Entertainment alle pijlers

Help, ons kind is te dik!

06-01-2011 19:02 1552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar ik dit topic moet plaatsen, bij Entertainment, omdat het om een programma gaat, en volgens mij lijkt op andere reality-programma's zoals Help, mijn man is klusser!, Help, mijn man heeft een hobby, of dat het bij Kinderen hoort, omdat het over kinderen gaat.

Het gaat om het programma waarnaar de topic-titel vernoemd is. Het gaat om te dikke kinderen. Het wordt niet gepresenteerd door John Williams, maar door Nicolette van Dam.

Het is er elke donderdag op om 20:30 op RTL4, met ingang van vandaag; dus vanavond de eerste aflevering.

Wie gaat kijken?
World of Warcraft: Legion
Deur naar de supermarkt staat gewoon open...*zucht*
quote:positivodo schreef op 20 januari 2011 @ 20:38:

Tjeuhmig, een supermarkt als voorraadkast. Daar zou ik ook mee de mist in gaan.Die verleiding kun je als volwassene niet volstaan, voor een kind is het echt bijna onmogelijk
quote:Sabeltandcavia schreef op 20 januari 2011 @ 20:37:

Waarom hebben zulke jonge kinderen een tv op de slaapkamer? Of is dat normaal? (Kan hoor, ik heb geen kinderen.)Die heeft mijn zoon ook, maar hij kijkt er niet vaak, soms wel op zaterdag- en zondagochtend. Daar hebben wij het voor gedaan. Hij was altijd om een uur of 6 wakker en kon dan niet meer slapen, maar was nog wel moe. Op deze manier konden we hem tenminste nog even op bed laten liggen en rustte hij nog wel wat uit. Hij kijkt verder weinig. Gebruikt het scherm nu wel wat vaker als computer.
Die ouders werken hun kind gewoon tegen. *kijkt boos*
Ik vind hier dingen van.
Waarom doe je mee aan zo'n programma, als je gewoon domweg je eigen gang gaat? Dat snap ik dus niet.
12 jaar en game- en eetverslaafd...
quote:positivodo schreef op 20 januari 2011 @ 20:40:

Waarom doe je mee aan zo'n programma, als je gewoon domweg je eigen gang gaat? Dat snap ik dus niet.Dan hoef je niet kwaad te worden op je kind. Schijnt makkelijker te zijn.
quote:positivodo schreef op 20 januari 2011 @ 20:40:

Waarom doe je mee aan zo'n programma, als je gewoon domweg je eigen gang gaat? Dat snap ik dus niet.Daar kan ik dus ook met mijn gedachten niet bij
Dat begrijp ik ook niet goed positivodo. Maar het valt me op dat als de kinderen een klein deel van de doelen hebben aangepast, dan hebben de ouders het gevoel dat ze er al bijna zijn.
Ojee, kind palmt ouders nu al in.
Ik erger me aan de uitspraak van Heemskerk in dit programma. Alle Heemskerkers en de inwoners van omliggende plaatsen zeggen Heemskèrk, met de klemtoon op de tweede lettergreep.
Ik vind hier dingen van.
Hoorde ik goed dat de jongen 129 kg weegt?
deze ouders zijn bang om ouder te zijn, willen liever vriendjes met hun kinderen zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En de ouders niet op één lijn *zucht*.
Grenzen? welke grenzen? Oh die grens waar je wel mee weg komt als je lief kijkt
ja muts, het is een kwetsbaar kind en jij moet hem beschermen door hem weerbaarder te maken!
Dat kind kan toch niet over de 100kg wegen?
Oei, die vader bleef gewoon met z'n armen over elkaar zitten, zelfs toen Nicolette zei 'geef 'r een knuffel joh!'.
quote:Sophiepapa schreef op 20 januari 2011 @ 20:42:

Hoorde ik goed dat de jongen 129 kg weegt?Yep, schoon aan de haak.
quote:hatseklats schreef op 20 januari 2011 @ 20:46:

[...]

Yep, schoon aan de haak.Bizar, dat is niet gezond.
Jemig, dat zou ikzelf niet eens willen wegen.
Nee, dat is het zeker niet! Mijn man, 1.98 m groot is bijna 30 kilo lichter dan deze jongen van 12! Dat vind ik onvoorstelbaar.
Ach, dan maar een bekertje chocomelk. Is niet erg.
van een kop thee wordt ie ook warm hoor moeder
Ja maar thee is zielig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven