Help! Mijn man is klusser!
vrijdag 20 mei 2011 om 10:56
Jullie hebben het al lang gezien en besproken maar vonden jullie de mevrouw deze week er niet een die je, ondanks dat het zielig was, ook een beetje wil slaan?
Die stémmmmmm, ik dacht dat ik gek werd!
En John was weer zo fijn op dreef met zijn dramapraatje. (zucht, steun) 'Nou, even rustig aan maar, want als ik nu tegen je blaas, val je zo omver.....'
En deze was ook mooi:'ik heb gewoon hele stukken van het huis gemist, gewoon omdat ik de hele tijd naar haar stond te kijken.....'
Die stémmmmmm, ik dacht dat ik gek werd!
En John was weer zo fijn op dreef met zijn dramapraatje. (zucht, steun) 'Nou, even rustig aan maar, want als ik nu tegen je blaas, val je zo omver.....'
En deze was ook mooi:'ik heb gewoon hele stukken van het huis gemist, gewoon omdat ik de hele tijd naar haar stond te kijken.....'
vrijdag 20 mei 2011 om 14:08
Gelukkig! Ik was dus niet de enige die zo dacht Leo! Ik zou niet in haar schoenen willen staan hoor, maar als je al jaren mét je kind bij vrienden moet douchen en zelfs een half jaar de tuinslang hebt moeten gebruiken, waar zit je verstand dan? Dat pik je toch niet? En hij reageerde juist erg goed! En dan blijft zij maar verder jammeren. Was toch niet nodig? Hij was toch al overtuigd? En zij maar piepen, pffff....
vrijdag 20 mei 2011 om 14:15
Ik erger me wekelijks meer en meer aan die piepende, huilende, instortende "vrouwtjes".
En ik verbaas mee ook vaak over de relaties.
Zo zei in een vorige aflevering een vrouw dat ze een aannemer wilde bellen, waarop haar man had gezegd "Dat moet je echt niet flikken!" "Vrouwtje" weet dan haar plaats blijkbaar.
En ik verbaas mee ook vaak over de relaties.
Zo zei in een vorige aflevering een vrouw dat ze een aannemer wilde bellen, waarop haar man had gezegd "Dat moet je echt niet flikken!" "Vrouwtje" weet dan haar plaats blijkbaar.
vrijdag 20 mei 2011 om 14:16
Ondanks dat ze natuurlijk gelijk had
kon ik haar dus ook wel slaan heb ook geroepen mens houd je b,,,k dicht..want een piepdoos.
Zo klagerig en jankerig werd er helemaal grrrrrrrrrvan en kon dr wel door elkaar schudden
Ze was ook heel langzaam aanhet dood-gaan zei ze
Ik snap die vrouwen tochnooit zo hoor
Mijn vent kon aan de bak en ik zou meehelpen maar niet 10 jaar in de troep blijven zitten en anders...kon ie op zouten..
kon ik haar dus ook wel slaan heb ook geroepen mens houd je b,,,k dicht..want een piepdoos.
Zo klagerig en jankerig werd er helemaal grrrrrrrrrvan en kon dr wel door elkaar schudden
Ze was ook heel langzaam aanhet dood-gaan zei ze
Ik snap die vrouwen tochnooit zo hoor
Mijn vent kon aan de bak en ik zou meehelpen maar niet 10 jaar in de troep blijven zitten en anders...kon ie op zouten..
vrijdag 20 mei 2011 om 19:42
Eens met Leo.
Wat een zeikwijf. Dat hele slachtoffergevoel van haar kwam mij na 10 minuten de neus uit. Hoe ze vertelde dat ze iedere dag een beetje dood ging door dat huis...
Muts.
Geef je man een rotschop of pak zelf gereedschap en ga aan de slag. Maar doe niet niets en ga vooral niet zo het slachtoffer uit lopen hangen.
Wat een zeikwijf. Dat hele slachtoffergevoel van haar kwam mij na 10 minuten de neus uit. Hoe ze vertelde dat ze iedere dag een beetje dood ging door dat huis...
Muts.
Geef je man een rotschop of pak zelf gereedschap en ga aan de slag. Maar doe niet niets en ga vooral niet zo het slachtoffer uit lopen hangen.
donderdag 26 mei 2011 om 01:36
quote:Rainbow01 schreef op 20 mei 2011 @ 14:22:
haha gekke caaf ..denk je dat het hemecht was dan???? Jaa mensen ik ben het echt. Ik volg jullie een tijdje en vind het leuk hoe jullie er op reageerden.. mocht je vragen hebben kan je mee ook mailen: info@sezerbouw.nl Groet Ibrahim
haha gekke caaf ..denk je dat het hemecht was dan???? Jaa mensen ik ben het echt. Ik volg jullie een tijdje en vind het leuk hoe jullie er op reageerden.. mocht je vragen hebben kan je mee ook mailen: info@sezerbouw.nl Groet Ibrahim