Entertainment alle pijlers

Het blok Australië 2022

08-02-2023 17:44 221 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn er nog medekijkers?

Eerste indruk, wat een belachelijk grote huizen weer maar wel leuke kandidaten.
Blij dat die Joel en Elle weg gegaan zijn. Modepoppetjes.
O, wist niet dat er een nieuwe was. Heb ik veel afleveringen gemist?
Alle reacties Link kopieren Quote
Maandag is het begonnen dus je kan nog terug kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh leuk, bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk! Op welke zender is het te zien?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook, blijf het een leuk programma vinden. Maar inderdaad, wat een idioot grote huizen weer. Kijk ook het blok Nieuw Zeeland, die huizen hebben een normalere grootte
Ben benieuwd wat de teams ervan gaan maken, de badkamerweek is wel stressvol om mee te beginnen lijkt me

@sporty73: ik kijk het terug via kijk, dus denk dat het op net 5 wordt uitgezonden
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah thanks, had hem ook gemist. Altijd leuk om weer te kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Banaan99 schreef:
08-02-2023 20:17
Ik kijk ook, blijf het een leuk programma vinden. Maar inderdaad, wat een idioot grote huizen weer. Kijk ook het blok Nieuw Zeeland, die huizen hebben een normalere grootte
Ben benieuwd wat de teams ervan gaan maken, de badkamerweek is wel stressvol om mee te beginnen lijkt me

@sporty73: ik kijk het terug via kijk, dus denk dat het op net 5 wordt uitgezonden

Dankjewel Banaan! Ik ga lekker bingen in het weekend!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk ook.
Ik vroeg me vanavond af of het concept anders is geworden.
Ik heb het idee dat er vroeger veel meer zelf werd gedaan.
Vanavond vroeg het koppel uit huis 2 aan hun aannemer of ze het binnen de tijd gingen redden.
Zijn antwoord was dat dat afhing van de tegelzetters. Deden de kandidaten dat vroeger niet gewoon zelf?

De huizen zijn inderdaad gigantisch. En ook heel veel grond er om heen.

Bijzonder ook dat er een stel al na 2 dagen vetrok.
Lekkere comeback van de heren. 👏🏻
Alle reacties Link kopieren Quote
Het scheelde niet veel met huis 1 en huis 4.

Maar... 250.000 australische dollars voor een keuken upgrade??
Mijn man vroeg zich af wat zo'n huis wel niet zou moeten gaan opbrengen.

Afgezien van het vele gepraat en weinig zichtbaar geklus, lijkt het me nu al een leuk seizoen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Snap ook niet het nut van dat Scotty gelijktijdig ook gaat klussen. Wat voegt dat toe?
Alle reacties Link kopieren Quote
Boarn schreef:
10-02-2023 21:48
Snap ook niet het nut van dat Scotty gelijktijdig ook gaat klussen. Wat voegt dat toe?
Voorheen moesten de kandidaten met zijn allen een huis opknappen dat verloot werd onder de kijkers.
Misschien is dat nu ook zo, maar dan met Scotty's huis
Alle reacties Link kopieren Quote
bartjes schreef:
10-02-2023 20:28
Het scheelde niet veel met huis 1 en huis 4.

Maar... 250.000 australische dollars voor een keuken upgrade??
Mijn man vroeg zich af wat zo'n huis wel niet zou moeten gaan opbrengen.

Afgezien van het vele gepraat en weinig zichtbaar geklus, lijkt het me nu al een leuk seizoen.
De upgrade is voor apparatuur.
De betere kwaliteit zal de prijs vast opdrijven maar ik geloof nooit dat het verschil 250.000 dollar zal zijn.

Als ik het zo inschat denk ik dat ze zo tussen de 5 en 7 miljoen op gaan brengen.
Maar dat baseer ik op stadsprijzen uit vorige seizoenen. Geen idee wat het platteland doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die huizen hebben ook nog een flink stuk grond. Geen idee hoe gewild dit gebied is. 250k aan upgrade apparatuur in alleen de keuken is bizar. In eerdere seizoenen hebben we wel van die grote wijnkoelingen gezien, die zullen flink aan de prijs zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, precies. Het is een upgrade. Dus boven op het budget wat ze voor de keuken krijgen.
Een upgrade voor keuken apparatuur. Wat moet je in hemelsnaam daarvoor kopen.
Je kunt dat beter bij je tuin leggen. Daar kan ik me dat bedrag beter bij voorstellen.

Dat huis met elkaar opknappen, dat is al een flink aantal seizoenen geleden zeker? Ik kan me dat niet herinneren. Nu kijk ik ook niet vanaf het allereerste seizoen hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
bartjes schreef:
13-02-2023 08:12


Dat huis met elkaar opknappen, dat is al een flink aantal seizoenen geleden zeker? Ik kan me dat niet herinneren. Nu kijk ik ook niet vanaf het allereerste seizoen hoor.
Het kan ook zijn dat dat bij My house rules was maar ik kan me een appartement herinneren in Het Blok waarbij ze die bioscoop ombouwde tot appartementen en de benedenwoning door alle deelnemers verbouwd werd. Ze dachten dat ze klaar waren en naar huis konden en toen kwam dat appartement ineens erbij
Ergens vind ik het wel jammer dat het allemaal landelijk moet want mijn stijl is dat niet. Ik zou juist moderne interieurs willen zien in zulke dure huizen.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
16-02-2023 19:10
Ergens vind ik het wel jammer dat het allemaal landelijk moet want mijn stijl is dat niet. Ik zou juist moderne interieurs willen zien in zulke dure huizen.
Smaken verschillen maar een moderne inrichting op het platteland vind ik geen gezicht.
En ook niet in huizen uit de 19de eeuw
Alle reacties Link kopieren Quote
Het irriteert mij dat het vooral moet zoals de jury het mooi vind. Terwijl in het verleden is aangetoond dat de huizen die niet perse steeds de hoogste score krijgen het hoogte bedrag winnen in de veiling.

Er is 1 stel bij (ik dacht de jongens) die naar de social media accounts hebben gekeken van de jury en vooral hun design daar op aanpassen. Wat ze posten over behangetjes, kleuren, type meubels geeft al zo veel aan waar de jury op kickt. En vaak hebben ze ook hun eigen lijn met behang of verf, slim als je die ook weer gaat gebruiken. Want dat kunnen ze nooit afkeuren.
Ja, vind ik ook. Maar van de andere kant hebben de programmamakers er natuurlijk wel een enorm belang bij dat die huizen verkocht worden, dus ik snap wel dat ze het heel erg sturen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Stylisten bepalen de trend.
Kijk maar eens in woontijdschriften, allemaal hetzelfde gestyled.
Verkoopmakelaars gaan daar ook allemaal in mee terwijl het helemaal niet de smaak van de gemiddelde koper hoeft te zijn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het een raar seizoen.
Leuke kandidaten, op Sharon en Ankur na. Vooral Sharon valt me erg tegen.

Gelukkig wordt er nu niet meer in elke aflevering gezegd over Rachel en Ryan dat ze vorige week nog thuis zaten en nu in Het Blok.

Maar serieus? 50.000 Austr. dollars aan wijn. Hoeveel flessen krijg je dan wel niet. Absurd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sommige dingen zijn wel dubbel. Ze willen duurzaam en sustainable zijn, maar voor deze opdracht gaan ze met 2 helikopters en kan er een walk-in wijnkoeler gewonnen worden.

Ik vind Sharon en Ankhur ook niet sympatiek. Ze willen graag winnen zonder de kabouter, dus op eigen kracht. Maar bij het wijnmaken googelen ze de oplossing. Ook vreemd dat het programma dat niet ziet of meteen daarop ingrijpt. En dan ook nog tijd van de anderen innemen bij het label ontwerpen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, dat vind ik ook raar dat er niet wordt ingegrepen.
Wel filmen, maar niks zeggen.

Net als vorig seizoen, dat gedoe met dat schema waar foto's van genomen waren.

Ik vind wel dat Sharon en Ankhur een rare aannemer hebben.
Vakantie nemen, maar wel zeuren dat hij dingen niet weet.
En wie zegt dat de bouwvakkers niet bedankt zijn? Mss hebben ze dat heus wel gedaan.
Zeuren om het zeuren, door de aannemer dan.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven