Help! Mijn man is klusser!
donderdag 26 mei 2011 om 20:46
quote:Mooncatcher schreef op 26 mei 2011 @ 20:44:
Bionic Woman Sum? WoW ik vat dat op als een supahdupah complimentje hoor...veer in de reet en mokerslag op mijn schouder...ook pas sinds 5 maanden dat ik den wereld aankan hoor. Daarvoor geen knip voor de neus waard...was ik ook een Mirjam, maar had er een goed excuus voor dat dan weer wel
Echt?
Ook met zo'n zeurtoontje....
Geloof ik niets van!
Bionic Woman Sum? WoW ik vat dat op als een supahdupah complimentje hoor...veer in de reet en mokerslag op mijn schouder...ook pas sinds 5 maanden dat ik den wereld aankan hoor. Daarvoor geen knip voor de neus waard...was ik ook een Mirjam, maar had er een goed excuus voor dat dan weer wel
Echt?
Ook met zo'n zeurtoontje....
Geloof ik niets van!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 26 mei 2011 om 20:50
quote:PearlGirl schreef op 26 mei 2011 @ 20:44:
Sjon vraagt nou nooit aan die truusjes, waarom ze zelf niet eens de handen uit de mouwen steken. Als je toch de hele dag thuis bent kan je toch wel wat gaan behangen of schilderen. Ik ga me bijna schamen dat ik ook een vrouw ben Ja maar jij snapt het niet. Het heeft allemaal met een stukje eigen identiteit te maken enzo
Sjon vraagt nou nooit aan die truusjes, waarom ze zelf niet eens de handen uit de mouwen steken. Als je toch de hele dag thuis bent kan je toch wel wat gaan behangen of schilderen. Ik ga me bijna schamen dat ik ook een vrouw ben Ja maar jij snapt het niet. Het heeft allemaal met een stukje eigen identiteit te maken enzo
Grief is just love with nowhere to go
quote:Summerdance schreef op 26 mei 2011 @ 20:48:
Es, dat kan je onmogelijk gemist hebben...
Of je moet de complete RelatiepijlerT zo'n half jaar lang niet bezocht hebben..
Dan kan het.....misschien!
Klopt Sum, ik was de relatiepijler wel zo zat, iedere keer dezelfde topic die geopend werden, been there, done that, got the T-shirt.....
*Off-topic, moesten we nu nog een keer borrelen? *
Es, dat kan je onmogelijk gemist hebben...
Of je moet de complete RelatiepijlerT zo'n half jaar lang niet bezocht hebben..
Dan kan het.....misschien!
Klopt Sum, ik was de relatiepijler wel zo zat, iedere keer dezelfde topic die geopend werden, been there, done that, got the T-shirt.....
*Off-topic, moesten we nu nog een keer borrelen? *