Entertainment alle pijlers

Het Blok 2010

01-03-2010 08:53 2242 berichten
Vanaf 10 maart weer te zien op Net 5. Wederom met Erik van der Hoff, dit seizoen bijgestaan door Renate Verbaan.

Voor de eerste keer niet in de zomer maar in de winter.

Gaan "we" het kijken?
quote:ratjetoe2004 schreef op 27 mei 2010 @ 11:21:

Het stel heeft weinig ervaring met klussen, maar wil op karakter winnen.

dit staat op de site van het blok
Alle reacties Link kopieren
quote:ratjetoe2004 schreef op 27 mei 2010 @ 11:21:

Martine en Dennis vormen sinds anderhalf jaar een sportief, jong stel. Dennis is de stylist van de twee. Hij houdt zich graag bezig met het aankleden van hun huis, maar ook met het aankleden van Martine. Daarnaast brengt hij zelf ook heel wat uurtjes voor de spiegel door. Martine is meer het stoere en sportieve type. ‘s Morgens weet ze zich echter minder groot te houden en heeft ze last van een ochtendhumeur. Het stel heeft weinig ervaring met klussen, maar wil op karakter winnen.

Hij houdt zich bezig met het aankleden van Martine.....

en nee dat ze zwanger zou zijn, dat zou wel een heel mooi excuus zijn, ja maar hij heeft me zwanger gemaakt, kon ik niets aan doen hoor
Ook nog opvallend op de site van het blok zijn de leeftijden.. ik was namelijk erg benieuwd hoe oud Dennis en Martine zijn: zij zijn 27 en 26. Dat is een jaartje jonger dan Maarten en Monique.
Ik ben nieuw op het forum, maar lees al een tijdje met jullie mee.

Wilde even zeggen dat ik blij ben dat ik niet alleen sta in mijn ergernissen over Dennis en Martine....Je gaat toch aan jezelf twijfelen...
Die is echt niet zwanger!!!!!!! Dat zou echt heeeeeel erg zijn. Niet alleen voor het egoistje maar ook voor dat kind.

Maar volgens mij was het hier helemaal niet gemeld op het forum. Gister pas iemand die dacht gelezen te hebben dat dat zo zou zijn.

Maar stieken, je staat hier echt niet alleen.
Jeetje. Is Maarten 27 en Monique 28? Dat had ik ze nooit, maar dan ook nooit gegeven. Lijken veel ouder...!

En dat ze maar 1 jaar schelen met Dennis en Martine is toch ook niet voor de hand liggend? Het is dat het op die site staat, anders had ik dat echt nooit geloofd!
quote:IngeO schreef op 27 mei 2010 @ 07:42:

Tuurlijk krijgen de andere 2 koppels een deel van de winst, maar hoe mooier ze het maken, hoe hoger hun eigen deel wordt. Kijk niet zo naar wat je niet krijgt.

.

Dat snap jij, dat snap ik, dat snapt iedereen, maar D en M snappen dat echt niet.

Ben trouwens verbijsterd dat Martine 26 is, ik dacht 20 of 21.

En Dennis, valt me elke keer op, zijn gezicht is een huidkleurig vlak. Haar is huidskleurig en zijn lippen hebben ook geen enkele kleur. Alles is een soort beige.

ALs ik, zoals de andere hebben gedaan, die bus met spullen had leeg gehaald, had ik hun hele bed vol zooi gelegd, en ook allerlei planken op de trap gezet, zodal ze het zelf nog een keer hadden moeiten sjouwen.
@Meiske

Ik ook niet. Maar ik denk dat weinig mensen er op hun best uitzien na tien weken fulltime klussen en werken in een koude, donkere winter en wonen op een stoffige bouwplaats. Dan kun je wel een weekje slaap en een beautyfarmpje gebruiken...
Martine is écht niet zwanger hoor. Kan gewoon niet, nog te lui om een luier te verschonen...

Maar ik hoorde ze eens zeggen in een aflevering dat ze geen kinderwens hebben.
tsja.....
Ben nu voor Henk, voor Linda iets minder, maar aangezien ze bij mekaar horen, vooruit.

Ik las het hier al eerder, maar ik zag het deze week eigenlijk ook. Dat Henk - hou je vast - met ander haar en zonder bril en wat ruiger gekleed en minder geschoren, hij eigenlijk best sexy kan zijn. Hij heeft eigenlijk best iets leuks, ook hoe hij zich zo weet in te houden bij emoties. Zoals vingers die er los bij hangen, tactisch-vals stemmende lesbo''s en algemeen pesterige medeklussers, weet hij toch altijd heel redelijk te zijn. Zoals bij die oven; Linda kon er niet echt goed bij; en Henk; "Nee hoor, precies goed, net aan." Altijd het positieve zien; dat is Henk.

En Linda is zonder bril en strakke, hoge blousjes ook best een stuk.

Go Henk en Linda!!!
hahaha.. ja.. ik ben ook steeds meer Team H&L

(nu nog Team Michel)
Lui had bij de oplevering van de 2 kamer al aangegeven dat zij en haar geen kinderwens hadden ( al denk ik toch dat mr. haar op den duur wel papa wil worden hoor). Dan mag ik toch aannemen dat ze niet zwanger is. Het gewoon haar karakter: lui, zijkerig, chagerijnig, infantiel, het is altijd de schuld van een ander enzo. Ik word schijtmoe van dat stel. Ik hoop dat of de brilletjes of m&m gaan winnen. Zij hebben toch het blok mentaliteit laten zien, hun ruimtes keurig af, hun budget op orde enzo. Dan ga je ,mij toch niet wijsmaken dat lui en haar straks gaan winnen?? Trouwens zonde van de 4e, toch een topappartement dat volledig verneukt is, zonde gewoon.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
quote:Mutsje78 schreef op 28 mei 2010 @ 22:21:

Lui had bij de oplevering van de 2 kamer al aangegeven dat zij en haar geen kinderwens hadden ( al denk ik toch dat mr. haar op den duur wel papa wil worden hoor). Dan mag ik toch aannemen dat ze niet zwanger is. Het gewoon haar karakter: lui, zijkerig, chagerijnig, infantiel, het is altijd de schuld van een ander enzo. Ik word schijtmoe van dat stel. Ik hoop dat of de brilletjes of m&m gaan winnen. Zij hebben toch het blok mentaliteit laten zien, hun ruimtes keurig af, hun budget op orde enzo. Dan ga je ,mij toch niet wijsmaken dat lui en haar straks gaan winnen?? Trouwens zonde van de 4e, toch een topappartement dat volledig verneukt is, zonde gewoon.Letterlijk ja
Heb gisteren de herhaling gekeken via internet. Wat een walgelijk stel tokkies zijn M&M toch. Ze roepen echt een enorem agressie bij mij op.

Wat ik trouwens helemaal belachelijk vind zijn al die bedrieigingen van Dennis, hij zal mensen van de steiger afgooien, met een hame op hun kop slaan etc. De hele tijd: het is maar goed dat we wegliepen/ik moest weglopen/ enz.

Qua klussen vind ik het programma helemaal niets meer.

De keukens waren ook enorm saai en zagen er allemaal hetzelfde uit. Die witte hoogglans keueksn zie je nu overal. 't Zou leuk zijn als er eens wat meer geexperimenteerd wordt. Nu wordt het echt zo "ergernis-tv" in de lijn van de pfaffs, de gouden kooi enz.
quote:lexis schreef op 02 juni 2010 @ 11:21:

Heb gisteren de herhaling gekeken via internet. Wat een walgelijk stel tokkies zijn M&M toch. Ze roepen echt een enorem agressie bij mij op.

Wat ik trouwens helemaal belachelijk vind zijn al die bedrieigingen van Dennis, hij zal mensen van de steiger afgooien, met een hame op hun kop slaan etc. De hele tijd: het is maar goed dat we wegliepen/ik moest weglopen/ enz.

Qua klussen vind ik het programma helemaal niets meer.

De keukens waren ook enorm saai en zagen er allemaal hetzelfde uit. Die witte hoogglans keueksn zie je nu overal. 't Zou leuk zijn als er eens wat meer geexperimenteerd wordt. Nu wordt het echt zo "ergernis-tv" in de lijn van de pfaffs, de gouden kooi enz.Ik mag toch hopen dat je D&M bedoelt. Ook al vind ik het niet echt tokkies, maar meer erg dom.
zitten we er weer klaar voor????

laat de soap maar verder gaan
Yep, zit er klaar voor!
Ik kijk ook weer mee!
Ik ben er ook weer bij
Van mij mag dat 'elkaar cijfers geven' volgend jaar eruit. Niks tactiek, is gewoon gezeik.
Jahaaaa, ben er ook weer, kon gewoon twee weken niet mee praten hier omdat mijn laptop stuk was!

Vind eigenlijk de keuken van Pinkjeltje en aanhang het leukste

En idd, hoogst irritant dat cijfers geven, gewoon weglaten volgend jaar.

Als jullie zouden mogen kiezen, welk appartement zouden jullie willen hebben?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik kan die hamsterkop niet meer aanzien!
D&M slepen de keuken-oplevering in de wacht! Nooit gedacht...
Wow, bril en bril de grote verliezers van deze oplevering!
ik snap de jury echt niet.

ik dacht dat ze M&M het echt het beste zouden beoordelen, volgens mij waren ze daar best positief... of zou dat raar geknipt zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven