Entertainment alle pijlers

Het gezellige Britse royalty foto- en kletstopic

15-07-2018 19:10 3005 berichten
Y'all know why :proud:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 09:56
27.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
14-02-2019 18:19
Ik denk echt dat die stof niet elastisch is en dus niet meegeeft. Bovenstuk heeft iets van een dwangbuis, de rok is wel heel mooi.
Ah, maar dergelijke jurken worden individueel op maat gemaakt/vermaakt. Dus ik heb het niet over een grote cupmaat in Kate's bovenstukje proppen, dat lijkt me inderdaad niet charmant. Maar dezelfde jurk speciaal gemaakt voor iemand met wat meer rondingen lijkt me prachtig :)

Ik vind trouwens die felle kleurtjes van de Queen ook zó leuk altijd. Je zal 90+ zijn en gewoon in fuchsia rondlopen, fantastisch toch?
Positivevibes schreef:
14-02-2019 18:35
Ah, maar dergelijke jurken worden individueel op maat gemaakt/vermaakt. Dus ik heb het niet over een grote cupmaat in Kate's bovenstukje proppen, dat lijkt me inderdaad niet charmant. Maar dezelfde jurk speciaal gemaakt voor iemand met wat meer rondingen lijkt me prachtig :)

Ik vind trouwens die felle kleurtjes van de Queen ook zó leuk altijd. Je zal 90+ zijn en gewoon in fuchsia rondlopen, fantastisch toch?
Als het een andere jurk zou zijn, off-shoulder of strapless, dan zou het iemand met rondingen zeker niet misstaan, maar ik blij ferbij dat je dan niet deze jurk zou moeten willen.

Off-topic, ik vroeg me al af waar ik die jurk eerder zag
Afbeelding
Afbeelding
In de graftombe van koningin Nefertari dus.
Alle reacties Link kopieren
freja schreef:
14-02-2019 18:19
Ik denk echt dat die stof niet elastisch is en dus niet meegeeft. Bovenstuk heeft iets van een dwangbuis, de rok is wel heel mooi.
Plus dat de kleur rondom haar boezem donkerder is dan rondom de rest van haar jurk.
Licht uit.
Zelfspot aan.
Alle reacties Link kopieren
er wordt wel veel geschreven over Meghan en haar dure smaak, maar Kate kan er ook wat van, hoor. Deze mooie roze jurk is een Gucci, dat draagt ze vaak, Gucci.
Am Yisrael Chai!
The Queen imo op haar mooist.
Afbeelding
fashionvictim schreef:
14-02-2019 20:03
er wordt wel veel geschreven over Meghan en haar dure smaak, maar Kate kan er ook wat van, hoor. Deze mooie roze jurk is een Gucci, dat draagt ze vaak, Gucci.

Ja precies, maar Kate mag dan dat weer van het Britse gepeupel :bonk:
fashionvictim schreef:
14-02-2019 14:55
Wel een beeldschone jurk, die zou ik zelf wel willen hebben (en ik heb wel borsten dus geen last van dat effect). Echt prachtig.
Jawel ook bij jou zou dat gebeuren. Kijk maar eens goed naar de stof en naaipatroon. Dit jurk drukt bij iedereen plat.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
13-02-2019 19:49
Eerlijk is eerlijk, iedereen die ik ken met 3 jonge kinderen ziet er een stuk ouder uit.

Daarnaast vind ik Meghan ook echt een buitengewone schoonheid dus ik vind de vergelijking uberhaupt bijna bij voorbaat al oneerlijk :).
Grappig, ik vind juist Kate zoveel mooier
Over Egyptsche stijl gesproken. Meghan heeft daar wel de perfecte tint voor.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
15-02-2019 09:28
Ja precies, maar Kate mag dan dat weer van het Britse gepeupel :bonk:
Dat is inderdaad zo onzinnig en weer typisch een media beeld. Werkelijk iedere royal in Europa heeft een dure smaak maar draagt ook wel eens iets van een keten, dus afhankelijk van hoe de wind waait ben je "zo lekker gewoon" of juist een snob.

Kate wordt gepositioneerd als meisje van het "gewone volk" en Meghan als Amerikaanse filmster. Terwijl Kate is opgegroeid met miljonairsouders en de gemiddelde Britse meid echt geen zijden issa jurkjes en cartier sieraden heeft.

Je ziet het bij Máxima ook. Als die weer eens iets van Zara draagt staat het in alle kranten en is ze oh zo zuinig. Terwijl ze dan bij die zara blouse een chanel tas draagt maar daar gaat het dan even niet over.
Meghan is in New York met haar vriendinnen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat er nou zo laat in de zwangerschap nog vliegen? Of wil ze dat de baby in de US geboren wordt...
Such fun!1
MarindaH schreef:
20-02-2019 10:17
Wie gaat er nou zo laat in de zwangerschap nog vliegen? Of wil ze dat de baby in de US geboren wordt...

Ze zou zeven maanden zijn, kan prima toch?
MarindaH schreef:
20-02-2019 10:17
Wie gaat er nou zo laat in de zwangerschap nog vliegen? Of wil ze dat de baby in de US geboren wordt...

Bij klm mag je tot 36 weken vliegen. En ik denk maar zo dat Meghan niet op een lijnvluchtje zat.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
20-02-2019 10:51
Ze zou zeven maanden zijn, kan prima toch?

Ik ga nog steeds uit van mijn eigen berekening :proud:
Such fun!1
MarindaH schreef:
20-02-2019 11:19
Ik ga nog steeds uit van mijn eigen berekening :proud:

Ja ik had op 17 maart ingezet, maar dat is iets te voorbarig denk ik :rofl:
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
20-02-2019 10:17
Wie gaat er nou zo laat in de zwangerschap nog vliegen? Of wil ze dat de baby in de US geboren wordt...
Komend weekend gaat Meghan samen met Harry nog op officieel bezoek naar Marokko. Lijkt mij dat je zo´n bezoek niet enkele weken voor de bevalling plant.
Vanaf 11 maart zal M. zeker niet meer gaan vliegen. :P
Star² schreef:
20-02-2019 09:53


Afbeelding

Afbeelding

Wie zijn dit?
Alle reacties Link kopieren
Onderste denk ik venus willams.
Alle reacties Link kopieren
De Engelse tabloids (zeer betrouwbare bron natuurlijk) suggereren toch weer een tweeling (2 meisjes)
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn Jessica Mulroney en Serena Williams.

Jessica is de moeder van die twee ontzettend schattige jongetjes die Meghans sluier droegen op de bruiloft. Met die grote grijns waar net een voortand uitgevallen was. Volgens mij zijn het ook Meghans petekinderen.

Serena behoeft geen uitleg, toch? :)
Positivevibes schreef:
20-02-2019 16:53
Dat zijn Jessica Mulroney en Serena Williams.

Jessica is de moeder van die twee ontzettend schattige jongetjes die Meghans sluier droegen op de bruiloft. Met die grote grijns waar net een voortand uitgevallen was. Volgens mij zijn het ook Meghans petekinderen.

Serena behoeft geen uitleg, toch? :)

Serena had ik niet herkend.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan gebeuren, ik bedoelde het niet onaardig. Alleen dat, itt Jessica Mulroney, het noemen van Serena's naam me voldoende leek omdat iedereen haar natuurlijk wel kent.
Alle reacties Link kopieren
knorretje28 schreef:
20-02-2019 16:37
Onderste denk ik venus willams.
Serena natuurlijk.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven