Entertainment alle pijlers

Help! Mijn man is klusser!

03-03-2011 20:01 5919 berichten
Alle reacties Link kopieren

Sjon- en Ibrahimfans........zijn jullie er klaar voor? Monatoetje gereed? Here we go!
Ik vind hier dingen van.
Heb te snel weggezapt om dat laatste te zien.

Dat dochtertje van deze aflevering kon wel een dochter van Doutzen Kroes zijn. Wat een engeltje...
Poep, wie heeft jou gescheten?
Jullie hebben het al lang gezien en besproken maar vonden jullie de mevrouw deze week er niet een die je, ondanks dat het zielig was, ook een beetje wil slaan?

Die stémmmmmm, ik dacht dat ik gek werd!

En John was weer zo fijn op dreef met zijn dramapraatje. (zucht, steun) 'Nou, even rustig aan maar, want als ik nu tegen je blaas, val je zo omver.....'

En deze was ook mooi:'ik heb gewoon hele stukken van het huis gemist, gewoon omdat ik de hele tijd naar haar stond te kijken.....'
Gelukkig! Ik was dus niet de enige die zo dacht Leo! Ik zou niet in haar schoenen willen staan hoor, maar als je al jaren mét je kind bij vrienden moet douchen en zelfs een half jaar de tuinslang hebt moeten gebruiken, waar zit je verstand dan? Dat pik je toch niet? En hij reageerde juist erg goed! En dan blijft zij maar verder jammeren. Was toch niet nodig? Hij was toch al overtuigd? En zij maar piepen, pffff....
Ik blijf trouwens Ibrahim missen. Samen met Sjon maakte hij het programma. Ik heb niet het hele programma gezien maar hoorde haar wel erg piepen ja.
Ik erger me wekelijks meer en meer aan die piepende, huilende, instortende "vrouwtjes".

En ik verbaas mee ook vaak over de relaties.

Zo zei in een vorige aflevering een vrouw dat ze een aannemer wilde bellen, waarop haar man had gezegd "Dat moet je echt niet flikken!" "Vrouwtje" weet dan haar plaats blijkbaar.
Ondanks dat ze natuurlijk gelijk had

kon ik haar dus ook wel slaan heb ook geroepen mens houd je b,,,k dicht..want een piepdoos.

Zo klagerig en jankerig werd er helemaal grrrrrrrrrvan en kon dr wel door elkaar schudden

Ze was ook heel langzaam aanhet dood-gaan zei ze

Ik snap die vrouwen tochnooit zo hoor

Mijn vent kon aan de bak en ik zou meehelpen maar niet 10 jaar in de troep blijven zitten en anders...kon ie op zouten..
Leo, je moet echt even teruglezen. Ibrahim heeft hier gereageerd!! *blij*
Ik vind hier dingen van.
Welke pagina???
haha gekke caaf ..denk je dat het hemecht was dan????
Pagina 145 (of 146?). Zou het hem echt zijn, denk het wel...
Eens met Leo.

Wat een zeikwijf. Dat hele slachtoffergevoel van haar kwam mij na 10 minuten de neus uit. Hoe ze vertelde dat ze iedere dag een beetje dood ging door dat huis...

Muts.

Geef je man een rotschop of pak zelf gereedschap en ga aan de slag. Maar doe niet niets en ga vooral niet zo het slachtoffer uit lopen hangen.
Wat snel google werk leverde op dat het stukje op het einde gaat over de hoofdredactrice van het programma, die vorige week een einde aan haar leven heeft gemaakt .
quote:Sorcha_ schreef op 20 mei 2011 @ 20:21:

Wat snel google werk leverde op dat het stukje op het einde gaat over de hoofdredactrice van het programma, die vorige week een einde aan haar leven heeft gemaakt . Jee zeg.
quote:Rainbow01 schreef op 20 mei 2011 @ 14:22:

haha gekke caaf ..denk je dat het hemecht was dan???? Jaa mensen ik ben het echt. Ik volg jullie een tijdje en vind het leuk hoe jullie er op reageerden.. mocht je vragen hebben kan je mee ook mailen: info@sezerbouw.nl Groet Ibrahim
up

oeps zie net dat IEB zn mail adres heeft gegeven

wie durft... van de dames te mailen??

;HIJ; schrijft beter nederlands dan da tie spreekt.....

Ik denk niet dat het echt Ibrahim is...

Het is EMMELY

She's everywhere!!
Hello all...

Ik kijk ook weer eens een keer mee, dit alles in het kader van het wederom complete gebrek aan een leven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ik kom een keertje meekijken met jullie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
haha ja Yellow it is here emmely
who the frick is emmely
Pip, Yellow

En waarom heten alle 2000 generatie jongetjes kinderen Mees?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
hoiii
Dennis zwelgt in zelfmedelijden?

Hij heeft nog niet eens zichzelf kunnen verdedigen. Sinds dat ene vrouwtje van 2 weken geleden ofzo geloof ik die vrouwen niet meer op hun woord (die vrouw die bijna dood ging)
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven