Help! Mijn man is klusser!
donderdag 2 juni 2011 om 21:09
donderdag 2 juni 2011 om 21:12
quote:Wickivi schreef op 02 juni 2011 @ 21:10:
[...]
Valt wel mee hoor.. alles is beter dan depressief naast elkaar op de bank te gaan zitten..
Bovendien zit je de hele dag tegen de troep aan te kijken dus je moet wel
Maar dan is het nog wel knap. Er zijn genoeg mensen die er niet zo'n positieve draai aan weten te geven.
(mensen hebben altijd zoveel moeite met complimenten in ontvangst nemen he. Hier pak aan! )
[...]
Valt wel mee hoor.. alles is beter dan depressief naast elkaar op de bank te gaan zitten..
Bovendien zit je de hele dag tegen de troep aan te kijken dus je moet wel
Maar dan is het nog wel knap. Er zijn genoeg mensen die er niet zo'n positieve draai aan weten te geven.
(mensen hebben altijd zoveel moeite met complimenten in ontvangst nemen he. Hier pak aan! )
donderdag 2 juni 2011 om 21:13
donderdag 2 juni 2011 om 21:15
quote:Marielle29 schreef op 02 juni 2011 @ 21:09:
Hij verdiende 1 tot 2 ton per jaar.
Aha,,,das meer dan ik dacht..
Maare...waarmee dan?
En dat bedoel ik niet lullig, maar echt zakenmannerig ziet hij er niet uit
(omdat zij zei dat hij de status zo miste en zo)
Hij verdiende 1 tot 2 ton per jaar.
Aha,,,das meer dan ik dacht..
Maare...waarmee dan?
En dat bedoel ik niet lullig, maar echt zakenmannerig ziet hij er niet uit
(omdat zij zei dat hij de status zo miste en zo)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 2 juni 2011 om 21:16
donderdag 2 juni 2011 om 21:17
quote:steph schreef op 02 juni 2011 @ 21:15:
[...]
Toen vriend hier in huis kluste (eerst de ene ruimte dan een andere) ruimde ik alles op. Heerlijk werk vond ik.Ik hou me verre van elektra en waterleidingen (hoewel ik wel de gootsteen heb aangesloten), maar ik vind het juist lekker om een laminaatvloertje te leggen, badkamerkasten monteren of een vloer plavuisvrij te maken.
[...]
Toen vriend hier in huis kluste (eerst de ene ruimte dan een andere) ruimde ik alles op. Heerlijk werk vond ik.Ik hou me verre van elektra en waterleidingen (hoewel ik wel de gootsteen heb aangesloten), maar ik vind het juist lekker om een laminaatvloertje te leggen, badkamerkasten monteren of een vloer plavuisvrij te maken.
“Don’t look back – you’re not going that way.”