Jeetje, zo'n jonge meid kan toch zelf haar handen uit de mouwen steken? Ik héb niet eens een vent die in mijn huis kan klussen (pun intended ) en ik woon toch ook niet zo?
wil nie heul lullig doen...ik ben ziek, ik word nooit meer beter (ken er wel oud mee worden nu) maar ik heb in 2 weken tijd, een woon en slaapkamer behangen en geverfd, schoongemaakt etc etc..en ik heb geeneens kinderen waarvoor ik het af moet hebben...er mankeert toch niks aan je handjes? Ik krijg daar de rambamkriebels van...beetje pijpzeiken dit hoor.
Zij werkt HE-LE-MAAL niet en ze zit als het ware thuis te wachten tot dat Den met een fulltime baan in de avonduren gaat klussen...
Logisch!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_6491926aadf04
donderdag 26 mei 2011 om 20:40
Ze kan haar eigen ik wel tevoorschijn toveren. Veel mensen die zichzelf zijn kwijtgeraakt gaan ineens verven. Nou, dat kan zij dus ook doen. In de slaapkamer. Huphup, hollen naar de GammeL met die bips.
Sjah.. Mirjam, je bent een mooie vrouw, maar je kunt best even die mooie handjes gebruiken om aan de slag te gaan.
Anoniem_6491926aadf04
donderdag 26 mei 2011 om 20:40
quote:S0LEIL schreef op 26 mei 2011 @ 20:39:
Jeetje, zo'n jonge meid kan toch zelf haar handen uit de mouwen steken? Ik héb niet eens een vent die in mijn huis kan klussen (pun intended ) en ik woon toch ook niet zo? Ja, maar dan mag jij Sjon bellen