Entertainment alle pijlers

Het Blok 2025

29-04-2025 12:27 571 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijkt iemand? Ben nu bezig om de eerste aflevering van gisteren terug te kijken. Het is in ieder geval een leuke mix van kandidaten!
En Daan vind ik echt fantastisch.
“Totaal eerlijk” volgens Heidy. Victor kijkt naar de plek waar hij moet gaan staan en past zijn tikken op de hamer aan zodat Adriaan m erin kan slaan voor M en A.
.
Er was totaal niks eerlijks aan zoals hierboven al gezegd werd. Sowieso hebben Victor en Naomi er een handje van om iets te bedenken wat voor henzelf en hun vrienden gunstig is en wat tegelijkertijd de anderen benadeelt. Zij worden er mee overvallen en als ze er niet in mee stemmen straalt dat slecht op hun af want; waarom zou je dat hen niet gunnen?”. Ik zou zeggen dat ze voortaan over een voorstel willen nadenken en er later op terugkomen. Wordt een voorstel te kort van te voren ingediend dan gaat het gewoon niet door.

Faisal is echt gek. Goed dat Heidy daar korte metten mee maakt. Ik hoop dat ze ook zo kritisch kijkt naar Naomi en Victor. Hoe Naomi over Roelie praat is schandalig. Ik hoop dat ze zich nu kapot schaamt en ook op wordt aangesproken door haar omgeving.
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
19-06-2025 11:56
Er was totaal niks eerlijks aan zoals hierboven al gezegd werd. Sowieso hebben Victor en Naomi er een handje van om iets te bedenken wat voor henzelf en hun vrienden gunstig is en wat tegelijkertijd de anderen benadeelt. Zij worden er mee overvallen en als ze er niet in mee stemmen straalt dat slecht op hun af want; waarom zou je dat hen niet gunnen?”. Ik zou zeggen dat ze voortaan over een voorstel willen nadenken en er later op terugkomen. Wordt een voorstel te kort van te voren ingediend dan gaat het gewoon niet door.

Faisal is echt gek. Goed dat Heidy daar korte metten mee maakt. Ik hoop dat ze ook zo kritisch kijkt naar Naomi en Victor. Hoe Naomi over Roelie praat is schandalig. Ik hoop dat ze zich nu kapot schaamt en ook op wordt aangesproken door haar omgeving.
Ik ben bang dat Heidi en Marc een 2e Maurits en Anouk worden. Zich aansluiten bij de sterksten.
Ik vind Heidy een naar persoontje worden, Marc was eigelijk al klaar met het gesprek over de financiën en wilde door, maar Heidy ging door totdat ze een bevestiging van hem kreeg.

Tuurlijk is het fout van Faisel om de kosten te willen delen, tuurlijk is hij misschien liever lui dan moe, maar zij is aan het tieren en aan het roddelen. Walgelijk om haar nu aan te moeten horen, hoe zij betaalt wie er geld krijgt en wie niet!

Wellicht is dit de bedoeling dat mensen er iets van vinden, net als in echte soaps.
sandragewoon schreef:
19-06-2025 15:11
Ik vind Heidy een naar persoontje worden, Marc was eigelijk al klaar met het gesprek over de financiën en wilde door, maar Heidy ging door totdat ze een bevestiging van hem kreeg.

Tuurlijk is het fout van Faisel om de kosten te willen delen, tuurlijk is hij misschien liever lui dan moe, maar zij is aan het tieren en aan het roddelen. Walgelijk om haar nu aan te moeten horen, hoe zij betaalt wie er geld krijgt en wie niet!

Wellicht is dit de bedoeling dat mensen er iets van vinden, net als in echte soaps.
Moet je eens opletten hoe vaak ze uh zegt 🤦 dat komt bijna achter elkaar woord.. zwaar vervelend vind ik..
louise1 schreef:
19-06-2025 11:56
Er was totaal niks eerlijks aan zoals hierboven al gezegd werd.
Ik vind het überhaupt niet eerlijk om steeds hetzelfde spel te spelen als je vooraf al weet dat het iedere keer dezelfde personen zijn die winnen.
Dan kan je de klussers met zo goed gelijk aan F&C toewijzen.
granny71 schreef:
19-06-2025 17:25
Ik vind het überhaupt niet eerlijk om steeds hetzelfde spel te spelen als je vooraf al weet dat het iedere keer dezelfde personen zijn die winnen.
Dan kan je de klussers met zo goed gelijk aan F&C toewijzen.
Maar dat is aan de programmamakers en niet de kandidaten om daar wat aan te doen. En verder wint Faisel het elke keer eerlijk.
Vivamensje schreef:
19-06-2025 17:47
Maar dat is aan de programmamakers en niet de kandidaten om daar wat aan te doen. En verder wint Faisel het elke keer eerlijk.
Dus bepalen de programmamakers dat 1 stel steeds weer wint.
Dat kan ik niet eerlijk vinden.
granny71 schreef:
19-06-2025 18:08
Dus bepalen de programmamakers dat 1 stel steeds weer wint.
Dat kan ik niet eerlijk vinden.
Nee hoor, ze winnen het door de spijker goed op zijn kop te slaan. Blijkbaar hebben ze dat talent. De beste wint, dat is heel eerlijk, want dat zijn de spelregels.
De zusjes zijn nu wel enorm aan het zeuren en zaniken hoor… dat zieltjes winnen en overal steun zoeken.

Erg vermoeiend
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Nog 10 afleveringen en dan geen Naomi meer.. 🥳
biol schreef:
19-06-2025 21:50
De zusjes zijn nu wel enorm aan het zeuren en zaniken hoor… dat zieltjes winnen en overal steun zoeken.

Erg vermoeiend
Maar ik snap het wel..die twee duiken iedere keer met elkaar de bus in om samen boodschappen te doen. Een grote mond...ik zou mij ook dood irriteren.
Ik vind juist dat de zusjes heel goed zien wat er gebeurt en knap dat zij als enigen er nog iets van zeggen.

Het is toch belachelijk dat iedereen moet klussen en Hepie en Hepie weer samen uit shoppen gaan. En reken maar dat ze niet snel terug zijn en/of een handje zullen helpen met klussen.
Christoffel schreef:
19-06-2025 22:41
Ik vind juist dat de zusjes heel goed zien wat er gebeurt en knap dat zij als enigen er nog iets van zeggen.

Het is toch belachelijk dat iedereen moet klussen en Hepie en Hepie weer samen uit shoppen gaan. En reken maar dat ze niet snel terug zijn en/of een handje zullen helpen met klussen.
Mee eens. Ik vind het vooral schokkend dat de rest als volgzame puppies achter Naomi en Viktor aanloopt terwijl hun gedrag duidelijk niet ok is.
Het is inderdaad ook meer een soap dan een klusprogramma. Vandaag ook weer de vloer uitzoeken bij de sponsor Praxis is gescript. Wel goed om te zien dat Chris weer wat kan lachen. De sfeer gaat soms echt alle kanten op.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-06-2025 07:57
Reden: Spoiler, het is niet de bedoeling om spoilers te plaatsen.
73.71% gewijzigd
xiongmao schreef:
19-06-2025 22:56
Mee eens. Ik vind het vooral schokkend dat de rest als volgzame puppies achter Naomi en Viktor aanloopt terwijl hun gedrag duidelijk niet ok is.
Ik ben benieuwd hoe ze zichzelf terugzien. De rest dan he....mau een anouk en naoom en vic zullen zichzelf zien als tactisch.

Wilfred en Edith zijn volgens mij gewoon heel lief en krijgen ze niet veel mee of zien alleen de goede kanten.
Gezellig gesprek aan de telefoon tussen Naomi en Marit 🙄
.
Naomi kan er zó niet tegen als iemand een grote mond tegen haar heeft😂 Maar zij trekt die van haar te pas en te onpas open.
Zelfreflectie nul!
Go Heidy.
Stormke81 schreef:
20-06-2025 20:57
Go Heidy.
😂 Je bent me voor..
Nou inderdaad een super goede reactie van Heidy. Naomi viel gewoon stil 😂
.
sandragewoon schreef:
20-06-2025 20:48
Naomi kan er zó niet tegen als iemand een grote mond tegen haar heeft😂 Maar zij trekt die van haar te pas en te onpas open.
Zelfreflectie nul!
Naomi kan er sowieso niet tegen dat iemand praat. Zij en Anouk gaan een gesprek aan, zodra Marit haar kant van het verhaal rustig vertelt laat ze dr niet eens uitpraten, het is alleen maar Naomi die haar ding kwijt wil..

Ik vind het sowieso smerig dat er meteen gebeld en geroddeld wordt wanneer Marit iets zegt of doet.. Dat deed ik op de kleuterschool..
ukkie1978 wijzigde dit bericht op 20-06-2025 21:20
Reden: Gewoon vergeten
13.08% gewijzigd
Die kop van Heidy toen ze haar op wezen dat ze geen recht heeft op 1000€! En ze hebben groot gelijk.
Maar het slaat nergens op dat het door ze zelf verdeeld moet worden. Waarom niet door Ray zoals in de eerste aflevering obv hoeveel werk je verzet hebt.
Zeggen jullie het maar, ziet Naomi nou serieus niet dat zij juist alles naar haar hand zet ipv Marit? Of wil ze het niet zien en constant naar anderen wijzen?
Heidy ging even de goede kant op om korte metten te maken met het gedoe tussen de troela’s.
Ik vond de verdeling onterecht verdeeld, hoezo €1000 voor Heidy, omdat ze een bord eten voor de baas ging halen???

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven