat zeggen wel meer mensen. Ik eet van alles en nog wat, maar op een of andere manier kom ik niet aan.Me too. Soms kom ik een kilo of 2 aan, helemaal blij. Volgende dag zijn ze weer foetsie. Gelukkig na mijn 5 zwangerschappen niet meer zo gruwelijk graatmager als daarvoor. Maar dik zal ik wel nooit worden.
[...]
Dat zeggen wel meer mensen. Ik eet van alles en nog wat, maar op een of andere manier kom ik niet aan.Me too. Soms kom ik een kilo of 2 aan, helemaal blij. Volgende dag zijn ze weer foetsie. Gelukkig na mijn 5 zwangerschappen niet meer zo gruwelijk graatmager als daarvoor. Maar dik zal ik wel nooit worden.
woensdag 15 februari 2012 om 22:09
woensdag 15 februari 2012 om 22:11
quote:rosanna08 schreef op 15 februari 2012 @ 22:08:
[...]
klopt, je moet het wel koken en eerst goed wassen en dan is het zowel warm als koud lekker
JUMBO? of natuurwinkel?
Of zou de toko dat ook hebben
Mennnnnnnnnnn ik heb een toko ontdekt met een hele winkel erachter
Gaaf zeg...
de helft snap ik niet, en voor ik de rode kleurstof had gevonden voor mijn taart was ik een uur verder, maar wat een gave, en ik denk lekkere dingen hebben ze daar zeg!
[...]
klopt, je moet het wel koken en eerst goed wassen en dan is het zowel warm als koud lekker
JUMBO? of natuurwinkel?
Of zou de toko dat ook hebben
Mennnnnnnnnnn ik heb een toko ontdekt met een hele winkel erachter
Gaaf zeg...
de helft snap ik niet, en voor ik de rode kleurstof had gevonden voor mijn taart was ik een uur verder, maar wat een gave, en ik denk lekkere dingen hebben ze daar zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 15 februari 2012 om 22:11
quote:leentjedb schreef op 15 februari 2012 @ 22:08:
[...]
Me too. Soms kom ik een kilo of 2 aan, helemaal blij. Volgende dag zijn ze weer foetsie. Gelukkig na mijn 5 zwangerschappen niet meer zo gruwelijk graatmager als daarvoor. Maar dik zal ik wel nooit worden.Lijkt me ook moeilijk omdat zoveel mensen dan zeggen dat is zalig. (ik ben een van die mensen). Ben wel jaloers.
[...]
Me too. Soms kom ik een kilo of 2 aan, helemaal blij. Volgende dag zijn ze weer foetsie. Gelukkig na mijn 5 zwangerschappen niet meer zo gruwelijk graatmager als daarvoor. Maar dik zal ik wel nooit worden.Lijkt me ook moeilijk omdat zoveel mensen dan zeggen dat is zalig. (ik ben een van die mensen). Ben wel jaloers.