Help! Mijn man is klusser!
donderdag 26 mei 2011 om 20:33
donderdag 26 mei 2011 om 20:34
Yellow, ik was niet weg te slaan hier tot eren paar maanden geleden.
Maar ik had het ineens een soort van druk..
Maar ik heb mijn prioriteiten weer op zijn plaats hoor
*zou ik trouwens nog een magnum ijsje mogen? het zijn van die mini krengen en das echt hap slik weg*
*zou ik trouwens nog een magnum ijsje mogen? het zijn van die mini krengen en das echt hap slik weg*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 26 mei 2011 om 20:36
quote:Summerdance schreef op 26 mei 2011 @ 20:34:
Gelukkig!
Gelukkig!
donderdag 26 mei 2011 om 20:36
quote:Kalliope schreef op 26 mei 2011 @ 20:35:
Had nichtje niet zelf even een kwast kunnen pakken? Als je een brief kan schrijven, kan je toch ook een muurtje verven?
Juist.
Waarom doen ze zelf niets. Tuurlijk is die man ook een lapzwans, maar dat je je kind zo laat wonen.. Ze zullen er niet dood aan gaan geloof ik best, maar je kunt toch zelf voor je kindje proberen het leuker te maken? En voor jezelf?
Had nichtje niet zelf even een kwast kunnen pakken? Als je een brief kan schrijven, kan je toch ook een muurtje verven?
Juist.
Waarom doen ze zelf niets. Tuurlijk is die man ook een lapzwans, maar dat je je kind zo laat wonen.. Ze zullen er niet dood aan gaan geloof ik best, maar je kunt toch zelf voor je kindje proberen het leuker te maken? En voor jezelf?